timson Postad 12 Maj , 2009 Rapport Postad 12 Maj , 2009 Ursäkta en teknisk nolla, men sen jag bytte dator kan jag inte se XViD-DGAS filer. Hur fan gör man??? Citera
ulaf Postad 12 Maj , 2009 Rapport Postad 12 Maj , 2009 lol, känns som att det var 100år sen du såg han spela imho. Näe det var det inte, möjligt att du bedömer att han spelar dåligt ibland och möjligt att du har rätt ibland men att han själv skulle känna sig vilsen är nog fel. Doyle är grym på pokerz. Citera
heltok Postad 12 Maj , 2009 Rapport Postad 12 Maj , 2009 railade DN vs 2easy lite. standardlinjen DN tog var öppna, syna 3bet, vika flop. förr kanske folk läckte så mycket i övriga lägen att man kunde plussa trots sådana uppenbara brister i spelet, men inte 2009... Citera
Metaddict Postad 12 Maj , 2009 Rapport Postad 12 Maj , 2009 Doyle håller iaf inte på med massa gravt efterblivna linjer som till 90% mynnar ut i att någonstans göra en raise (eller ibland ett bet) för info. Lite väl vektajt överlag ser det ut som men det är inte i närheten av samma lucka som vissa av de andra vid borden. Citera
Snygglenn Postad 12 Maj , 2009 Rapport Postad 12 Maj , 2009 railade DN vs 2easy lite. standardlinjen DN tog var öppna, syna 3bet, vika flop. förr kanske folk läckte så mycket i övriga lägen att man kunde plussa trots sådana uppenbara brister i spelet, men inte 2009... Kör dem fortfarande? Vad ligger ställningen på? Var utan internet en vecka.. Citera
Supertequila Postad 12 Maj , 2009 Rapport Postad 12 Maj , 2009 Kör dem fortfarande? Vad ligger ställningen på? Var utan internet en vecka.. Du hittar rätt mkt info i Daniels blogg på cardplayer lr fullcontactpoker. Citera
bananuz Postad 12 Maj , 2009 Rapport Postad 12 Maj , 2009 Näe det var det inte, möjligt att du bedömer att han spelar dåligt ibland och möjligt att du har rätt ibland men att han själv skulle känna sig vilsen är nog fel. Doyle är grym på pokerz.Nej han känner sig säkert inte vilsen trots att han emellanåt inte har en aning om var han är i händerna. Citera
ulaf Postad 12 Maj , 2009 Rapport Postad 12 Maj , 2009 Nej han känner sig säkert inte vilsen trots att han emellanåt inte har en aning om var han är i händerna. Han borde raisa för att ta reda på det. Citera
Tottyville Postad 12 Maj , 2009 Rapport Postad 12 Maj , 2009 Han borde raisa för att ta reda på det. Lite som att skoja till det när man har fel. Citera
ulaf Postad 12 Maj , 2009 Rapport Postad 12 Maj , 2009 Jag lovade ju mig själv att aldrig skriva i den här tråden igen. Citera
bananuz Postad 12 Maj , 2009 Rapport Postad 12 Maj , 2009 Men utan att vara så väldigt insatt i hur Doyle tänker så känns det, av det man ser av tv-programmen, som att han verkligen känner sig säker på var han är i händerna när han ibland är helt fel ute. Har sett flera exempel på det och ofta verkar det som att han antingen sätter motståndarna på en på tok för snäv range, eller en range som innehåller på tok för lite luft. Men vad vet jag. Imponerande samtidigt att han orkar hålla på fortfarande. Citera
DrClemetnz Postad 13 Maj , 2009 Rapport Postad 13 Maj , 2009 Imponerande samtidigt att han orkar hålla på fortfarande. +1 Citera
bananuz Postad 18 Maj , 2009 Rapport Postad 18 Maj , 2009 Riktigt bra avsnitt. Men wtf håller Laak på med... Citera
wheelinho Postad 18 Maj , 2009 Rapport Postad 18 Maj , 2009 Riktigt bra avsnitt. Men wtf håller Laak på med... +1 Citera
MrFroggyX Postad 18 Maj , 2009 Rapport Postad 18 Maj , 2009 Bra avsnitt och super bra säsong! Vilken fin kille Dario verkar vara. Han har vunnit sjukt mycket pengar men verkar väldigt ödmjuk. Sånt gillas! Citera
