Myt4z Postad 17 Maj , 2008 Rapport Postad 17 Maj , 2008 Tjaa jodå jag lirade imorse lite ser du väl inlägget före dig Det är lördag så jag har umgåtts med min vackra fllickvän o några vänner, lite bio o fika, det var riktigt trevligt! Ska hem snart (hemma hos tjejen) blir lite lir då Aha, ok. Vad såg ni för film? Citera
Mandalore Postad 17 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 17 Maj , 2008 Aha, ok. Vad såg ni för film? Vi såg "what happens in vegas", blev riktigt överraskad!! trodde det skulle va "B komedi" men den var skiiiit rolig! har inte skrattat sådär mkt på läääänge! Fyfan så bra den var Ska spela nu Peace! Citera
Myt4z Postad 18 Maj , 2008 Rapport Postad 18 Maj , 2008 Vi såg "what happens in vegas", blev riktigt överraskad!! trodde det skulle va "B komedi" men den var skiiiit rolig! har inte skrattat sådär mkt på läääänge!Fyfan så bra den var Ska spela nu Peace! Ah, najs, funtar på att se den med tjejen min. GL med spelandet, ska slagga. Kikar in imorgon och väntar mig gröna siffor! Citera
kgl Postad 18 Maj , 2008 Rapport Postad 18 Maj , 2008 Om du vinner €27 tre gånger om dagen och spelar 5-6 dagar i veckan har du en riktigt bra svensson-lön! Citera
Mandalore Postad 18 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 18 Maj , 2008 Bankrulle: 500euro Gör om lite nu, backade 300euro inatt, efter 8timmars spel. tog sen ut 300euro till min swedbank det var skönt faktiskt . "Börjar" om på en ny rulle 500euro som jag lämnade kvar. Provade nu o stanna kvar i borden så länge som möjligt. och jag plussade alltid på NL50, kör 4bord samtidigt o hade över 100 euro på minst 2 bord hela tiden o dem andra runt 80. Var mkt skönare o spela när man har grovt övertag! Det jag förlorade på var att jag gick upp i nivå o spelade =/ körde NL100 o lite NL200. Helt galet spel kan ´man ju konstantera! Aja vi får se hur det här slutar, alltså 10st ink på NL50 Får se om jag ska sätta in mer cash i slutet av månaden. . . Citera
Mandalore Postad 18 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 18 Maj , 2008 Kommer nog börja lira med dollar NL50 istället för euro, för med mina 500euro som är kvar blir det 15inköp på NL50 dollar och 10ink på NL50 Euro. Citera
Fjonkan Postad 18 Maj , 2008 Rapport Postad 18 Maj , 2008 Kör NL25 ($) och bygg upp en vettig grund istället. I all välmening. i agree, detta ser inte bra ut. Du ska verkligen inte ge dig upp på nl 200,det är skillnad på att lira nl 50 och nl 200. så håll dig till nl 50 Citera
Morgyleus Postad 18 Maj , 2008 Rapport Postad 18 Maj , 2008 Det jag förlorade på var att jag gick upp i nivå o spelade =/ körde NL100 o lite NL200. Får se om jag ska sätta in mer cash i slutet av månaden. . . ... Citera
tok_junior Postad 18 Maj , 2008 Rapport Postad 18 Maj , 2008 Bankrulle: 500euro Gör om lite nu, backade 300euro inatt, efter 8timmars spel. tog sen ut 300euro till min swedbank det var skönt faktiskt . "Börjar" om på en ny rulle 500euro som jag lämnade kvar. Provade nu o stanna kvar i borden så länge som möjligt. och jag plussade alltid på NL50, kör 4bord samtidigt o hade över 100 euro på minst 2 bord hela tiden o dem andra runt 80. Var mkt skönare o spela när man har grovt övertag! Det jag förlorade på var att jag gick upp i nivå o spelade =/ körde NL100 o lite NL200. Helt galet spel kan ´man ju konstantera! Aja vi får se hur det här slutar, alltså 10st ink på NL50 Får se om jag ska sätta in mer cash i slutet av månaden. . . Gå ner på NL25, investera i Cardrunners, kolla exempelvis Brystmars small-stakes no-limit serie. Det kommer ge dig ett väldigt solitt fundament att stå på. Kolla även in leakfinder-filmerna, jag tror dom kommer ge en hel del. Citera
Mandalore Postad 18 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 18 Maj , 2008 Gå ner på NL25, investera i Cardrunners, kolla exempelvis Brystmars small-stakes no-limit serie. Det kommer ge dig ett väldigt solitt fundament att stå på. Kolla även in leakfinder-filmerna, jag tror dom kommer ge en hel del. vart hittar jag dem filmerna? +44euro Utbetalning:44euro Bankrulle: 500euro Citera
tok_junior Postad 18 Maj , 2008 Rapport Postad 18 Maj , 2008 vart hittar jag dem filmerna? Du hittar de filmerna på http://www.cardrunners.com . Det är en "rejäl" signup-avgift, men det är pengar du tjänar igen på max en månad även på NL25. Citera
Mandalore Postad 18 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 18 Maj , 2008 Sitter här vid ett bord på NL50, med 250euro, det är rätt bra det Citera
Mandalore Postad 18 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 18 Maj , 2008 Shit var uppe i 310euro på ett NL50 SH bord!! nu förstår jag varför ni säger att det är mer lönsamt o sitta kvar, det är bara o spela tight o ställa in när man har nuts, oftast synar dem med sämre händer för dem tror du bluffar. Gick nu ut från bordet kände att jag var nöjd att dubbla 50euro till 310 Citera
