Gå till innehåll

Leoo | Nidroon tha Story sid 285 + Dagboks stängning 5e Jan


Leooo

Recommended Posts

  • Svars 4,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

leo hoppas du skämtar? T9-handen du postade är en väldigt std vbet. Du tycker alltså den är jättetunn å fin? du är sämre än jag trodde :(

 

och du värdebetade inte dåligt mot mig, du värdebetade inte öht! :/

 

Haha du är så skoen, betta 2x pott med andrapar i 3bettad mkt standard.

 

Konstigt, såg inte dirrekt dig, gretko lr nån annan göra nått sånt, skulle väl vara när gretko får in det pree med a5s men annars är niju nitts :-)

 

puzz

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha du är så skoen, betta 2x pott med andrapar i 3bettad mkt standard.

 

Konstigt, såg inte dirrekt dig, gretko lr nån annan göra nått sånt, skulle väl vara när gretko får in det pree med a5s men annars är niju nitts :-)

 

puzz

 

jag menar såklart att det är std att värdebeta den rivern, sen om man pushar lr betar 70% lr hur mkt man vill beta är ju en annan sak..

 

du förstår verkligen inte den där A5s pushen va?

 

du gnällde ju att jag gick till döden med andrapar osv.. å nu är jag nit?

 

svara helst inte alls. :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag menar såklart att det är std att värdebeta den rivern, sen om man pushar lr betar 70% lr hur mkt man vill beta är ju en annan sak..

 

du förstår verkligen inte den där A5s pushen va?

 

du gnällde ju att jag gick till döden med andrapar osv.. å nu är jag nit?

 

svara helst inte alls. :S

 

Mm skulle bettat 1300 och fått syn ist så hade du fattat poängen som var att det va sizen. Att betta är där är väl så cp standard det kan bli.

 

Asså att ni orkar försvara hur dåligt han spelade hela matchen är ett skämt.

 

Skriv helst inget mer!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha du är så skoen, betta 2x pott med andrapar i 3bettad mkt standard.

 

Konstigt, såg inte dirrekt dig, gretko lr nån annan göra nått sånt, skulle väl vara när gretko får in det pree med a5s men annars är niju nitts :-)

 

puzz

 

Visst, sizingen är inte standard. Men det finns inte en näve han spelar såhär som du inte slår förrutom de extremt ovanliga slöspelade setten (som på en såhär dragig bräda är så extremt ovanliga att jag påpekar det igen) så värdebeten är så otroligt standard det kan bli. Just mtp att han inte kan ha dig slagen här ofta alls, och att du kan reppa en massa skit så är inte sizingen speciellt as-tunn heller. Om du inte inser det är det nog du som är nitten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mm skulle bettat 1300 och fått syn ist så hade du fattat poängen som var att det va sizen. Att betta är där är väl så cp standard det kan bli.

 

Asså att ni orkar försvara hur dåligt han spelade hela matchen är ett skämt.

 

Skriv helst inget mer!

 

lol ok

 

såg inte ens matchen, och har inte försvarat hans spel i matchen vad ja vet? sa bara att du inte förstår a5 pushen och det gör du obv inte.

däremot vet jag att han var bättre än dig om han inte hade ögonbindel.

 

 

väl skrivet sprutpuni!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ÅÅÅÅÅH JAG ÄÄÄÄLSKAR IRONIN!!!!!!!!! så himla glad blir jag och du har ingen aning om varför (K)

 

Tyvär fanns det ingen ironi, harry har jagtyckt verka OK i ring min hitta jätteläckor HU som jag exploatera tills tusen, hur mkt tog jag harry? typ 10-15bi på 2sessioner va??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...