Tottyville Postad 18 Maj , 2009 Rapport Postad 18 Maj , 2009 Kan dom inte bara rensa ut alla som lirar med scared money, så jävla boring å se alla limpsyner pre och checksyner post. Citera
Othello Postad 18 Maj , 2009 Rapport Postad 18 Maj , 2009 Riktigt bra avsnitt. Men wtf håller Laak på med... +1 På tal om det har jag numer en ny signatur. Citera
Matte_Maiden Postad 18 Maj , 2009 Rapport Postad 18 Maj , 2009 Jag lovade ju mig själv att aldrig skriva i den här tråden igen. Men allvarligt nu, vad baserar du påståendet att Doyle är grym på poker på? Att han troligen varit bland de bästa under stora delar av 1900-talet säger inte speciellt mycket om hans spel idag. Att han säkerligen är relativt duktig på alla obskyra varianter av poker ska han givetvis ha cred för, men då en väldigt stor del av alla händer som spelas idag antingen är NLHE eller PLO blir det liksom rätt ointressant. Den stora frågan är ju snarare i vilken populär diciplin eller vilket format han faktiskt har skuggan av en chans i (mot eliten). Citera
ulaf Postad 18 Maj , 2009 Rapport Postad 18 Maj , 2009 Men allvarligt nu, vad baserar du påståendet att Doyle är grym på poker på? Att han troligen varit bland de bästa under stora delar av 1900-talet säger inte speciellt mycket om hans spel idag. Att han säkerligen är relativt duktig på alla obskyra varianter av poker ska han givetvis ha cred för, men då en väldigt stor del av alla händer som spelas idag antingen är NLHE eller PLO blir det liksom rätt ointressant. Den stora frågan är ju snarare i vilken populär diciplin eller vilket format han faktiskt har skuggan av en chans i (mot eliten). Jag har absolut ingenting att basera det på och det är romantiska spekulationer. Min åsikt har ingen vikt i den här frågan och som sagt var det dumt att posta. Fortsätter han bara att vinna pengar är både jag och han nöjda, ni får ta hand om det andra. Citera
bananuz Postad 18 Maj , 2009 Rapport Postad 18 Maj , 2009 Fan vad sjukt. Doyle sitter och halvsover och lägger sig i tre timmar, beslutar sig för att spela en hand, AA, floppar triss och lyckas ändå få in hela stacken på floppen... Balansspel ftw. Citera
Nidson Postad 18 Maj , 2009 Rapport Postad 18 Maj , 2009 Kan dom inte bara rensa ut alla som lirar med scared money, så jävla boring å se alla limpsyner pre och checksyner post. Fast det är kul att se deras smärta när de springer dåligt. Citera
pezdawg Postad 18 Maj , 2009 Rapport Postad 18 Maj , 2009 Fast det är kul att se deras smärta när de springer dåligt. +1 Citera
DrRoland Postad 18 Maj , 2009 Rapport Postad 18 Maj , 2009 Lite sjukt reraisa preflop med 64off och dra in tvåpar mot TP. Snyggt av Eli att komma undan billigt. Vad fan sysslar Laak med? Två gator hade han på sig att ta hem potten med ATs. Och AA, vad fan???. En lite mer normal höjning till 10k får han säkert syn på. Han verkar ju vara helt ur balans. Peats move mot Doyle förstår jag mig inte på. Gissar på att Meltzer kommer busta så småningom. Spelar A-rag som om det vore religion. Citera
tamtaram Postad 18 Maj , 2009 Rapport Postad 18 Maj , 2009 Kul avsnitt, tycker både Viffer och Dario har gjort det riktigt sevärt. Annorlunda att se Dario utan halsduken, har alltid undrat om han har ständig influensa. Citera
Hakflem Postad 18 Maj , 2009 Rapport Postad 18 Maj , 2009 Gissar på att Meltzer kommer busta så småningom. Spelar A-rag som om det vore religion. Kamikazespelet med A7o kändes ganska kallt, speciellt på den brädan mot fyra pers. Citera
Recommended Posts