Gå till innehåll

Rebonius gular på PLO


Rebonius

Recommended Posts

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Förstår riktigt inte vad grejen är. Igår var jag inte runbad, men det är jag idag imo.

Jag förlorar fler flipps än jag vinner och förlorar fler 20/80 än vad jag vinner 20/80 osv. Hur skulle du beskriva att vara runbad då?

Sparar det obv till $1kfo

 

Skulle inte det kalla runbad att ha 5 finalbord per kväll i alla fall, även om man torskar 10 flips och vinner 8.

 

No offence som sagt, jag gillar dig, men verkar inte som att du förstår att MTTs är ett högvariansspel och man aldrig kan gå så bra som du om man är runbad på riktigt.

 

:h:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det där är en liten överdrift, men att jag är skadad av för höga cashgames stämmer.

$100k, $1kfo och $109r har alla förstapris på över $30k i natt!

 

EDIT: Tack för rail Roob :)

 

pleasure.

 

edit: nötsida

 

http://nelly.com/productOverview.asp?qNavigation=trends&qClass=&qGroup=&qTrend=3&gender=1

 

haha, måste bara surfa in där pga jälva tvreklamen som är såååå het

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle inte det kalla runbad att ha 5 finalbord per kväll i alla fall, även om man torskar 10 flips och vinner 8.

 

No offence som sagt, jag gillar dig, men verkar inte som att du förstår att MTTs är ett högvariansspel och man aldrig kan gå så bra som du om man är runbad på riktigt.

 

:h:

 

 

runbad är väl att över en längre period förlora 70% av coinflipsen och loosa mer 60/40 än man vinner osv. Men eftersom runbad inte är tidsbestämt så kan det ju även defineras dag för dag. Jag menar en spelar kanske spelar 30 turra på 40 dagar och blir badbetad ur dom flesta. Då anser han sig som runbad. Du spelar kanske 30 på en kväll. Då e det ju samma volume av runbad, typ :D Men folk vill nog se runbad som en längre period då man loosar många coins och loosar många lägen då man e stor favorit.

 

Edit: Citera fel person men jag fick ju fram det jag ville säga iaf.

 

Dessutom tycker jag att man har all rätt att kalla sig run bad oavsett hur mycket man nånsin har vunnit. Det är ju i det past så det har ju inget att göra med nutiden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

raisemanAA: calls 3180

*** TURN ***

*** RIVER ***

*** SHOW DOWN ***

tomgus456: shows (three of a kind, Sixes)

raisemanAA: shows (a flush, Seven high)

 

Jag hade 2 st runner, runner flush till min favör i förra veckan i Daddys på Ladbrokes. Till mitt försvar får jag väl säga att jag var först in i potten så dom får skylla sig själva. :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...