ickash Postad 20 April , 2009 Rapport Postad 20 April , 2009 SJuuukt less man är på esfanderi nu . Avsnitt 8 var ju så äckligt dåligt så man vill bara gråta. Citera
rAilFISH Postad 20 April , 2009 Rapport Postad 20 April , 2009 SJuuukt less man är på esfanderi nu . Avsnitt 8 var ju så äckligt dåligt så man vill bara gråta. haha antonio.."wieeee wieeeeeeeee wieeeeeeeeee". Citera
lillsvensson Postad 20 April , 2009 Rapport Postad 20 April , 2009 Riktigt trist att man missade att dom lagt ut fel avsnitt på youtube Någonstans man kan se avsnitt 9 nu istället ? Citera
Basen Postad 20 April , 2009 Rapport Postad 20 April , 2009 Det ligger kvar. Har precis tittat på det. Avsnittet heter 8 men är 9. Citera
Matteprof Postad 20 April , 2009 Rapport Postad 20 April , 2009 En sak är säker, Antonius och Durrrr gör det sjukt mycket roligare att se på HSP även om båda är rätt tråkiga personligheter vid pokerbordet. Hade inte de spelat hade jag knappt orkat se det mer. Citera
lillsvensson Postad 20 April , 2009 Rapport Postad 20 April , 2009 Det ligger kvar. Har precis tittat på det. Avsnittet heter 8 men är 9. aha ok Citera
jackbalsam Postad 20 April , 2009 Rapport Postad 20 April , 2009 Någon kommentar till hur bra det är att 4betabluffa den spelaren vid bordet som limpar AKs på knappen? Durrr springer så sjukt bra som kommer undan med det spelet mot Lederer som är så tight-passiv att man vill börja gråta. Citera
lolzor Postad 20 April , 2009 Rapport Postad 20 April , 2009 Någon kommentar till hur bra det är att 4betabluffa den spelaren vid bordet som limpar AKs på knappen? Durrr springer så sjukt bra som kommer undan med det spelet mot Lederer som är så tight-passiv att man vill börja gråta. Nja, hade turn blankat så hade durrr säkerligen bombat. Att Howard är en tightpassiv tomte ingår nog i durrrs ekvationer. Visst, han springer bra, men just i den handen så tycker jag att han spelar helt rätt.. Citera
Akumila Postad 20 April , 2009 Rapport Postad 20 April , 2009 Kaplan verkar inte ha full koll på benämningarna, när durrrrrrrrrrr 4-bettade sa han 4.bet... Fö blev lite bättre när durrrrrrr kom in iaf, och trailern man sett i Antonius - Laak handen fattar man ju lite nu varför han hittar synen.. Vad brukar du kalla 4-bet förutom just 4-bet? Någon kommentar till hur bra det är att 5betabluffa den spelaren vid bordet som limpar AKs på knappen? Durrr springer så sjukt bra som kommer undan med det spelet mot Lederer som är så tight-passiv att man vill börja gråta. FYP Citera
Bodinarn Postad 20 April , 2009 Rapport Postad 20 April , 2009 jag spyr lite på esfandiaris asskissing. "best romance ever" "wrote blow" etc etc Citera
Ekenstar Postad 20 April , 2009 Rapport Postad 20 April , 2009 Nja, hade turn blankat så hade durrr säkerligen bombat. Att Howard är en tightpassiv tomte ingår nog i durrrs ekvationer. Visst, han springer bra, men just i den handen så tycker jag att han spelar helt rätt.. Howards 4-betsrange kan väl inte vara speciellt bred där? Dum 5-betsbluff av Durrrr men jävligt underhållande att se honom göra spelet och dra ut Citera
lolzor Postad 20 April , 2009 Rapport Postad 20 April , 2009 Howards 4-betsrange kan väl inte vara speciellt bred där? Dum 5-betsbluff av Durrrr men jävligt underhållande att se honom göra spelet och dra ut Hmz, Howard 3-betar väl? Dessutom, har han äggen eller kungarna pre - så skulle han dega in där efter durrrs 4-bet, att han bara tar en syn är ju inte speciellt troligt av allt att döma. Citera
Ekenstar Postad 20 April , 2009 Rapport Postad 20 April , 2009 Hmz, Howard 3-betar väl? Dessutom, har han äggen eller kungarna pre - så skulle han dega in där efter durrrs 4-bet, att han bara tar en syn är ju inte speciellt troligt av allt att döma. Nope, Howard höjer först in, Durrrr slår om (3-betar), Howard återhöjer (4-betar), Durrrr slår om igen (5-betar) och Howard synar. Citera
Hagan Postad 20 April , 2009 Rapport Postad 20 April , 2009 Vad brukar du kalla 4-bet förutom just 4-bet? Durr 5-betar ju, men om jag inte hörde helt fel så kallade Kaplan det 4-bet.. Citera
slowboy Postad 20 April , 2009 Rapport Postad 20 April , 2009 ARGGGGGGGGGH de tog bort det när jag höll på att kolla på det, någon som har lust ladda upp det på http://www.megaupload.com eller liknande? Citera
JohAAn1 Postad 20 April , 2009 Rapport Postad 20 April , 2009 Antonio måste vara den största tönt jag någonsin sett. Han gör allt för att få visa att han inte kan göra riktiga armhävningar i TV. Han verkar ha sinne som en lillgammal tioåring och ska bara spela Allan hela tiden. Citera
pokerabc123 Postad 20 April , 2009 Rapport Postad 20 April , 2009 lite roligare att följa när det andra gänget lirar. som tur var kommer durr in igen nästa vecka. Citera
slowboy Postad 20 April , 2009 Rapport Postad 20 April , 2009 för er som är oroliga attt den försvinner:http://www.grabthatvideo.com/title/HIGH_STAKES_POKER_SEASON_5_Episode_8.flv Har du någon chans ladda upp det Heltok?, togs bort medan man kolla på det =/ Citera
heltok Postad 20 April , 2009 Rapport Postad 20 April , 2009 Har du någon chans ladda upp det Heltok?, togs bort medan man kolla på det =/ skulle aldrig våga göra det pga ipred, men hittade följande länk på ett annat forum: http://www.megaupload.com/?d=Q291F24I Citera
thefman Postad 20 April , 2009 Rapport Postad 20 April , 2009 tack för att du tar dig tid med detta Citera
slowboy Postad 20 April , 2009 Rapport Postad 20 April , 2009 skulle aldrig våga göra det pga ipred, men hittade följande länk på ett annat forum:http://www.megaupload.com/?d=Q291F24I ty =) Citera
eyeless Postad 20 April , 2009 Rapport Postad 20 April , 2009 tack för att du tar dig tid med detta +1 Citera
asfalten Postad 20 April , 2009 Rapport Postad 20 April , 2009 varför måste esfandiari och laak hålla på och fjanta sig konstant? SLUTA!!! Vill jag se skojfriskhet så väljer jag väl för fan inte high stakes poker, då kollar jag på extras eller något annat... Önskar de kunde hålla sig till "I bet you". En satans nedgradering är vad andra halvan av serien är. Hachem och Antonius är de enda som känns intressanta nu. Citera
Recommended Posts