cobb89 Postad 25 Maj , 2008 Rapport Postad 25 Maj , 2008 Hur funkar 100$ bonusen man får när man gör första insättningen? Hur får man pengarna, genom summit points? Kommer denna funka samtidigt som min "frirullebonus", trots att jag bara gör 1 insättning? Citera
EverestPoker Postad 26 Maj , 2008 Rapport Postad 26 Maj , 2008 Hur funkar 100$ bonusen man får när man gör första insättningen? Hur får man pengarna, genom summit points? Kommer denna funka samtidigt som min "frirullebonus", trots att jag bara gör 1 insättning? Vår välkomstbonus tjänas in successivt allt eftersom du spelar. När du spelar poker om pengar hos oss kommer du att tjäna Summit Points. Vi kommer att omvandla dina bonusdollar till kontanter som betalas ut direkt till ditt spelarkonto baserat på det antal Summit Points som du tjänar in. Du tjänar 0,07$ per Summit Point. När du lämnar ett bord för ringspel om pengar eller fullbordar en turnering med spel om pengar och återgår till lobbyn kommer du att se detta meddelande om du är berättigad till en bonusutdelning: "Gratulerar! Du har tjänat in (belopp som du tjänat in under den här sittningen)$ av din tillgängliga bonus. Beloppet har satts in på ditt spelarkonto." Observera att du endast tjänar in en bonus i taget. Lägger du till fler bonusar innan din aktiva bonus är intjänad så kommer den att läggas på kö. För mer information om din bonus kan du klicka på knappen "Bonus" i lobbyn eller på "Bonuskonto" på sidan "Mitt konto". Där kan du se vilken bonus som är aktiv och hur mycket du har tjänat hittills. Citera
Recommended Posts