Gå till innehåll

Leoo | Nidroon tha Story sid 285 + Dagboks stängning 5e Jan

Recommended Posts

• Svars 4,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
haha bittert! Big up för haXX0rn dock, skills. spring tillbaka till fragbite och göm dig, kkthx

OnT: wp mot araben

Tänkte bara kolla hur du reagerar när man skriver på samma bittra sätt som du. Vad tjänar du på att sprida negativitet? Ärligt talat?

Postad
kollade precis in på dina bord efter jag slutat sessionen..

Du e en riktig whigga va? jag menar en RIKTIG!??

Haha verkeligen inte, jag är en lvl'er tycker det låter mkt roligt. Gör inte du?:-)

Postad
Rasist? Wigga är väl en s.k "wannabe-nigga" (vit person som försöker vara svart)?

Spot on! eller nästan, "white nigga" är väl den utskrivna formen om jag inte missminner mig. Att vara whigga borde ju alltså vara ett försök att sudda ut rasskillnader m.m. Just my 50 cents

Och jorå Leooooo jag gillart. peace homeboy!

Postad
Spot on! eller nästan, "white nigga" är väl den utskrivna formen om jag inte missminner mig. Att vara whigga borde ju alltså vara ett försök att sudda ut rasskillnader m.m. Just my 50 cents

Och jorå Leooooo jag gillart. peace homeboy!

Kan man inte vara sig själv och ändå vara för att sudda ut rasskillnader eller gör man det enbart genom att vara en "riktig whigga"? Just my 2 cents.

Postad
Kan man inte vara sig själv och ändå vara för att sudda ut rasskillnader eller gör man det enbart genom att vara en "riktig whigga"? Just my 2 cents.

Asså hela diskutionen grundade sig i att du tyckte whiggas spred bitterhet och det var alltså de preferenserna jag grundade mitt "resonemang" på, fattaru?

Postad

Kul jävla session, nu 44 mot QJ på 4910K wiie

Sen får jag in AKo mot AKo pree han 4flushar

Sen får jag inte det AA mot AApree för 21k pott han 4 flushar

unfuckingreal

Postad
Asså hela diskutionen grundade sig i att du tyckte whiggas spred bitterhet och det var alltså de preferenserna jag grundade mitt "resonemang" på, fattaru?

Då har du missuppfattat det hela. Men jag ger mig nu. Detta leder ingenvart. Spread the :heart:

Postad
Då har du missuppfattat det hela. Men jag ger mig nu. Detta leder ingenvart. Spread the :heart:

Ingenting handlar om att fatta/missuppfatta eller w/e, de e ju ett internetforum vi vistas i här. obv. får man va hur dum i huvvet och ordvränga hur mkt man vill. :heart:

Postad
de e ju ett internetforum vi vistas i här. obv. får man va hur dum i huvvet och ordvränga hur mkt man vill. :heart:

"Frihet är att kunna göra allt som inte skadar andra" som den tyske poeten, Matthias Claudius, så fint uttryckte det.

Postad
Turen är obv slut :D mina 3största potter på FTP, brrrr är väl bust inom 1v om jag är lika dålig som experterna säger*!

Good things come to good people, sägs det ju så du har nog rätt.

• Skapa nytt...