PokerPlogg Postad 16 Maj , 2008 Rapport Postad 16 Maj , 2008 Jag är en total rudis när det gäller datastuff så jag har några frågor när det gäller game+ och SS. Hur konfigurerar jag det? Jag har PT och HH converter. Ska jag göra någon inställning i HHConverter? Det finns options, more options och autoconvert options. Kan inte någon vänlig själ skriva en lathund för dummies åt mig Citera
slaskpoker Postad 16 Maj , 2008 Rapport Postad 16 Maj , 2008 du får fixa in händerna till PokerTracker först med HH-converter som du hade. här står allt du behöver veta http://pokerforum.nu/forum/forumets-baesta-inlaegg/23924-prg-allt-om-hh-converter.html Citera
kazparov Postad 9 Maj , 2009 Rapport Postad 9 Maj , 2009 du får fixa in händerna till PokerTracker först med HH-converter som du hade. här står allt du behöver veta http://pokerforum.nu/forum/forumets-baesta-inlaegg/23924-prg-allt-om-hh-converter.html Jag har skaffat poker tracker 3 och gt+ nu men mitt gt+ hittar inte min poker tracker databas, vad kan felet vara? Citera
hamstern Postad 9 Maj , 2009 Rapport Postad 9 Maj , 2009 gt+ var bara till pokertracker 2, pokertracker 3 fungerar direkt till svs. Mvh Citera
kazparov Postad 9 Maj , 2009 Rapport Postad 9 Maj , 2009 gt+ var bara till pokertracker 2, pokertracker 3 fungerar direkt till svs. Mvh Aha vad bra. Men jag ser inga stats på borden? Är poker hud som inte fungerar då eller vilken inställning måste jag göra? För jag har importerat en 50 k händer till pt men ser inte statsen live. Citera
hamstern Postad 9 Maj , 2009 Rapport Postad 9 Maj , 2009 ska bara vara att starta pt3, trycka på begin auto import och de ska komma igång, kommer först igång efter ett antal händer. Kolla också så att du har den senaste versionen av pt3, de första fungerade inte. Citera
kazparov Postad 10 Maj , 2009 Rapport Postad 10 Maj , 2009 ska bara vara att starta pt3, trycka på begin auto import och de ska komma igång, kommer först igång efter ett antal händer. Kolla också så att du har den senaste versionen av pt3, de första fungerade inte. Ja det fungerar tyvärr inte för mig. Jag undrar var felet kan vara. När jag har valt vartifrån filerna ska importeras så gick jag bara in och valde svenska spel mappen. Kan det vara något där? Eller andra inställningar jag behöver tänka på? Tack så mycket för all hjälp Citera
kazparov Postad 10 Maj , 2009 Rapport Postad 10 Maj , 2009 Ja det fungerar tyvärr inte för mig. Jag undrar var felet kan vara. När jag har valt vartifrån filerna ska importeras så gick jag bara in och valde svenska spel mappen. Kan det vara något där? Eller andra inställningar jag behöver tänka på? Tack så mycket för all hjälp Skulle du kunna skicka dig din msn så vore det kanon! Citera
Recommended Posts