PokerStars_Karl Postad 6 Maj , 2008 Rapport Postad 6 Maj , 2008 Hej, $1 Million Turbo Takedown blir nu en fast begivenhet och kommer nu spelas den sista söndagen varje månad. Turneringen tar max 12,000 spelare, och prispengar kommer att betalas till 4,000 spelare, varav $100,000 till förstaplatsen! Det här är ett utmärkt sätt att göra pengar av sina FPPs och man behöver inte ens använda speciellt många om man vill spela satelliter. Man kan köpa in sig direkt för 5,000 FPPs eller kvala in sit för så lite som 10 FPPs. Ni hittar alla satelliter genom att gå in i Lobbyn och klicka på "Events" -> "Special" -> "FPP Satelliter". Läs mer här: http://www.pokerstars.com/poker/promotions/turbo/ Frågor om denna turneringen tar vi här. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
Plenoptic Postad 6 Maj , 2008 Rapport Postad 6 Maj , 2008 Såg att man inte kunde avregga sig från turneringen om man vann en satellit, men vad händer om man vinner flera platser? Känns lite drygt att bara spela en satellit åt gången. Citera
Plenoptic Postad 6 Maj , 2008 Rapport Postad 6 Maj , 2008 Antar förresten att turneringen är utöver och inte ersätter Sunday Million? Citera
PokerStars_Karl Postad 6 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2008 Hej, Vinner du flera platser så krediteras du 5000 FPP för dina övriga säten utöver den första. Det här ersätter inte Sunday Million. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
RIK_123 Postad 8 Maj , 2008 Rapport Postad 8 Maj , 2008 Jag vann en sat igår för 10 fpps . Finns ingen möjlighet alls att ta fpps? har precis sett datumet och det är samma helg där jag är i Skottland för att se mitt lag Rangers vinna Skotska Cup Finalen Jag är nämligen på Planet tillbacka till Sverige samtidigt som turren börjar. fast sitting out kan man kanske klara sig till 90 dollars:-) Citera
PokerStars_Martin Postad 8 Maj , 2008 Rapport Postad 8 Maj , 2008 Nej tyvärr kan man inte avregistrera sig och få FPPs. Det är ju inte ovanligt att spelare som är sitting out kommer till pengarna i renodlade freerolls, men här kan det bli knivigare tror jag, även om minst 1/3 får betalt. Lycka till ändå. Hälsningar, Martin K PokerStars Support Team Citera
Recommended Posts