Gå till innehåll

Uttag från Stars.


Displeased

Recommended Posts

Brukar vanligtvis sätta in pengar på stars från mitt VISA men satte in från mitt netellerkonto 600x2+300 förra veckan. Tänkte casha ut till mitt visakort men det finns inte som alternativ. Hörde att man måste casha ut det belopp man satt i senast tillbaka till samma ställe... Innebär detta att jag 1. Måste casha ut $1500 till neteller och därefter kan jag casha ut till visakort eller 2. Sätta in en liten peng från mitt visakort, vänta i 2 dygn och därefter casha ut allt från starskontot (även det som jag från början satt in från neteller). Kanske blev lite rörigt men hoppas att ni fattar vad jag menar. Andra tips på hur jag kan göra är välkomna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En blandning blir det. Du måste sätta in en liten summa från ditt visa-kort först fr att verifiera att det är ditt. Sen efter något dygn cashar du ut $1500 till neteller och resten på valfritt sätt.

 

 

Har ju använt mitt visakort för insättningar på stars i flera år... Borde det inte vara verifierat redan?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Det beror på hur stora insättningar du gjort med ditt VISA eller andra metoder tidigare.

 

Pengarna du tar ut skickas tillbaka med den metod du använde för att sätta in pengar. För varje insättningsmetod uppvägs sedan den äldsta insättningen först och din senaste insättning sist.

 

Vill du veta mer exakt var just dina pengar "tar vägen" så maila gärna supporten@pokerstars.com

 

Observera även att man måste skriva in ett belopp som är större än $100 för att VISA kortet skall dyka upp som uttagsalternativ.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...