okocha Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 du kan få låna mitt konto på ftp, jag har 68 cent där, jag kan stejka dig med dom om jag får 15% av vinsterna. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CarlDenStore Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Nebbis, edison och ett par till verkar ju uppenbarligen tycka att table-selection inte påverkar ens EV så värst mycket och att tålamodet för att klara av det inte är en skicklighet som absolut inte har något att göra med om man hör till kategorin En Bra Pokerspelare. Jag vet ju att det är rätt lönlöst att diskutera saker här, det var inget nytt och jag trodde knappast det skulle vara någon förändring. Skönt att röra om i grytan lite bara, vissa behövde tydligen höra det här. Undrar bara en sista sak här och den frågan går till Nebbis. Eftersom jag varit en vinnande spelare i tre år nu och har säkert dragit in mer pengar än de som är betydligt bättre än mig och kanske har spelat längre också trots att jag har som du sa "löjeväckande" begränsade och usla pokerkunskaper, det säger väl isåfall något om poker och inte om mig? Vissa älskar spelet, andra älskar pengarna. Jag tror du och jag har två helt olika mål när det gäller poker nebbis och det är därför du och jag aldrig komma kunna diskutera sånt här. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skumdum Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Nebbis, edison och ett par till verkar ju uppenbarligen tycka att table-selection inte påverkar ens EV så värst mycket och att tålamodet för att klara av det inte är en skicklighet som absolut inte har något att göra med om man hör till kategorin En Bra Pokerspelare. Jag vet ju att det är rätt lönlöst att diskutera saker här, det var inget nytt och jag trodde knappast det skulle vara någon förändring. Skönt att röra om i grytan lite bara, vissa behövde tydligen höra det här. Undrar bara en sista sak här och den frågan går till Nebbis. Eftersom jag varit en vinnande spelare i tre år nu och har säkert dragit in mer pengar än de som är betydligt bättre än mig och kanske har spelat längre också trots att jag har som du sa "löjeväckande" begränsade och usla pokerkunskaper, det säger väl isåfall något om poker och inte om mig? Vissa älskar spelet, andra älskar pengarna. Jag tror du och jag har två helt olika mål när det gäller poker nebbis och det är därför du och jag aldrig komma kunna diskutera sånt här. en bra post, och jag håller med, men det är också sånt här tänkande som fött avskum som shortstackare, hit&runnare o.s.v. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nutshellcracker Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 en bra post, och jag håller med, men det är också sånt här tänkande som fött avskum som shortstackare, hit&runnare o.s.v. Det var just det där med "tjäna pengar vs spela poker" Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CarlDenStore Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 en bra post, och jag håller med, men det är också sånt här tänkande som fött avskum som shortstackare, hit&runnare o.s.v. Tack så mycket, jo jag vet att det säkert lett fram till många såna men det hade varit oundvikligt ändå men att det säkert tagit nåt år senare för dom att växa fram. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nutshellcracker Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Tack så mycket, jo jag vet att det säkert lett fram till många såna men det hade varit oundvikligt ändå men att det säkert tagit nåt år senare för dom att växa fram. Å andra sidan....man kan knappast beskylla nån för att spela short, köpa in för min, hit'n run etc. Det är ju på inget sätt brott mot nån regel som SPELSAJTEN satt upp. Brott mott "etikett" sker på så många sätt. De som nämnts är inget speciellt. Skulle en spelsajt promota "riktig" pokerspel, skulle tex man tvingas köpa in sig för mer (tillåts enbart deepstacks etc) och sessionerna / spelade händer skulle regleras. Vilken sån sajt skulle överleva? Ingen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CarlDenStore Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Å andra sidan....man kan knappast beskylla nån för att spela short, köpa in för min, hit'n run etc. Det är ju på inget sätt brott mot nån regel som SPELSAJTEN satt upp. Brott mott "etikett" sker på så många sätt. De som nämnts är inget speciellt. Skulle en spelsajt promota "riktig" pokerspel, skulle tex man tvingas köpa in sig för mer (tillåts enbart deepstacks etc) och sessionerna / spelade händer skulle regleras. Vilken sån sajt skulle överleva? Ingen. Jag säger något som sägs alldeles för sällan härinne. Jag håller med;-) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 5 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Vad gör msn hemma nu på dagarna när man inte ska grinda? Inledde dagen med att sova till 15.59, har nu tankat spelet Deer Hunter Season05, nötspel imo! Jaga bock hela dagen varje dag! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nutshellcracker Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Jaga bock hela dagen varje dag! WTF, Snusk i dagboken. Nidrooooon gettin personal... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 5 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 WTF, Snusk i dagboken. Nidrooooon gettin personal... Spelet går ut på att jaga hjort, största bocken vinner! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Spelet går ut på att jaga hjort, största bocken vinner! Hjort är kanske inte den största bocken i flocken, men i särklass den största bocken i flocken. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FiSherman63 Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 CDS, du verkar inte greppa det här riktigt. Tänk såhär: Det är is på sjön och det finns ett hål borrat för pimpelfiske. Använder du då ditt kastspö om din kaffetermos är tom? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wazza Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Hjort är kanske inte den största bocken i flocken, men i särklass den största bocken i flocken. för mkt näsgodis? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Själva grejen är ju att ni räknar in olika kriterier för vad som gör en bra pokerspelare. Olika åsikter och jag tror inte någon av er lyckas övertala den andra. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Nej, jag lägger aldrig 2 par på turn. 2 par is the nutz!!!!111 Eller inte. Hahahahahahahahahahahaha are u 4 real? Så du menar att du är oförmögen att lägga 2 par i det läget? Såvida din motståndare inte är helt körd i huvudet så slår du typ ingenting på den brädan. Vilket du också upptäckte. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SasaOmerbasic Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 för mkt näsgodis? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SasaOmerbasic Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Så du menar att du är oförmögen att lägga 2 par i det läget? Såvida din motståndare inte är helt körd i huvudet så slår du typ ingenting på den brädan. Vilket du också upptäckte. Haha, ingen tror att du menar allvar så sluta upp med teatern...eller? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pezdawg Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Så du menar att du är oförmögen att lägga 2 par i det läget? Såvida din motståndare inte är helt körd i huvudet så slår du typ ingenting på den brädan. Vilket du också upptäckte. va Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 5 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Inte ens shakespeare skulle ha en chans i den här tråden imo, han skulle bli utlevlad dirrrrrrr Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zumsar Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Vad gör msn hemma nu på dagarna när man inte ska grinda? Inledde dagen med att sova till 15.59, har nu tankat spelet Deer Hunter Season05, nötspel imo! Jaga bock hela dagen varje dag! Om man är bra för att man vinner pengar eller har bra koll på spelteori i all ära, i grund och botten mynnar allting ut i karma och viktiga jinxgrejer som klockslag. WP Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Så du menar att du är oförmögen att lägga 2 par i det läget? Såvida din motståndare inte är helt körd i huvudet så slår du typ ingenting på den brädan. Vilket du också upptäckte. Haha, ingen tror att du menar allvar så sluta upp med teatern...eller? Givetvis menar jag allvar. Har ni rökt på hela bunten eller? Tror du seriöst att han har den bästa handen där? Jag har sett bättre spel på play-money borden. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Haha, ingen tror att du menar allvar så sluta upp med teatern...eller? Jag tror. Eller är nästan helt övertygad. Edit: Little too late.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Snälla, säg att ni driver med mig!? Tror fn att han slowspelade top setet. Han visste väl antagligen att så fort du får minsta lilla "bra" träff så åker degen in. Insta-callade du hans all in också? Å andra sidan så hade han väl lika gärna kunnat stoppa in direkt på floppen. Du hade ju TP + "drag" till 2 paret så du hade säkert synat det också - eller? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Och när man inte tror att det kan bli bättre.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 5 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Och när man inte tror att det kan bli bättre.. Word+++ Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts