Pontus_1988 Postad 4 Juni , 2008 Rapport Postad 4 Juni , 2008 Hej Var inne på pokerstars och ser att det endast finns pågående och avslutade sit and go's och så har det varit ett tag nu. De avslutade brukar ju alltid tömmas men så verkar dock ej fallet vara nu.. Citera
kungbohman Postad 4 Juni , 2008 Rapport Postad 4 Juni , 2008 Såg det också när jag försökte gå in o spela, antagligen gör dem någon slags ändring.. Citera
eurythmech Postad 4 Juni , 2008 Rapport Postad 4 Juni , 2008 Så här blir det alltid inför planerade serveromstarter. Finns info om det i klienten nu. Den tas ner klockan 1300 svensk tid (som alltid). Ligger nog nere 30-60 minuter då. Citera
Aeis Postad 7 Juni , 2008 Rapport Postad 7 Juni , 2008 ??? Trodde de tagit ner alla SNG igen. Men upptäckte att filterinställningarna ändrats då jag uppdaterat klienten. Därför tog jag bort inlägget. Citera
PokerStars_Karl Postad 7 Juni , 2008 Rapport Postad 7 Juni , 2008 Hej, Precis, det är ett filter problem. Turnerings- och Sit & Go-filtret fungerar inte tillfredställande för "10 spelare" inställningen som fanns med i senaste uppdateringen. Vänligen bocka ur filtret eller lägg till "8/9 spelare" valet för att filtret skall fungera. Vårat programmeringsteam har meddelats om problemet och det kommer rättas till inom kort. Vi ursäktar för besväret som det här kan medföra. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
Recommended Posts