pezdawg Postad 10 Maj , 2009 Rapport Postad 10 Maj , 2009 Hej och välkommen tillbaka, du har varit i koma i sju år. Idag är den fjärde maj år 2009. Citera
jo_ocke Postad 10 Maj , 2009 Rapport Postad 10 Maj , 2009 jag blev otroligt förbannad när esfarandi gnissla med stolen, gjorde han ju enbart för att psyka daniel. Klart det är hans bästa polare daniel är i en stor pott mot. Lite snark att bli förbannnad när allt är för underhållning, eller är det någon sorts cardrunners video du kollar på? Citera
Late Postad 10 Maj , 2009 Rapport Postad 10 Maj , 2009 Bäst var ju när PA berättade om hur han spelade PLO och fick sin 2nd nuts checkraisad 90 000$ på riv. Varpå hans noob-kompis som satt jämte sa YES! "Then I just couldn't get away from the hand. I had to show him." Citera
OsantVassSpelare Postad 11 Maj , 2009 Rapport Postad 11 Maj , 2009 Mycket rolig line-up att kolla på. Har aldrig sett Minieri förut men han verkar ju duktig. Citera
bananuz Postad 11 Maj , 2009 Rapport Postad 11 Maj , 2009 Helt ok avsnitt. Hade väntat mig att Dario skulle spela lite sjukare men det kanske kommer Citera
DrRoland Postad 11 Maj , 2009 Rapport Postad 11 Maj , 2009 Durr har äntligen hittat sin överman:-D Citera
heltok Postad 11 Maj , 2009 Rapport Postad 11 Maj , 2009 vem är sämst? daniel inforaise eller dario donk3betfolda mellanpar+färgdrag på floppen? Citera
ManOuchi Postad 11 Maj , 2009 Rapport Postad 11 Maj , 2009 HSP är det överlägset roligaste att kolla på såg poker after darks CG igår och det sög hästballe jämfört med HSP måste bero på kommentatorerna Citera
ManOuchi Postad 11 Maj , 2009 Rapport Postad 11 Maj , 2009 vem är sämst? daniel inforaise eller dario donk3betfolda mellanpar+färgdrag på floppen? DN har inte haft många rätt denna säsong bettar,raisar och callar vid fel tillfällen Citera
Emilio Postad 11 Maj , 2009 Rapport Postad 11 Maj , 2009 vem är sämst? daniel inforaise eller dario donk3betfolda mellanpar+färgdrag på floppen? mm det var inte vackert att se. Aggression utan någon plan överhuvudtaget. Citera
heltoker Postad 11 Maj , 2009 Rapport Postad 11 Maj , 2009 shit vilka monster meltzer och peat är Citera
ulaf Postad 11 Maj , 2009 Rapport Postad 11 Maj , 2009 Roligt när Gabe säger att Doyle visar "speed" när han limpsynar pre och checkfoldar flopp mot Dario. Citera
gEeWhiZm8 Postad 11 Maj , 2009 Rapport Postad 11 Maj , 2009 mm det var inte vackert att se. Aggression utan någon plan överhuvudtaget. Haha nej, jävligt flummig linje, 4beta floppen bara för att lägga den handen Men förutom den flummiga handen så har dario spelat bra och gjort fina laydowns Citera
mpee Postad 11 Maj , 2009 Rapport Postad 11 Maj , 2009 Finns det någon sida, tråd whatever som har någon form av sammanställning över hur det gått, för respektive deltagare i HSP? Citera
Supertequila Postad 11 Maj , 2009 Rapport Postad 11 Maj , 2009 Finns det någon sida, tråd whatever som har någon form av sammanställning över hur det gått, för respektive deltagare i HSP? Har för mig att heltok dataminar det. Du kan nog få loss databasen om du ber snällt. Citera
w00d Postad 11 Maj , 2009 Rapport Postad 11 Maj , 2009 Har för mig att heltok dataminar det. Du kan nog få loss databasen om du ber snällt. Passa på att fråga vilket program han använder för att datamina .avi-filer och samtidigt få med de händer som inte visas i TV. Citera
heltok Postad 11 Maj , 2009 Rapport Postad 11 Maj , 2009 Har för mig att heltok dataminar det. Du kan nog få loss databasen om du ber snällt. Citera
heltok Postad 11 Maj , 2009 Rapport Postad 11 Maj , 2009 Passa på att fråga vilket program han använder för att datamina .avi-filer och samtidigt få med de händer som inte visas i TV. finns ett bra program för sånt... http://www.rentacoder.com Citera
Tottyville Postad 12 Maj , 2009 Rapport Postad 12 Maj , 2009 Roligt när Gabe säger att Doyle visar "speed" när han limpsynar pre och checkfoldar flopp mot Dario. Det var sjukt kul, garvade som fn. Alltid kul när Doyle donkar runt i potter helt vilsen. Men "speed"? Så här snackar dom kring handen. Doyle synar i SB med Jh5h, Dario slår upp den till 3k nått, Doyle synar och då säger Gabe: "Doyle says u aint pushing me around young man!" Sen kommer en trött jävla flopp och Doyle check/foldar. Gabe och hans kollega pratar: "Dario bets 5600 with king high" Gabe: Doyle folds and says let that be a lesson to you young man! Sjukt bra Citera
ulaf Postad 12 Maj , 2009 Rapport Postad 12 Maj , 2009 Alltid kul när Doyle donkar runt i potter helt vilsen. Detta är dock en fail från din sida imo. Citera
killerwolf Postad 12 Maj , 2009 Rapport Postad 12 Maj , 2009 Lite snark att bli förbannnad när allt är för underhållning, eller är det någon sorts cardrunners video du kollar på? doktor noll koll to the rescue. Citera
Tottyville Postad 12 Maj , 2009 Rapport Postad 12 Maj , 2009 Detta är dock en fail från din sida imo. Jaså, för att? Citera
ulaf Postad 12 Maj , 2009 Rapport Postad 12 Maj , 2009 Därför jag tror det var hundra år sen Doyle Brunson kände sig vilsen i en pokerhand IMHO. Citera
Tottyville Postad 12 Maj , 2009 Rapport Postad 12 Maj , 2009 Därför jag tror det var hundra år sen Doyle Brunson kände sig vilsen i en pokerhand IMHO. lol, känns som att det var 100år sen du såg han spela imho. Citera
Recommended Posts