Gå till innehåll

GUIDE: Flera konton inom Prima-nätet!


QoS

Recommended Posts

Men hur får jag min activation code smidigast om jag tappat bort den då? Reggade mig först på expekt och sedan på bet365 där jag fick tag på den på nåt lurigt sätt, men kommer inte ihåg hur :roll: Nu är den alltså borta igen :?:?

 

mejla stället där du först signade upp och be om den. Inga problem

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Nu när expekt lämnar prima så tänkte jag signa upp på en ny prima sajt och bad därför expekt om min aktiveringskod men fick detta svar.

Jag har inte provat ännu själv men jag klistrar in svaret och hoppas att det funkar så som supporten har beskrivit.

 

 

Dear customer,

Follow this instructions during the registration if you have lost your verification code:

 

1. Click the Lost Your Verification Code Button. A web page, displaying the Poker Rooms you have registered at is displayed.

2. Select one of the rooms you have played at.

3. Enter your User Account and Password (That you have for the new site).

4. Click the View Verification Code button. Your Alias Verification Code is displayed.

 

 

Kind Regards

Jonas Ohlsson

Poker Support

Expekt.com Ltd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det bara jag som är tvungen att verifiera mitt nick via "protect-my-alias" question?

 

Jag har ju glömt svaret till frågan jag tydligen skrivit ett svar till för länge sen. Har för mig att jag skrev nåt typ kdsgasihjaihjfpoajgh för jag kan ju mina passwords överallt och trodde det vara en "protect-my-password" question som vanligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick göra det i början av veckan när jag registrerade mig på ett nytt prima-skin. Det var parbet som krävde det, men alla prima-skins kanske börjat med det?

 

 

Är det bara jag som är tvungen att verifiera mitt nick via "protect-my-alias" question?

 

Jag har ju glömt svaret till frågan jag tydligen skrivit ett svar till för länge sen. Har för mig att jag skrev nåt typ kdsgasihjaihjfpoajgh för jag kan ju mina passwords överallt och trodde det vara en "protect-my-password" question som vanligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det har tagits upp men jag fick ingen klarhet i det, en kompis spelade på min dator på prima för några månader sedan, och nu vill jag skapa ett eget konto på nordicbet. Hur får jag bort de där regkeys så att jag kan starta ett nytt konto? Jag känenr inte för att formatera då det var ett helvete att sätta upp det trådlösa nätverket.

 

 

*edit* jag hittade det tack så mycket

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle behöva lite hjälp.. har konto på the gaming club som ju kör på prima-nätverket, tänkte nu även regga konto hos nordicbet, och om jag förstått saken rätt så ska man använda sig av samma username på båda, problemet är bara att jag har ett fyra tecken långt användarnamn på the gaming club, och nordicbet kräver sex tecken långt användarnamn.. någon som vet hur man skall göra för att inte få några problem?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle behöva lite hjälp.. har konto på the gaming club som ju kör på prima-nätverket, tänkte nu även regga konto hos nordicbet, och om jag förstått saken rätt så ska man använda sig av samma username på båda, problemet är bara att jag har ett fyra tecken långt användarnamn på the gaming club, och nordicbet kräver sex tecken långt användarnamn.. någon som vet hur man skall göra för att inte få några problem?

Har samma probelm. Har konto hos flera prima-sajter med ett användarnman som är fyra tecken långt. Deras bonus och reload är guld just nu och jag måste sätta in pengarna ikväll om jag ska hinna sätta in för reloaden den här månaden.

 

Hur göra?

 

*Edit*: Kom på att det är användarnamnet som måste vara sex tecken långt, inte pokeraliaset (screen name).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Har lyckats med att ha 2 acc. inom Prima och är därmer bannad från dessa sajter! Slarvigt nog visste jag inte hur detta fungerade så när jag skulle göra användare på nya primasidor (för frirullar som nybörjare) så gjorde jag nog tydligen PRIMA-acc och inte på själva sajten. Vet ni om detta kan lösas genom att kunna ta bort ett av dom eller liknande... tänkte ifall nån mer haft samma problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man formaterar datorn och vill regga sig i ny primaklient men saknar verifieringskoden man fick första gången är man alltså kokt i bajset?

 

Jag har reggat mig på säkert 10 primasiter och har aldrig behövt nån reggkod. När man reggat sig och ska logga in första gången så ska man ju verifiera sitt konto. Varenda gång har jag då fått möjlighet att få ett mail skickat till mig med en länk. Klicka på länken och allt är klart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • 3 months later...

Jag har loggat in hos en polare på prima, och efter det så clearade han en bonus och sen skulle jag fixa den och då sa de att jag inte kunde göra det för att min polare hade tagit bonusen.

 

Det måste ha hänt nått när jag loggade in på hans dator, kan man ta bort det på nått sätt eller kommer vi inte kunna ta samma bonusar längre?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

mailat olika primarum om att ta bort mitt konto, och det har faktist inte varit något problem någon gång förutom när jag skulle ta bort från bet365. Exempel på mail.

 

Jag: Kan ni ta bort mitt konto hos er?

användarnamn: ***

lösen: ***

 

svar:

 

Hei,

 

Vi har nå stengt din konto.

 

Ha en fn dag:)

 

 

 

 

mvh,

 

Svein Erik Nilsen

Team Nordicbet

 

http://www.nordicbet.com

 

:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...