Gå till innehåll

Fotbolls EM - Sportbettingtråden!


Recommended Posts

Vad tycker ni om multipel bet. 4.1 i odds sammanlagt för vinst för Tyskland och Polen. Vad tycker ni?

 

Hur säkert är det?

 

Tyskland maler på, ett lag som ger allt oavsett motstånd. Vill nog säkra avancemang redan nu. Polen matchen är en vinna eller försvinna match. De var riktigt starka i kvalen där de slog portugal bl.a. Känns som en säker vinst där.

 

Ser fram emot ett snabbt svar.

 

GL!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 300
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vad tycker ni om multipel bet. 4.1 i odds sammanlagt för vinst för Tyskland och Polen. Vad tycker ni?

 

Hur säkert är det?

 

Tyskland maler på, ett lag som ger allt oavsett motstånd. Vill nog säkra avancemang redan nu. Polen matchen är en vinna eller försvinna match. De var riktigt starka i kvalen där de slog portugal bl.a. Känns som en säker vinst där.

 

Ser fram emot ett snabbt svar.

 

GL!!

 

Kroatien är alltid svåra att möta men jag tror stenhårt på Polen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kroatien är alltid svåra att möta men jag tror stenhårt på Polen.

 

Jag med. Polens match är en vinna eller försvinna match så den är solklar(ingen solklar vinst, men solklar ev+ bet).

 

Kroatien är svåra att möta, men Tyskland känns som ett lag som inte tar något givet. De kommer mala på, och med Klose, Podolski och Gomez(aktuell för Barca) på topp så känns det inte svårt att pricka in ett mål om kroatien planera att spela defensivt som de gjorde mot Österrike.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rekommenderar er att inte spela Tyskland för 1.8 eller lägre... Jag personligen skippar den matchen helt och hållet. Men dra bara inte för stora växlar av Kroatiens match mot Österrike, Kroatien brukar alltid spela bättre mot storlag jämfört med sämre lag. Första matchen var de 3p det viktigaste då man inte tagit en öppningsseger i ett mästerskap sedan VM 98, själva spelet var inte lika viktigt då, även om man gärna fått imponera mer...

Nu har man dock allt att vinna i en match man har råd att förlora och "alla" tror man kommer förlora, så jag tror det finns goda möjligheter till att Kroatien kan ta poäng av tyskarna.

 

Håller helt med! Jag tycker 2 ggr är för lågt på Tyskland här. Kroatien är svårspelade som få, samt att båda lagen är "relativt" nöjda med krysset här! Jag gillar under 2,5 mål på den här fajten också! Runt 1,70 får man på det! Taget!

Inte omöjligt att jag kombar det med under 2,5 på Polens match också. Smolarek borta ikväll väl?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad tror ni om denna? Tänker jag helt galet.

 

 

Croatia - Germany

2

1,70

 

Austria - Poland

2

2,25

 

Netherlands - France

1

2,65

 

Italy - Romania

1

1,66

Totala odds 16,83

 

Personligen tycker jag du får för dåliga odds i alla matcher förutom möjligen Italien.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad tror ni om denna? Tänker jag helt galet.

 

 

Croatia - Germany

2

1,70

 

Austria - Poland

2

2,25

 

Netherlands - France

1

2,65

 

Italy - Romania

1

1,66

Totala odds 16,83

 

Tror som du i dagens matcher, även om Tysklands odds sjunkit lite väl mycket på de flesta sidor. Morgondagens matcher avstår jag dock helt, tycker dom känns helt öppna och framförallt känns Italiens odds lite lågt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Personligen tycker jag du får för dåliga odds i alla matcher förutom möjligen Italien.

 

Tycker iofs att 1,66ggr på Italien också är sjukt dåligt, iaf sett till vad de presterade i första omgången..

Om Rumänerna lyckas nolla Frankrike, så tror jag inte att det är omöjligt att de gör samma med pizzabagarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker iofs att 1,66ggr på Italien också är sjukt dåligt, iaf sett till vad de presterade i första omgången..

Om Rumänerna lyckas nolla Frankrike, så tror jag inte att det är omöjligt att de gör samma med pizzabagarna.

 

Skrev jag Italien? Jag menade såklart Holland...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad tror ni om denna? Tänker jag helt galet.

