Leooo Postad 1 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 1 Oktober , 2009 Sccchhhh. Eller skriv något konstruktivt. orddddddd... Roligare med 19rades hater inlägg så man får känna vreden, det där är ba lål. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dandelion169 Postad 1 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2009 Ska tömma dig på ipoker. Puss this Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 1 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2009 Efter att ha träffat Leo irl så har denna dagboken blivit galet mkt bättre. Lätt bästa på pf ever Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
edison Postad 1 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2009 spela mer mot chipspåsen, vore fint om nån kunde sätta honom på plats Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FreePlopp Postad 1 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2009 Efter att ha träffat Leo irl så har denna dagboken blivit galet mkt bättre. Lätt bästa på pf ever Är det bästa ever p.g.a. att han sög i sin liveperformance gentemot sin DB så att det blev helt svart vs. vitt? En kaxig slyngel på nätet med noll koll i dissning live what so evvah? Eller är det bästa ever p.g.a. att han var just likadan som han förespråkar att han är här? Eller bästa ever för att du bara träffat en forumsnisse IRL? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cobb89 Postad 1 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2009 Är det bästa ever p.g.a. att han sög i sin liveperformance gentemot sin DB så att det blev helt svart vs. vitt? En kaxig slyngel på nätet med noll koll i dissning live what so evvah? Eller är det bästa ever p.g.a. att han var just likadan som han förespråkar att han är här? Eller bästa ever för att du bara träffat en forumsnisse IRL? fail fail fail edit: inte för att jag har träffat leo, men jag kan gissa Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weddie Postad 1 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2009 Efter att ha träffat Leo irl så har denna dagboken blivit galet mkt bättre. Lätt bästa på pf ever Coup of soup? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 1 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2009 Coup of soup? Haha ni ska fan få tillbaka för den Är det bästa ever p.g.a. att han sög i sin liveperformance gentemot sin DB så att det blev helt svart vs. vitt? En kaxig slyngel på nätet med noll koll i dissning live what so evvah? Eller är det bästa ever p.g.a. att han var just likadan som han förespråkar att han är här? Eller bästa ever för att du bara träffat en forumsnisse IRL? Bästa ever för att Leo lyckas levla ner snubbar som FreePlopp till en dagisnivå som man inte kan skåda någon annanstans på forumet. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kingsofcards Postad 1 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2009 Har en väldigt personlig fråga som jag inte vågar ställa utan att fråga om lov först och om jag väl ställer den skulle jag gärna vilja ha ett seriöst svar. Ska jag ta den här rakt av, i PM eller helt enkelt strunta i den? Du har fått grönt ljus gubben.. Jag är ruskigt nyfiken på denna. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 1 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2009 De är tyvärr inte ballt att vara dum-aggro längre, de var ju faktiskt lite småhäftigt där ett tag, men de är ju tyvärr nått år sedan . Tex att syna 4-b med T4s 100bb djupt som du gjorde tidigare idag. Men men, du är ju ändå tha NiiDdroOOOon så lycka till på de höga nivåerna så du inte får möta alla patetiska 25/50 regs igen! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 1 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 1 Oktober , 2009 De är tyvärr inte ballt att vara dum-aggro längre, de var ju faktiskt lite småhäftigt där ett tag, men de är ju tyvärr nått år sedan . Tex att syna 4-b med T4s 100bb djupt som du gjorde tidigare idag. Men men, du är ju ändå tha NiiDdroOOOon så lycka till på de höga nivåerna så du inte får möta alla patetiska 25/50 regs igen! Träffar han inte tp turn så vinner jag den potten så plzzzz dont wine! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 1 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2009 Träffar han inte tp turn så vinner jag den potten så plzzzz dont wine! Nu hoppas jag verkligen att du skojar!? Annars är du ju tom dummare än jag trodde. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 1 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2009 snyggt försvarat! hade du träffat färg på rivern hade du vunnit den!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wortex557 Postad 1 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2009 Nidroon says GG! (lodden till höger) "Lodden till höger". L O L asså ursäkta,inge illa menat..men om jag skulle vara lite halvstöddig/tuff,skulle jag inte posta en bild på mig själv där jag ser ut som en 12-åring.. no hard feelings,du kommer nog till puberteten snart du oxå. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kingsofcards Postad 1 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2009 Är helt okej att se ut som en 12åring så länge man har ett fett bankkonto imo. GOGOGOGOGOG NiiiiiDRoooOON Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 1 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2009 söt imo Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
edison Postad 1 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2009 snygg hitnrun idag fisken Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kgl Postad 1 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2009 Vill höra kaffedopps fråga! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 1 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 1 Oktober , 2009 snygg hitnrun idag fisken Sryyyyyyyyyyyyyyyyy chips, men gav tillbaka den semistora och var helt enkelt inte sugen att lira längre. Tiltad och less. Ang. T,4s handen så äre en klart underksattad pokerhand som det krävs riktigt bra feel för att se potentialen i, se här bara: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
edison Postad 1 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2009 konstigt att du alltid tappar sugen att spela när du är plus. speciellt kul eftersom jag flippade med dig när du låg back, nh med QQ där btw... den var classy Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 1 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 1 Oktober , 2009 konstigt att du alltid tappar sugen att spela när du är plus. speciellt kul eftersom jag flippade med dig när du låg back, nh med QQ där btw... den var classy Men lol tror du att hela min session snurrar runt ett 100200kr game med dig lr? Lirade 6-8bord hela tiden och vart utsugen rätt hårt på andra nätverk, inte dirrekt sugen att forsätta lira och, tänker inte forsätta pga att vi har ett bord ihop släppte dessutom ner 15-16k från peak så var imo ok att dra. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrClemetnz Postad 1 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2009 leoleo, nu sitter du allt i båten Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 1 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2009 Edison är [ ] Chipspåsen ? [ ] Flummery ? [X] Grinig mkt ofta Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 1 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2009 vad är det du tycker är häftigt med att vara dumaggro? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 1 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2009 Leo leo leo... Håller med chillarn om att denna db blir så mycket bättre när man träffat dig irl Tack för en grym resa. Du besitter den nötkaliber som gör dig till en i "the office familjen" nästa resa. Ge fan i nåt skunkigt hotell. Vi har alltid lamaburar så det räcker... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts