boman Postad 26 November , 2009 Rapport Share Postad 26 November , 2009 nej sjukt vore ju om du verkligen kände stället.. för jag "bor" här.. OnT GO LEOO!!!!!!!!!!!! nIDroOOOOOOOOOOOOOOOOon! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 26 November , 2009 Rapport Share Postad 26 November , 2009 nej sjukt vore ju om du verkligen kände stället.. för jag "bor" här.. OnT GO LEOO!!!!!!!!!!!! nIDroOOOOOOOOOOOOOOOOon! Hallå, bor ju typ i kalix;-) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ApoteketHjorten Postad 26 November , 2009 Rapport Share Postad 26 November , 2009 kollade precis in på dina bord efter jag slutat sessionen.. Du e en riktig whigga va? jag menar en RIKTIG!?? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iNCREDiBLE Postad 26 November , 2009 Rapport Share Postad 26 November , 2009 kollade precis in på dina bord efter jag slutat sessionen.. Du e en riktig whigga va? jag menar en RIKTIG!?? Du är en riktig h0rung3 va? jag menar en RIKTIG!?? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ApoteketHjorten Postad 26 November , 2009 Rapport Share Postad 26 November , 2009 Du är en riktig h0rung3 va? jag menar en RIKTIG!?? haha bittert! Big up för haXX0rn dock, skills. spring tillbaka till fragbite och göm dig, kkthx OnT: wp mot araben Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iNCREDiBLE Postad 26 November , 2009 Rapport Share Postad 26 November , 2009 haha bittert! Big up för haXX0rn dock, skills. spring tillbaka till fragbite och göm dig, kkthx OnT: wp mot araben Tänkte bara kolla hur du reagerar när man skriver på samma bittra sätt som du. Vad tjänar du på att sprida negativitet? Ärligt talat? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 26 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 November , 2009 kollade precis in på dina bord efter jag slutat sessionen.. Du e en riktig whigga va? jag menar en RIKTIG!?? Haha verkeligen inte, jag är en lvl'er tycker det låter mkt roligt. Gör inte du? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ApoteketHjorten Postad 26 November , 2009 Rapport Share Postad 26 November , 2009 Tänkte bara kolla hur du reagerar när man skriver på samma bittra sätt som du. Vad tjänar du på att sprida negativitet? Ärligt talat? Va väl inget negativt? jag gillar whiggas, inte mitt fel om du är rasist Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iNCREDiBLE Postad 26 November , 2009 Rapport Share Postad 26 November , 2009 Va väl inget negativt? jag gillar whiggas, inte mitt fel om du är rasist Rasist? Wigga är väl en s.k "wannabe-nigga" (vit person som försöker vara svart)? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ApoteketHjorten Postad 26 November , 2009 Rapport Share Postad 26 November , 2009 Rasist? Wigga är väl en s.k "wannabe-nigga" (vit person som försöker vara svart)? Spot on! eller nästan, "white nigga" är väl den utskrivna formen om jag inte missminner mig. Att vara whigga borde ju alltså vara ett försök att sudda ut rasskillnader m.m. Just my 50 cents Och jorå Leooooo jag gillart. peace homeboy! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 26 November , 2009 Rapport Share Postad 26 November , 2009 Rasist? Wigga är väl en s.k "wannabe-nigga" (vit person som försöker vara svart)? så du menar att en svart man inte kan vara rasist? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iNCREDiBLE Postad 26 November , 2009 Rapport Share Postad 26 November , 2009 Spot on! eller nästan, "white nigga" är väl den utskrivna formen om jag inte missminner mig. Att vara whigga borde ju alltså vara ett försök att sudda ut rasskillnader m.m. Just my 50 cents Och jorå Leooooo jag gillart. peace homeboy! Kan man inte vara sig själv och ändå vara för att sudda ut rasskillnader eller gör man det enbart genom att vara en "riktig whigga"? Just my 2 cents. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iNCREDiBLE Postad 26 November , 2009 Rapport Share Postad 26 November , 2009 så du menar att en svart man inte kan vara rasist? Det enda jag menar är att wiggas är ingen ras, på samma sätt som emos inte är det. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ApoteketHjorten Postad 27 November , 2009 Rapport Share Postad 27 November , 2009 Kan man inte vara sig själv och ändå vara för att sudda ut rasskillnader eller gör man det enbart genom att vara en "riktig whigga"? Just my 2 cents. Asså hela diskutionen grundade sig i att du tyckte whiggas spred bitterhet och det var alltså de preferenserna jag grundade mitt "resonemang" på, fattaru? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 27 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 November , 2009 Kul jävla session, nu 44 mot QJ på 4910K wiie Sen får jag in AKo mot AKo pree han 4flushar Sen får jag inte det AA mot AApree för 21k pott han 4 flushar unfuckingreal Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iNCREDiBLE Postad 27 November , 2009 Rapport Share Postad 27 November , 2009 Asså hela diskutionen grundade sig i att du tyckte whiggas spred bitterhet och det var alltså de preferenserna jag grundade mitt "resonemang" på, fattaru? Då har du missuppfattat det hela. Men jag ger mig nu. Detta leder ingenvart. Spread the Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
madken1 Postad 27 November , 2009 Rapport Share Postad 27 November , 2009 what comes around goes around obv. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ApoteketHjorten Postad 27 November , 2009 Rapport Share Postad 27 November , 2009 Då har du missuppfattat det hela. Men jag ger mig nu. Detta leder ingenvart. Spread the Ingenting handlar om att fatta/missuppfatta eller w/e, de e ju ett internetforum vi vistas i här. obv. får man va hur dum i huvvet och ordvränga hur mkt man vill. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iNCREDiBLE Postad 27 November , 2009 Rapport Share Postad 27 November , 2009 de e ju ett internetforum vi vistas i här. obv. får man va hur dum i huvvet och ordvränga hur mkt man vill. "Frihet är att kunna göra allt som inte skadar andra" som den tyske poeten, Matthias Claudius, så fint uttryckte det. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 27 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 November , 2009 Turen är obv slut mina 3största potter på FTP, brrrr är väl bust inom 1v om jag är lika dålig som experterna säger*! https://www.pokertableratings.com/hand-history/fulltilt/16330488508/3657559385 https://www.pokertableratings.com/hand-history/fulltilt/16320419653/3651143723 https://www.pokertableratings.com/hand-history/fulltilt/16267772984/3615242683 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skumdum Postad 27 November , 2009 Rapport Share Postad 27 November , 2009 Hålstegen och flipparna du vann igår, räknas de in under badstreaken också? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 27 November , 2009 Rapport Share Postad 27 November , 2009 AQ va ju snyggt spelad iaf! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 27 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 November , 2009 AQ va ju snyggt spelad iaf! Men plz Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 27 November , 2009 Rapport Share Postad 27 November , 2009 Men plz +1, lyssna på drakjägarn så kanske du lär dig nåt ronny!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 27 November , 2009 Rapport Share Postad 27 November , 2009 Turen är obv slut mina 3största potter på FTP, brrrr är väl bust inom 1v om jag är lika dålig som experterna säger*! Good things come to good people, sägs det ju så du har nog rätt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts