Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
-38k i total rake?

Mmm, verkar ju som sagt lite mysko. Det är ju dataminade händer (observed hands) men borde det göra nån skillnad? Om ingen annan har liknande stats på marak så kan man nog säga att det är nåt fel på den där trackern.

Postad
Mmm, verkar ju som sagt lite mysko. Det är ju dataminade händer (observed hands) men borde det göra nån skillnad? Om ingen annan har liknande stats på marak så kan man nog säga att det är nåt fel på den där trackern.

Beror troligtvis på vad du minar genom, har för mig att man inte kunde titta på resultaten genom det program jag minade genom förut. Men är inte helt hundra på det.

När de bytte betsystemet på vissa skins fick man väl ett sjukt högt resultat för att det blev nåt fel när man importerade... kan det inte vara det då?

Annars har han dammsugit nivån på rätt mycket pengar, framförallt om man tänker på raken =P

Men som sagt, aldrig att det stämmer

Postad
Ja vet! 85 är sinnessjukt. Så här ser det ut iaf. Kan det vara nåt fel på trackern?

http://img80.imageshack.us/my.php?image=marakbildtv1.jpg

Edit: tog bort hotlinken...

det blev buggigt i pt2 när ipoker bytte format för ett tag sen. jag fick själv massa mystiska siffror och händer som försvann samt negativ rake. Då skaffade jag senaste patchen så då fixade det sig. Eftersom dina siffror visar negativ rake så är det antagligen koko med resten av siffrorna också. har du minat med v2.16 eller 2.17?

Postad
det blev buggigt i pt2 när ipoker bytte format för ett tag sen. jag fick själv massa mystiska siffror och händer som försvann samt negativ rake. Då skaffade jag senaste patchen så då fixade det sig. Eftersom dina siffror visar negativ rake så är det antagligen koko med resten av siffrorna också. har du minat med v2.16 eller 2.17?

Hum, inte min tracker men det står ju att det ska vara version 2.17.02 på bilden.