tok_junior Postad 18 Maj , 2008 Rapport Postad 18 Maj , 2008 det är bara o spela tight o ställa in när man har nuts, oftast synar dem med sämre händer för dem tror du bluffar. Intressant. Hur ofta menar du med "oftast"? Vid borden jag spelar brukar folk oftast lägga sig mot en stor effektiv push om dom inte har någonstans i närheten av nötterna. Att folk tror du bluffar ofta, det är helt sant. Men steget därifrån till att dom är beredda att riskera 100bb och mer för att avslöja dig, det är rätt långt Sikta på att spela dina starka händer så du kan trycka in degen utan att behöva överbetta potten. Citera
Mandalore Postad 18 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 18 Maj , 2008 Intressant.Hur ofta menar du med "oftast"? Vid borden jag spelar brukar folk oftast lägga sig mot en stor effektiv push om dom inte har någonstans i närheten av nötterna. Att folk tror du bluffar ofta, det är helt sant. Men steget därifrån till att dom är beredda att riskera 100bb och mer för att avslöja dig, det är rätt långt Sikta på att spela dina starka händer så du kan trycka in degen utan att behöva överbetta potten. Du har missförstått mig, det är inte så att jag går all in på en gång såklart. men jag menar att man kan spela väldigt många intressant händer om man har bra position och om dem har top par AK lr KQ o du sätter ex stegen lr set turn lr flopp, bara exempel aså. jag menar självklat inte spelarna som sitter med 100euro men det är dem mindre spelarna som har 20-50euro, det är bara låta dem beta o föra spelet sen trycker du in det i rätt tillfälle du kan också alltid syna låga pockets från vilken position som helst om dem raisar ordentligt, träffar du set så tömmer du dem oftast lätt. Citera
tok_junior Postad 18 Maj , 2008 Rapport Postad 18 Maj , 2008 Du har missförstått mig, det är inte så att jag går all in på en gång såklart.men jag menar att man kan spela väldigt många intressant händer om man har bra position och om dem har top par AK lr KQ o du sätter ex stegen lr set turn lr flopp, bara exempel aså. jag menar självklat inte spelarna som sitter med 100euro men det är dem mindre spelarna som har 20-50euro, det är bara låta dem beta o föra spelet sen trycker du in det i rätt tillfälle du kan också alltid syna låga pockets från vilken position som helst om dem raisar ordentligt, träffar du set så tömmer du dem oftast lätt. Då är jag med. Sitter du i position funkar spelet väldigt bra, även om dom på högre nivåer blir jävligt misstänksamma om du flat-synar dom på floppen, för att inte tala om turn. Men ja, generellt är spelarna på microstakes övertygade om att deras TPTK är nötterna. Du kan syna med låga par i vilken position som helst, förutsatt att motståndaren har en stack som ger dig tillräckliga implicerade odds för det. Syna bara om aggressorn har 75-80% av ett inköp eller mer (om du spelar med 100BB max). Personligen brukar jag öppna för pott med alla par, då du dels vinner mer pengar om du träffar och dels förklär dina låga par väldigt väl. Citera
Mandalore Postad 18 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 18 Maj , 2008 Då är jag med. Sitter du i position funkar spelet väldigt bra, även om dom på högre nivåer blir jävligt misstänksamma om du flat-synar dom på floppen, för att inte tala om turn. Men ja, generellt är spelarna på microstakes övertygade om att deras TPTK är nötterna. Du kan syna med låga par i vilken position som helst, förutsatt att motståndaren har en stack som ger dig tillräckliga implicerade odds för det. Syna bara om aggressorn har 75-80% av ett inköp eller mer (om du spelar med 100BB max). Personligen brukar jag öppna för pott med alla par, då du dels vinner mer pengar om du träffar och dels förklär dina låga par väldigt väl. Ja om ingen har betat så är det självklart att man betar 3-4bb med pockets om man har bra position. Citera
tok_junior Postad 18 Maj , 2008 Rapport Postad 18 Maj , 2008 Ja om ingen har betat så är det självklart att man betar 3-4bb med pockets om man har bra position. Med par som bara har set-värde kan du öppna med en höjning i alla positioner. Citera
Mandalore Postad 18 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 18 Maj , 2008 +139 -189 Bankuttag Bankrulle: 450euro Äger på NL50 borden Citera
Mandalore Postad 19 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 19 Maj , 2008 +30euro Bankuttag: -50euro Bankrulle: 430euro To Be Continue. . Citera
cobb89 Postad 19 Maj , 2008 Rapport Postad 19 Maj , 2008 +30 Bankuttag: -50euro Bankrulle: 430euro To Be Continue. . Varför tar du ut pengar hela tiden? Var det inte meningen att du skulle sätta in mer i slutet på månaden? Citera
Mandalore Postad 19 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 19 Maj , 2008 Varför tar du ut pengar hela tiden? Var det inte meningen att du skulle sätta in mer i slutet på månaden? +72euro Bankrulle: 502 körde ett NL50 bord, kom upp i 122euro Citera
Recommended Posts