fhaugen Postad 14 Juli , 2008 Rapport Postad 14 Juli , 2008 No offence, men du borde inte beskriva dig själv som runbad om du vill ha någon respekt kvar. Citera
fhaugen Postad 14 Juli , 2008 Rapport Postad 14 Juli , 2008 Förstår riktigt inte vad grejen är. Igår var jag inte runbad, men det är jag idag imo.Jag förlorar fler flipps än jag vinner och förlorar fler 20/80 än vad jag vinner 20/80 osv. Hur skulle du beskriva att vara runbad då? Sparar det obv till $1kfo Skulle inte det kalla runbad att ha 5 finalbord per kväll i alla fall, även om man torskar 10 flips och vinner 8. No offence som sagt, jag gillar dig, men verkar inte som att du förstår att MTTs är ett högvariansspel och man aldrig kan gå så bra som du om man är runbad på riktigt. Citera
kravmärkt Postad 14 Juli , 2008 Rapport Postad 14 Juli , 2008 kan man vara runbad om man vunnit million turren? den verkar i alla fall ha fått fart på din karriär. fortsatt lycka till Citera
mendieta19 Postad 15 Juli , 2008 Rapport Postad 15 Juli , 2008 för rebonius är klonk $30k+ resten är bara vardagshändelser Citera
Roob Postad 15 Juli , 2008 Rapport Postad 15 Juli , 2008 för rebonius är klonk $30k+ resten är bara vardagshändelser Mybad mybad, JÄVLA HAJSTÄJKSSPELARE huvä finni reb. Citera
Roob Postad 15 Juli , 2008 Rapport Postad 15 Juli , 2008 Det där är en liten överdrift, men att jag är skadad av för höga cashgames stämmer.$100k, $1kfo och $109r har alla förstapris på över $30k i natt! EDIT: Tack för rail Roob pleasure. edit: nötsida http://nelly.com/productOverview.asp?qNavigation=trends&qClass=&qGroup=&qTrend=3&gender=1 haha, måste bara surfa in där pga jälva tvreklamen som är såååå het Citera
Haslo Postad 15 Juli , 2008 Rapport Postad 15 Juli , 2008 Skulle inte det kalla runbad att ha 5 finalbord per kväll i alla fall, även om man torskar 10 flips och vinner 8. No offence som sagt, jag gillar dig, men verkar inte som att du förstår att MTTs är ett högvariansspel och man aldrig kan gå så bra som du om man är runbad på riktigt. runbad är väl att över en längre period förlora 70% av coinflipsen och loosa mer 60/40 än man vinner osv. Men eftersom runbad inte är tidsbestämt så kan det ju även defineras dag för dag. Jag menar en spelar kanske spelar 30 turra på 40 dagar och blir badbetad ur dom flesta. Då anser han sig som runbad. Du spelar kanske 30 på en kväll. Då e det ju samma volume av runbad, typ Men folk vill nog se runbad som en längre period då man loosar många coins och loosar många lägen då man e stor favorit. Edit: Citera fel person men jag fick ju fram det jag ville säga iaf. Dessutom tycker jag att man har all rätt att kalla sig run bad oavsett hur mycket man nånsin har vunnit. Det är ju i det past så det har ju inget att göra med nutiden. Citera
MikeTime Postad 15 Juli , 2008 Rapport Postad 15 Juli , 2008 mästarsyn Ja, det är sådana man vill möta i slutskedet av MTT´s men det är surt när dom träffar. Har du haft några bra cashar denna vecka Reb? Citera
MikeTime Postad 15 Juli , 2008 Rapport Postad 15 Juli , 2008 Det har ju bara gått en kväll ännu ju FTade $55r, tyvärr en åttondeplats och FTade $120KO $25k GTD. Tror att båda av casharna var mellan $1k och $2k, alltså blev det back idag. Ah, jag inkluderade ju givetvis söndagen också... Citera
mendieta19 Postad 15 Juli , 2008 Rapport Postad 15 Juli , 2008 milstolpe - rebonius backar en dag på mtts Citera
Kidder Postad 15 Juli , 2008 Rapport Postad 15 Juli , 2008 raisemanAA: calls 3180*** TURN *** *** RIVER *** *** SHOW DOWN *** tomgus456: shows (three of a kind, Sixes) raisemanAA: shows (a flush, Seven high) Jag hade 2 st runner, runner flush till min favör i förra veckan i Daddys på Ladbrokes. Till mitt försvar får jag väl säga att jag var först in i potten så dom får skylla sig själva. Citera
ampixo Postad 15 Juli , 2008 Rapport Postad 15 Juli , 2008 Angående runbaden. Du tror att ditt förväntade värde på turneringarna du spelar är högre än $15K som du vann dagen vi pratade om runbaden? Coinflips hit och coinflips dit spelar ingen större roll Citera
Recommended Posts