Matfrid Postad 28 Maj , 2008 Rapport Postad 28 Maj , 2008 "Användare emellan får diskutera olika rakebackaktörer" Det var ju fint. Vilka av dom stora är seriösa och bra? Citera
PokerminatorTT1 Postad 28 Maj , 2008 Rapport Postad 28 Maj , 2008 undrar exakt samma sak. efter en google sökning får man oändligt många träffar. hur kan man finna vilka som är äkta/scams? Citera
Gummo Postad 28 Maj , 2008 Rapport Postad 28 Maj , 2008 undrar exakt samma sak. efter en google sökning får man oändligt många träffar. hur kan man finna vilka som är äkta/scams? Namnge dom här på forumet. Får dom och du finnas kvar är dom stora och seriösa, blir du bannad är det en liten oseriös rackare. Citera
Legato Postad 29 Maj , 2008 Rapport Postad 29 Maj , 2008 Namnge dom här på forumet. Får dom och du finnas kvar är dom stora och seriösa, blir du bannad är det en liten oseriös rackare. Jag hoppas och tror att detta var avsett som ett skämt? Citera
Tomtah Postad 25 Juni , 2008 Rapport Postad 25 Juni , 2008 De som håller till på twoplustwo är seriösa. RakeReduction.com och http://www.rakebacknetwork.com Citera
Lisa87 Postad 15 Juli , 2008 Rapport Postad 15 Juli , 2008 rakemeback.se är också en seriös och bra sida imo. Citera
neesco Postad 18 Juli , 2008 Rapport Postad 18 Juli , 2008 Jag har väldigt bra erfarenheter av Poker Payback.com. Snabb support och dessutom mycket som händer på sidan, inte bara en check vid månadens slut. Citera
Saint_Bjorn Postad 18 Juli , 2008 Rapport Postad 18 Juli , 2008 raketherake bör också anses seriösa Citera
lambdan Postad 2 November , 2008 Rapport Postad 2 November , 2008 Någon som har någon efarenhet av **********? Citera
lambdan Postad 2 November , 2008 Rapport Postad 2 November , 2008 nu har jag dubbelkollat och jag borde få skriva detta. Jag undrar om någon har erfarenhet av ******. Citera
lambdan Postad 2 November , 2008 Rapport Postad 2 November , 2008 lol verkas som om gummo har mer rätt än han visste. Det blir censur med en gång.. Citera
gdaily Postad 2 November , 2008 Rapport Postad 2 November , 2008 lol verkas som om gummo har mer rätt än han visste. Det blir censur med en gång..Censureras det (automatcensur), så är det av en anledning - troligen spam. Om de har spammat tidigare, så kan jag inte anse dem seriösa. Citera
lambdan Postad 2 November , 2008 Rapport Postad 2 November , 2008 ok, jag föstår. Betyder det att deras deals är dåliga eller att de misskött sig gentemot poker.se? Citera
Mr_Tight Postad 2 November , 2008 Rapport Postad 2 November , 2008 Har använt rakebacklovers under 1,5 år. Helt problemfritt, bra support etc. ...och nu får vi se om namnet får stå kvar i texten:) Citera
Recommended Posts