 

 

Croatia - Germany

2

1,70

 

Austria - Poland

2

2,25

 

Netherlands - France

1

2,65

 

Italy - Romania

1

1,66

Totala odds 16,83

 

Jag skulle nog gardera upp med kryss i Tysklandsmathen.

Sen så skulle jag gardera upp med 0-0 och 1-1 i Frankrikematchen också.

 

Sen som sagt så finns det bättre odds om man anstränger sig lite.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skulle nog gardera upp med kryss i Tysklandsmathen.

Sen så skulle jag gardera upp med 0-0 och 1-1 i Frankrikematchen också.

 

Sen som sagt så finns det bättre odds om man anstränger sig lite.

 

Jo,visst finns det bättre odds. Men jag satsar inte tillräckligt stora pengar för att jag tycker att det är värt att leta dom där extra 00.02 enheterna och ha pengar på 5-10 olika siter ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Annars brukar "utility bill" alternativet vara det lättaste (kopia på en tillräckligt färsk godtycklig räkning typ elräkning eller liknande där namn och adress tydligt framgår).

 

Tackar, det får nog bli så jag går till väga då.

 

 

 

Rekommenderar er att inte spela Tyskland för 1.8 eller lägre... Jag personligen skippar den matchen helt och hållet. Men dra bara inte för stora växlar av Kroatiens match mot Österrike, Kroatien brukar alltid spela bättre mot storlag jämfört med sämre lag. Första matchen var de 3p det viktigaste då man inte tagit en öppningsseger i ett mästerskap sedan VM 98, själva spelet var inte lika viktigt då, även om man gärna fått imponera mer...

Nu har man dock allt att vinna i en match man har råd att förlora och "alla" tror man kommer förlora, så jag tror det finns goda möjligheter till att Kroatien kan ta poäng av tyskarna.

 

Bra tankar, tur att man lyssnade på dig! Hoppas du delar med dig även i fortsättningen :)

 

 

 

1,6 k e på turkiet ! Lovade mig själv i halvtid att om dom vände och vann skulle jag köpa mig en turkiet tröja.

 

En dryg grej var dock när jag loggade in på mitt Betfair konto ser jag att det är spärat, slänger iväg ett mail och får i svar att jag självmant spärrat kontot för 6 månader framåt. Dom hänvisar till nått random nick som var ihop kopplat med mitt konto. Går inte att öppna kontot igen heller crap !

 

Vafan, spärrar de varenda jävel numerna? Samma sak hände mig. Så dryyygt! Funderar på att bojkotta skitsidan. Synd bara att de har mage att dela ut decent odds ;(

 

 

 

Satte 4k på en trippel

 

Tjeckien-Portugal 2

Schweiz-Turkiet 2

Österrike-Polen 2.

 

Odds: 13.11.

 

OMG! looking good! GL!! PS. synd att du inte dela med dig av denna smarriga trippel förrän före sista matchen ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra tankar, tur att man lyssnade på dig! Hoppas du delar med dig även i fortsättningen :)

Will try. = ) Ljög dock i mitt eget inlägg, lyckades inte hålla fingrarna i styr från att missa överoddset på Kroatien som var på 6.5.

 

Som Kroatien-fan stenhåller jag nu på att Österrike tar poäng, så att Kroatien är helt klart för kvartsfinal. En match där en eventuell förlust mot Polen skulle betyda att man mest troligt åker ut på målskillnad, skulle jag inte se fram emot... Speciellt med tanke på det jag sa tidigare, Kroatien spelar alltid sin toppfotboll mot toppnationerna, och inte mot lite sämre länder.

 

Matcherna imorgon verkar det inte finnas något större spelvärde i va? Någon kanske kan delge sina tankar, men det jag personligen funderar mest på är väl X eller seger för Rumänien i dess match mot Italien.

Bet24 ger 3.6 för X å 6.0 för rumänsk seger, men finns säkert bättre att hitta. ..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men du måste förstå tanken att trots 1-1 i 90:e så ökar bara lagen anfallsfotbollen då ingen nöjer sig med 1 poäng, låt säga sverige grekland som exempel, där hade båda lagen varit nöjda om det stått 0-0 i 85:e då det även för dem var en nyckelmatch men 1 poäng vore viktigare än att gå utan .

 

Yepp. Klart jag förstår det. Betyder för det dock inte att alla dessa "måste vinna-matcher" slutar 1a eller 2a. Satt väldigt långt inne i denna match dessutom. Så var inte alls fel ute.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...