Hakflem Postad 30 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2008 Dom är jättedåliga så det är inte såå svårt att spela ändå Det var lite det jag syftade på. Synd med AJ vs A9 bara, men det ska nog lösa sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stormen_Per Postad 30 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2008 katzantip är en av dom sämsta pokerspelarna jag någonsin har sett. Hur fan tog han sig till finalbordet? grattis!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakflem Postad 30 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2008 Vackert, måste ha varit tidernas mest ospännande finalbord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MRogo Postad 30 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2008 GG WP! Så jävla skönt att du fick klonka nu:) stort grattis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
highbury90 Postad 30 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2008 Railade från 6 kvar. Total dominans!!! gg wp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 30 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 Augusti , 2008 Skeppskepp Vann $80k $55fo på Stars för $15k! Skönt att få en ordentlig cash när jag hade 40 MTTs utan där. Vann $10k $108fo turbo på Ongame tidigare för runt $3,5k så natten slutade för en gångs skull riktigt bra. På FT hade jag rätt bra tajming men samtidigt körde jag över rätt hårt. Var lite roligt när jag höjde från sb med 37 och killen sitter och klagar i chatten på att han får så dåliga händer. Så fort han gör ett move och 3betsshovar K2o hittar jag QQ och snappar. Skönt att det står också! (= Det var lite det jag syftade på. Synd med AJ vs A9 bara, men det ska nog lösa sig. Visst gjorde de det katzantip är en av dom sämsta pokerspelarna jag någonsin har sett. Hur fan tog han sig till finalbordet? 95% av alla i den där turneringen är riktigt dåliga. Visst, han är extremt dålig, men ändå. Såg att han drog ut två gånger för turneringslivet när vi var två bord kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 30 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2008 Det säger alltså lite om ens skills att man aldrig gått förbi tredje perioden i den där jävla turren... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 30 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2008 Stort grattis till dig tomgus, jag satt och kollade på härliga Daily 80 Grand inatt och såg dig klonka turren. GRATTIS!!! men du fick ju lite härliga kort då och då Måste bara skryta snabbt om min royal jag fick alldeles nyss, enjoy:D PokerStars Spel #20009834509: Holdem No limit ($1/$2) - 2008/08/30 - 07:20:32 (ET) Bord 'Lonnrot' 9-max Plats #3 har knappen Plats 1: elorap ($300.05 i marker) Plats 2: mitti1980 ($89.10 i marker) Plats 3: kenheung ($64.25 i marker) Plats 4: AFV75 ($232.65 i marker) Plats 5: neil_rick ($229.45 i marker) Plats 6: sonnyandrén ($79.80 i marker) Plats 7: YaDaDaMeeN21 ($338.75 i marker) Plats 8: marcDryzen ($218.80 i marker) Plats 9: MrKGBoreoman ($25 i marker) AFV75: lägger lilla mörken $1 neil_rick: lägger stora mörken $2 *** HÅLKORT *** Utdelat till sonnyandrén [Td Jd] sonnyandrén: synar $2 YaDaDaMeeN21: lägger sig marcDryzen: lägger sig MrKGBoreoman: lägger sig elorap: lägger sig mitti1980: synar $2 kenheung: höjer $2 till $4 AFV75: lägger sig neil_rick: lägger sig sonnyandrén: synar $2 mitti1980: synar $2 *** FLOPP *** [8h Qd Ad] sonnyandrén: passar mitti1980: satsar $2 kenheung: synar $2 sonnyandrén: synar $2 *** TURN *** [8h Qd Ad] [Kd] sonnyandrén: passar mitti1980: satsar $2 kenheung: synar $2 sonnyandrén: synar $2 *** RIVER *** [8h Qd Ad Kd] [Tc] sonnyandrén: passar mitti1980: passar kenheung: satsar $20 sonnyandrén: höjer $51.80 till $71.80 och är all-in mitti1980: lägger sig kenheung: synar $36.25 och är all-in Ej synad satsning ($15.55) returnerad till sonnyandrén *** VISNING *** sonnyandrén: visar [Td Jd] (Royal Flush) kenheung: visar inte sonnyandrén vann $136.50 frånpott *** SAMMANFATTNING *** Total pott $139.50 | Avgift $3 Bord [8h Qd Ad Kd Tc] Plats 1: elorap lade sig innan Flopp (satsade inte) Plats 2: mitti1980 lade sig på River Plats 3: kenheung (knappen) visade ej [Qh Jh] Plats 4: AFV75 (lilla mörken) lade sig innan Flopp Plats 5: neil_rick (stora mörken) lade sig innan Flopp Plats 6: sonnyandrén visade [Td Jd] och vann ($136.50) med Royal Flush Plats 7: YaDaDaMeeN21 lade sig innan Flopp (satsade inte) Plats 8: marcDryzen lade sig innan Flopp (satsade inte) Plats 9: MrKGBoreoman lade sig innan Flopp (satsade inte) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
