Gå till innehåll

Jonas Danielsson galen???


pop1

Recommended Posts

Haha tja han ser ju onekligen lite smågalen ut på bilden;-) Ser även ut som ngn lagt en skit rätt över huvet på han. Men insåg efter att ha studerat bilden lite att det var en man med basker bakom honom som flöt in i den gode Jonas hår:lol:

 

Skämt åsido så verkar det väl inte så galet? Killen har ju onekligen råd. Och jag antar att han vill hitta ett spel där det svider lite om han torskar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns en smula smaklöst. Rekommenderar alla att läsa hela artikeln. Vilken otrolig jävla snorunge som behöver en gamble på 15 miljoner för att få en kick.

 

Han borde skaffa sig en jävla hobby som inte involverar pengar. Det hade han nog mått bra av.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns en smula smaklöst. Rekommenderar alla att läsa hela artikeln. Vilken otrolig jävla snorunge som behöver en gamble på 15 miljoner för att få en kick.

 

Han borde skaffa sig en jävla hobby som inte involverar pengar. Det hade han nog mått bra av.

 

Err kilen är stenrik, låt honom gambla så mkt han vill. Det är ju hans deg att slösa/investera/gambla med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, och det är smaklöst ändå.

 

Tänker inte försöka stoppa honom eller så om du trodde det. Han verkar sakna klass bara.

 

Menade inte att du skulle försöka stoppa honom, duh. Men jag menar om man har så mkt pengar och håller på med sportsbetting, varför inte göra en sån sak. Är ju hyfsad pr för både han och lads oxå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Äh jag låter som ngn moraltant nu och det är tråkigt, men någonstans kring den summan går gränsen till smaklöshet.

 

Att han söker sig till sportsbettingen och de summorna när pokern inte är intressant längre är osympatiskt. Totalt degenererad snubbe.

 

Inser att jag säger emot mig själv lite nu, så missförstå mig rätt. Jag tycker verkligen egentligen alla ska få göra vad fan de vill med sina tillgångar. Detta fallet är dock smaklöst!

 

Well well well, börjar bli sovdags. God natt vänner.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad joddlar ni om? Vadå "smaklöst"? På vilket sätt är det smaklöst? Är nog fler än Nebu som har satt några månaders pokervinster på en match. Enda skillnaden mellan dem och honom, är att han är bättre än de flesta på poker.

 

Var går gränsen för vilken summa man får spela på en match för att det ska vara smakfullt? Tio miljoner? En miljon? 100 000? 10 000? Eller så mycket som just NI skulle kunna tänka er att satsa på en match?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker han missar en stor poäng för att långsiktigt fungera och det är att leva, han säger själv om att han var/är deprimerad och utbränd.

I pokermagazinet talar han om att det optimala för honom är att leva poker 24h / dygnet ...att han ska drömma poker när han sover, och i all sin vakna tid tänka poker. Spelar han inte poker så ska han se poker på tv.

Kan inte vara hållbart.

 

 

 

Jag kan betta 15 milj på att han aldrig kommer att genomföra detta.

Jag kan även betta 15 milj på att han drar en handtralla till artikeln också..

 

+1

 

EDIT: shit, kollade i neteller och ser att jag kan visst inte betta 15 mille :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad joddlar ni om? Vadå "smaklöst"? På vilket sätt är det smaklöst? Är nog fler än Nebu som har satt några månaders pokervinster på en match. Enda skillnaden mellan dem och honom, är att han är bättre än de flesta på poker.

 

Var går gränsen för vilken summa man får spela på en match för att det ska vara smakfullt? Tio miljoner? En miljon? 100 000? 10 000? Eller så mycket som just NI skulle kunna tänka er att satsa på en match?

 

Vad folk reagerar på är väl inte att han sportsbettar för stora summor utan snarare att han fläker ut det i aftonbladet... Det kan uppfattas som rätt smaklöst.

 

Personligen bryr jag mig dock inte alls.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är väl en kul grej, som sagt så tjänar han en hel del och det handlar ju dock bara om några månaders intäkter från pokern. Och som PR är det ju kanon. Även fast jag tycker att han kunde satt upp som mål att tjäna 15mkr innan sista maj och skänka hälften till välgörande ändamål, hade varit än bättre PR samtidigt som man hjälper andra människor som har det svårt. Om inte annat att all vinst från 15 mille betten går till välgörenhet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har svårt att se att han har "råd" med ett sådant här bet. (Som många här påstår). Det skulle innebära att han har ~300-400 miljoner på banken.

 

Den här killen har tappat fotfästet, han kommer gula innan han har hunnit nå 40-årsåldern imo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har svårt att se att han har "råd" med ett sådant här bet. (Som många här påstår). Det skulle innebära att han har ~300-400 miljoner på banken.

 

Den här killen har tappat fotfästet, han kommer gula innan han har hunnit nå 40-årsåldern imo.

 

Man behöver ju ingen rulle för att göra en engångsgrej. Räcker med att han har 16 miljoner för att han fortfarande ska vara tät om han torskar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jovars, det låter rätt galet, men det är inte gjort förrän det är gjort. Innan dess är det bara tomt snack imo.

 

Har svårt att se att han har "råd" med ett sådant här bet. (Som många här påstår). Det skulle innebära att han har ~300-400 miljoner på banken.

Nej.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men låt honom hålla på. Folk har olika stort behov av att blåsa upp sig själva och hans kanske är lite större.

 

Vill han lägga 15 miljoner på ett spel som är -EV, så är det väl hans problem.

 

Varför skulle det vara ev- ? Rätt troligt kanske iom att han måste betta på en sån stor match men det innebär ju inte med säkerhet att det är ev- ändå, även om det kanske är troligt som sagt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...