Rephukk Postad 4 Maj , 2008 Rapport Postad 4 Maj , 2008 Tjena vann inträde till pokerstars sunday million. Jag har en bankrulle på 400 $ , ska jag skita i att spela o ta mina 200$ eller försöka dubbla upp dom? pleas help me ! MVH / rephukk Citera
krippe69 Postad 4 Maj , 2008 Rapport Postad 4 Maj , 2008 Tjena vann inträde till pokerstars sunday million. Jag har en bankrulle på 400 $ , ska jag skita i att spela o ta mina 200$ eller försöka dubbla upp dom? pleas help me ! MVH / rephukk Ja, varför spelade du den satelliten? Spela..... Citera
prookelito Postad 4 Maj , 2008 Rapport Postad 4 Maj , 2008 Beror väl lite på vad du spelar. Spelar du SNGs så hade ja nog tagit $T. Fast å andra sidan så lirar man väl sateliter för att spela lite dyrare. Citera
highbury90 Postad 4 Maj , 2008 Rapport Postad 4 Maj , 2008 Anledningen till att jag spelar/kvalar till dyrare turneringar än min rulle mår bra av är att hoppas på storklonk som sätter fart på ens rulle vilket man annars inte haft möjlighet till. Citera
LobL Postad 4 Maj , 2008 Rapport Postad 4 Maj , 2008 50% av din rulle? Jag skulle nog ha tagit T$... Citera
MOffegrev Postad 4 Maj , 2008 Rapport Postad 4 Maj , 2008 Kör turneringen. Här har du ditt gyllene tillfälle att bygga upp en mastig pokerrulle. Ibland måste man gambla lite. Lycka till Citera
SoderKrippa Postad 4 Maj , 2008 Rapport Postad 4 Maj , 2008 Klart du ska lira! Se det som en festkväll. Lite go musik, en schysst hämtmiddag och EN öl. Antar att du inte lirat nån så dyr turre någon gång. Unna dig det och se till å komma i pengarna Första ggn jag lirade den vann jag oxå en biljett in, och kom 42a. Favorit i repris r8? /SK Citera
mr_telefon Postad 4 Maj , 2008 Rapport Postad 4 Maj , 2008 Om du skulle misslyckas i turneringen ska du inte se det som att du förlorade $215 utan bara inköpet till satelliten. Du spelade antagligen satelliten med hopp om att få spela miljonen med ett billigt inköp, försent att fega ut nu gl iaf Citera
Rebonius Postad 4 Maj , 2008 Rapport Postad 4 Maj , 2008 Beror helt på hur duktig du känner dig själv. Om du tror att du har edge i Sunday Million tycker jag att du ska spela men annars är det nog rätt bra att spela det safe och ta $T. Kom på att det är rätt sjukt att jag avråder någon från att spela Million =S Citera
kraclob Postad 4 Maj , 2008 Rapport Postad 4 Maj , 2008 Avregga, sälj dina T$, casha ut och köp dig ett par solglasögon. Det är sommar FFS! Citera
dekutree Postad 4 Maj , 2008 Rapport Postad 4 Maj , 2008 Spela och småle sen bara när dina AA blir utdragna av k7 allin pre.. Citera
Povi Postad 4 Maj , 2008 Rapport Postad 4 Maj , 2008 ta dollars istället =) det blir ju fortfarande som $200 dollar även om du fått det mycket billigare.. tänk på rullen.. du kan öka den som fan genom att ta dollars istället Citera
Arnan Postad 4 Maj , 2008 Rapport Postad 4 Maj , 2008 Beror helt på hur duktig du känner dig själv.Om du tror att du har edge i Sunday Million tycker jag att du ska spela men annars är det nog rätt bra att spela det safe och ta $T. Kom på att det är rätt sjukt att jag avråder någon från att spela Million =S EDGE i sunday million ? Du skojar va . haha Ifall du inte gör det så säg mig vilken spelare som har EDGE i sunday million. Citera
Rebonius Postad 4 Maj , 2008 Rapport Postad 4 Maj , 2008 EDGE i sunday million ? Du skojar va . haha Ifall du inte gör det så säg mig vilken spelare som har EDGE i sunday million. Ifall jag inte gör vadå? Citera
Arnan Postad 4 Maj , 2008 Rapport Postad 4 Maj , 2008 Ifall jag inte gör vadå? Om du nu inte skojade så undrade jag vem du tror har EDGE i sunday million. Citera
Rebonius Postad 4 Maj , 2008 Rapport Postad 4 Maj , 2008 Om du nu inte skojade så undrade jag vem du tror har EDGE i sunday million. De flesta bra MTT-spelare? Citera
heltok Postad 4 Maj , 2008 Rapport Postad 4 Maj , 2008 sälj T$ till någon forumare. får typ 95% av värdet. är många som livnär sig på att grinda sats, oftast rätt dåligt motstånd, och sedan växlar dem till riktiga $. Citera
Akumila Postad 4 Maj , 2008 Rapport Postad 4 Maj , 2008 Jag köper dem av dig för $210 om du vill. PM:a isåfall. Citera
highbury90 Postad 5 Maj , 2008 Rapport Postad 5 Maj , 2008 Nu vill vi ju gärna veta om du spelade och om du isf. kom ITM? Citera
Gäst Postad 5 Maj , 2008 Rapport Postad 5 Maj , 2008 haha den här tråden är stor. Rebonius, du har inte edge i million lol sluta drömma din åsna. Citera
hampulito Postad 5 Maj , 2008 Rapport Postad 5 Maj , 2008 De flesta bra MTT-spelare? Alla medelmåttiga och semidåliga mtt spelara också, skulle jag nog kunna påstå. Citera
Recommended Posts