highbury90 Postad 30 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2008 På FT hade jag rätt bra tajming men samtidigt körde jag över rätt hårt. Var lite roligt när jag höjde från sb med 37 och killen sitter och klagar i chatten på att han får så dåliga händer. Så fort han gör ett move och 3betsshovar K2o hittar jag QQ och snappar. Skönt att det står också! (= Satt också och småskrattade lite åt hans gnällande på kortsnittet, samtidigt som du sitter och höjer säkert 50% av alla händer. Krävs kanske inte alltid monster för att vara aktiv... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 30 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 Augusti , 2008 Direkt kom det två stora potter i GT. Jag har 44 i båda. https://www.pokernetwork.co.uk/games/handhistory/?sRoundReference=T4-75366814-21&searchType=previous https://www.pokernetwork.co.uk/games/handhistory/?sRoundReference=T4-75366814-25&searchType=next Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fhaugen Postad 30 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2008 Wow den första var kall Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chrille87 Postad 30 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2008 missclick? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mendieta19 Postad 30 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2008 en sk mendieta-vik upprepa inte plz:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 30 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2008 Kollar på 40kGT nu tomgus! du klonkar denna åxå tråkig utslagning från 80kGT:-( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 30 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2008 Vad händer i första handen? Du kan ju seriöst inte vika 44 där? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 30 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 Augusti , 2008 Vad ska en satellitkvalare ha där liksom? Miniraisar och 5betar. Jag säger ju typ rakt ut att jag har set och han kan ju knappast förvänta sig att jag viker det. Jag tycker faktiskt inte att det är dåligt att vika 44 där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 30 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2008 Klart att du vinner turrar så fort jag kommer i närheten av dig:-D- WP grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inho Postad 30 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2008 Vad ska en satellitkvalare ha där liksom? Miniraisar och 5betar. Jag säger ju typ rakt ut att jag har set och han kan ju knappast förvänta sig att jag viker det.Jag tycker faktiskt inte att det är dåligt att vika 44 där. Det är en bra poäng, men hur hittar du orken å vika? sattelitkvalare kan ju lika gärna få in degen med AJ där klonkat ikväll med? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 30 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 Augusti , 2008 Det är en bra poäng, men hur hittar du orken å vika? sattelitkvalare kan ju lika gärna få in degen med AJ där klonkat ikväll med? Äh, jag vet inte riktigt. Känns onödigt att dega in där när det går att vika och grinda på. Bustade tidigt efter att sprungit in i AA med KK ändå. Vann Ongames $5k $108 turbo för $2,5k. Känns som att man vinner en ongameturbo per grindkväll nu för tiden. Har slutat regga men är kvar i några turneringar så förhoppningsvis blir det mer stålar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 30 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2008 Bra fold med 44. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 31 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2008 Bra fold med 44. skitdålig ju . info 4-betta med set Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 31 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2008 skitdålig ju . info 4-betta med set Vad ska han ha då? Man måste väl inte stoppa in 10 000 för att man stoppat in 625. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thorn- Postad 31 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2008 tomgus skaffar nitimage genom att påstå att han foldade set. ni är för lättlurade! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thorn- Postad 31 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2008 knullallalalalal :) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 31 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2008 knullallalalalal :) mitt i isasa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts