Gå till innehåll

Dagligt övervärde i Nordic $3,000 Guaranteed!


PokerStars_Martin

Recommended Posts

Hej alla!

 

Varje kväll kl 21.40 svensk tid (15.40 i klienten) går Nordic $3,000 Guaranteed, inköp $2. Turneringen är öppen för nordiska spelare, och har vanligen ca 750 deltagare, vilket alltså innebär ett övervärde på ~100%!

 

Lycka till vid borden!

 

Hälsningar,

 

Martin K

PokerStars Support Team

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej alla!

 

Varje kväll kl 21.40 svensk tid (15.40 i klienten) går Nordic $3,000 Guaranteed, inköp $2. Turneringen är öppen för nordiska spelare, och har vanligen ca 750 deltagare, vilket alltså innebär ett övervärde på ~100%!

 

Lycka till vid borden!

 

Hälsningar,

 

Martin K

PokerStars Support Team

 

21.40 känns som en för sen starttid. Kommer man långt så blir det allt för sent om man ska upp och jobba dagen efter. Ca 2-3h tidigare skulle vara en bättre starttid.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej alla!

 

Varje kväll kl 21.40 svensk tid (15.40 i klienten) går Nordic $3,000 Guaranteed, inköp $2. Turneringen är öppen för nordiska spelare, och har vanligen ca 750 deltagare, vilket alltså innebär ett övervärde på ~100%!

 

Lycka till vid borden!

 

Hälsningar,

 

Martin K

PokerStars Support Team

 

Spelas denna ikväll? Jag kan inte se nåt i lobbyn...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har rekommenderat denna turre samt frirullen Nordic freeroll till många av mina pokerpolare och vi tävlar om vem som får in mest per vecka.

Tycker att Nordic $3000 generellt har kunnigare/bättre spelare.

Frirullen är det väldigt många lycksökare som spelar.

 

Är det fler som spelar båda?

Och vad tycker ni?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har rekommenderat denna turre samt frirullen Nordic freeroll till många av mina pokerpolare och vi tävlar om vem som får in mest per vecka.

Tycker att Nordic $3000 generellt har kunnigare/bättre spelare.

Frirullen är det väldigt många lycksökare som spelar.

 

Är det fler som spelar båda?

Och vad tycker ni?

 

Jag håller med om det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nordic $3,000 Guaranteed

tycker jag är bäst ...lätt att komma ITM 8-)

 

men Nordic freeroll

är svårare att komma till ITM

 

men båda är kul att spela

vart lite orolig att båda dom hade slutat 1juni

men sen hitta jag dom igen ;)

 

kommer dom att fortsätta hela somaren nån som vet det

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
Hoppas dessa turneringar fortsätter! Spelar dessa rätt ofta och tycker det är väldigt kul. Föredrar Nordic $3,000 Guaranteed, främst för deltagarantalet. Tycker att det är lite för många spelare på freerollen. Mycket löst spel framför allt första timmen.

 

Det är relativt lätt att komma på prisplats ändå.

 

Just nu kan jag rekommendera de 3- och 5-dollars rebuy turneringar Stars har kl 20, midnatt och 02. Garantisumman är ju dubblad i veckan. Det gäller att hålla i hatten första timmen, det är ett helt sjukt slaskande. Väldigt roligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Hej,

 

Jag har nu fått ett besked från de som har hand om dessa turneringar. Tyvärr så kommer inte Nordic $3,000 Guaranteed att gå längre. Dock så går det en Nordic $5.000 Added Special med $10+1 inköp nu på söndag 20.30 svensk tid. Den 3:e augusti går det också en liknande turnering som heter Nordic $5.000 Guaranteed.

 

Om någon annan daglig turnering kommer att ersätta Nordic $3,000 Guarantee återstår att se.

 

Med vänliga hälsningar,

 

Martin K

PokerStars Support Team

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Jag har nu fått ett besked från de som har hand om dessa turneringar. Tyvärr så kommer inte Nordic $3,000 Guaranteed att gå längre. Dock så går det en Nordic $5.000 Added Special med $10+1 inköp nu på söndag 20.30 svensk tid. Den 3:e augusti går det också en liknande turnering som heter Nordic $5.000 Guaranteed.

 

Om någon annan daglig turnering kommer att ersätta Nordic $3,000 Guarantee återstår att se.

 

Med vänliga hälsningar,

 

Martin K

PokerStars Support Team

 

Blev det för dyrt för den fattiga sajten??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...