Bluwajt Postad 1 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 1 Augusti , 2008 Extremt spelsugen nu men packad så med min nya seriösa approach (lol) kommer jag hålla mig borta från borden (hidden brag). Imorgon blir det golf typ 5-10 och efter det förhoppningsvis grind. Ska försöka trycka in massor av 9manna, vilket ju är extra bra nu mtp SnG Madness. >Puss Citera
Bluwajt Postad 6 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 6 Augusti , 2008 förslag på hur man lättast tar livet av sig mottages tacksamt Citera
Bluwajt Postad 6 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 6 Augusti , 2008 seriöst detta finnsfinnsfinnsfinnsfinnsfinnsfinnsfinnsfinnsfinns inteinteintienteintienteintetienteitneitnet vet itne vad jag ska göra. får väl gula elelr något. hejdå kul liv jätte haha kul Citera
JELLJUN Postad 6 Augusti , 2008 Rapport Postad 6 Augusti , 2008 lol ifk Typ! Halva PF verkar vara på tilt efter kvällens sorti... av förståliga skäl Citera
Bluwajt Postad 6 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 6 Augusti , 2008 Mmm Blåvitt. Så sjukt hur domaren kan gå in och blåsa straff i ett sådant avgörande läge när han inte är säker. Han kan ju inte sett att det var hand utan blåste säkert på chans lol. Gick väl miste om minst 5 miljoner nu också vilket väl är vad man får för att gå till uefa (har iofs ingen koll) och mer om man nu skulle slå ut vitoria. Aja, får försöka släppa detta och fokusera på spelet nu Prio ett idag blir att krossa Team Sweden (med en finne lol) och deras drömmar om $ i P5-tävlingen Citera
jason Postad 6 Augusti , 2008 Rapport Postad 6 Augusti , 2008 Kan bara hålla med, detta var en av dom absolut tyngsta förlusterna jag upplevt, kan inte dra mig till minnes när jag kännde mig så fullständigt tom och ledsen efter en match som denna. Tveksamt om dom hade kunnat hålla 2-2 matchen ut, dom gick ju verkligen på knäna det sissta. Men oavsett så skall ingen match av den här viktiga karaktären behöva avgöras på en felaktigt dömd straff... Citera
FatFrank Postad 6 Augusti , 2008 Rapport Postad 6 Augusti , 2008 Prio ett idag blir att krossa Team Sweden (med en finne lol) och deras drömmar om $ i P5-tävlingen care to elaborate? Citera
Capparias Postad 6 Augusti , 2008 Rapport Postad 6 Augusti , 2008 Kan bara hålla med, detta var en av dom absolut tyngsta förlusterna jag upplevt, kan inte dra mig till minnes när jag kännde mig så fullständigt tom och ledsen efter en match som denna. Tveksamt om dom hade kunnat hålla 2-2 matchen ut, dom gick ju verkligen på knäna det sissta. Men oavsett så skall ingen match av den här viktiga karaktären behöva avgöras på en felaktigt dömd straff... håller med dig till 100procent, så jävla arg man var på domarjäveln som förstör blåvitts chanser att gå till 3e omgången o möta Vitoria och ev gå till CL. Helt sjukt att han blåser , ska man blåsa så ska man ju vara 100procent på att det var hand, sinnessjukt va dåligt av domarn. Hoppas detta var hans sista match på toppnivå. Blåvitt gör ju en sjukt bra match rent taktiskt. De ska iaf ha en stor eloge. Citera
Bluwajt Postad 7 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 7 Augusti , 2008 Ja, som ni säger, riktigt bra match taktiskt bortsett från några småmissar som tyvärr kostade oss två mål i baken Håller även med om att det är möjligt att vi till slut ändå släppt in ett tredje mål och visst, det hade varit okej, är ju mer på sättet dom gör det. Måste dock säga att vi hade haft tur innan straffen. Riktigt flyt att Söders skott tar via Baselbacken in och även tur när Basel hade en i stolproten där Kim inte var i närheten efter en massa kalabalik innan. Aja, får hoppas att laget svetsar sig samman nu efter detta och inte gräver ner sig. För isf kan det nog bli en riktigt rolig höst. Citera
Recommended Posts