bodybuilder120 Postad 21 Maj , 2008 Rapport Postad 21 Maj , 2008 Kan någon smart jävel förklara denna tack?! /Taget från http://www.illvet.se/htm/IQTest/sv/index.html Citera
brainslicer Postad 21 Maj , 2008 Rapport Postad 21 Maj , 2008 3. edit: glöm de, gissar ändå på 3 Citera
Miami Postad 21 Maj , 2008 Rapport Postad 21 Maj , 2008 Men motivera plz, annars räcker det med att 5 pers svarar så har vi rätt svar. Citera
brainslicer Postad 21 Maj , 2008 Rapport Postad 21 Maj , 2008 okx2 (va inte på de viset nu där under) i första inlägget kankse skulle vart bra med: Anvisningar om frågor För varje fråga finns det en del som saknas. Den är utmärkt med ”?”. Välj det svarsalternativ som bäst fullständigar bilden. jag tänkte inte alls vad "?" innebar... bara typ vilken inte hörde hemma i bilden Citera
Jennez Postad 21 Maj , 2008 Rapport Postad 21 Maj , 2008 ʞo :ʇıpǝ Ja vad fan brainslicer, vi fattar att du har lärt dig att skriva upp och ner, du kan sluta med det nu. Jag tror på ettan också, känns som att formen ändras hela vägen och med intervall "slås sönder". Inget mer vetenskapligt än så. Jag har säkert fel, men det var min första tanke. Citera
bodybuilder120 Postad 21 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 21 Maj , 2008 Hur menar du med din spoiler, Brainslicer? Citera
brainslicer Postad 21 Maj , 2008 Rapport Postad 21 Maj , 2008 Tänkte helt fel utan instruktioner , se editerade inlägget ovan. (så går det med för många bord o simpsons på skärmarna) Tänkte att 3an(triangeln) inte hör hemma i bilden då den inte finns i dom nio rutorna(alla andra former finns). Kanske det blev rätt fast jag tänkte helt fel vid första ögonkastet?...typ med motiveringen: "3. triangeln saknas, därför fulländar den bilden" istället Citera
lolzor Postad 21 Maj , 2008 Rapport Postad 21 Maj , 2008 Tänkte helt fel utan instruktioner , se editerade inlägget ovan.(så går det med för många bord o simpsons på skärmarna) -Tänkte att 3an (triangeln) inte hörde hemma i bilden då den inte finns i dom nio rutorna(alla andra former finns). Kanske det blev rätt fast jag tänkte helt fel vid första ögonkastet utan?...typ Triangeln saknas, därför fulländar den bilden Det var ju ett helt enormt feltänk, ungefär som att börja springa åt fel håll i ett 100 m lopp, fast på något sätt så lyckades du finta mig också där en stund Citera
Gahlster Postad 22 Maj , 2008 Rapport Postad 22 Maj , 2008 Jag tror på ettan också, känns som att formen ändras hela vägen och med intervall "slås sönder". Inget mer vetenskapligt än så. Jag har säkert fel, men det var min första tanke. Så jag resonerar också, men helt säker är inte jag heller. Citera
pastapesto Postad 22 Maj , 2008 Rapport Postad 22 Maj , 2008 Jag har sett ett facit på det här testet och kommer ihåg att svarsalternativ 3 är rätt svar. Kan tyvärr inte förklara lösningen. Citera
lolzor Postad 22 Maj , 2008 Rapport Postad 22 Maj , 2008 Jag har sett ett facit på det här testet och kommer ihåg att svarsalternativ 3 är rätt svar. Kan tyvärr inte förklara lösningen. Wow, den var sjuk.. Jag som tyckte att det tredje alternativet var det minst sannolika till att vara rätt, typ. Citera
eurythmech Postad 27 Maj , 2008 Rapport Postad 27 Maj , 2008 Har för mig Othello skrev om nån liknande i sin dagbok förr. Eller så minns jag helt fel. Han känner iaf nån sjukt smart person. Pm:a? Eller så kanske Othello har en batbeam? Citera
bodybuilder120 Postad 27 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 27 Maj , 2008 kom igen nu pf. VAKNA! Citera
MacDaddy Postad 27 Maj , 2008 Rapport Postad 27 Maj , 2008 Finns ingen länk mellan något i den uppg. Citera
KingCosmoKramer Postad 27 Maj , 2008 Rapport Postad 27 Maj , 2008 Haha om det finns ett mönster bland dom där figurerna hoppar jag från ett högt torn. Citera
bodybuilder120 Postad 28 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 28 Maj , 2008 Lösning hittad av Kupo på http://www.flashback.info/showthread.php?t=559788&page=2 "I varje ruta är antalet skärningspunkter lika stort som antalet runda kurvor, det enda alternativet som följer det mönstret är triangeln." Dvs alt 3: Triangeln (som för övrigt är rätt svar om man gör testet). Citera
okocha Postad 28 Maj , 2008 Rapport Postad 28 Maj , 2008 Lösning hittad av Kupo på http://www.flashback.info/showthread.php?t=559788&page=2 "I varje ruta är antalet skärningspunkter lika stort som antalet runda kurvor, det enda alternativet som följer det mönstret är triangeln." Dvs alt 3: Triangeln (som för övrigt är rätt svar om man gör testet). Haha om det finns ett mönster bland dom där figurerna hoppar jag från ett högt torn. Citera
Recommended Posts