ignat Postad 27 April , 2008 Rapport Postad 27 April , 2008 Alltså det är fan på tiden att nästa säsong kommer, det brukade ju inte vara såhär lång väntetid mellan 1-2-3-4? Om någon har NÅGON info alls om produktionen av säsong 5, skulle jag uppskatta det. Citera
strater Postad 27 April , 2008 Rapport Postad 27 April , 2008 wikipedia: "Currently, GSN is airing new WPT episodes, and there has not being any announced plans for this show in the realm of new episodes." Citera
Ekenstar Postad 24 Juli , 2008 Rapport Postad 24 Juli , 2008 Alltså det är fan på tiden att nästa säsong kommer, det brukade ju inte vara såhär lång väntetid mellan 1-2-3-4? Om någon har NÅGON info alls om produktionen av säsong 5, skulle jag uppskatta det. Är klart nu att det åtminstone kommer bli en säsong 5 av denna trevliga serie men inte när. Ryktas lite om att den ska spelas in i september så nån gång i början av 2009 kanske man får se de nya avsnitten? Länk Citera
MGRacing Postad 25 Juli , 2008 Rapport Postad 25 Juli , 2008 Enligt Aftonblaskan så... "Nästa säsong av High Stakes Poker börjar den 19 februari 2009." http://www.aftonbladet.se/poker/article2966293.ab Citera
pink-piraya Postad 25 Juli , 2008 Rapport Postad 25 Juli , 2008 Sweet! Bara drygt ett halvår kvar att vänta... Men finns juh annat att roa sig med under tiden Citera
bananuz Postad 25 Juli , 2008 Rapport Postad 25 Juli , 2008 Hoppas dom tar dit lite fräscha namn (läs high stakes onlineproffs) istället för Hellmuthtomten, Harman och några till. durrrr borde ju bli autotillfrågad iaf efter Poker After dark-avsnitten. Citera
lolzor Postad 25 Juli , 2008 Rapport Postad 25 Juli , 2008 Hoppas dom tar dit lite fräscha namn (läs high stakes onlineproffs) istället för Hellmuthtomten, Harman och några till. durrrr borde ju bli autotillfrågad iaf efter Poker After dark-avsnitten. Må du bli flejmad efter detta uttalande. Hur kan man ogilla att titta på Hellmuth spela cashgame? Finns inget mer underhållande i världen imo. Citera
OzzzaJa Postad 25 Juli , 2008 Rapport Postad 25 Juli , 2008 Durrr måste va den drygaste jag nånsin sett och hört i ett pokerprogram (möjligen efter viktor ramdin), bara hur han pratar gör mig illamående "i like that riveeeer".. låt mig slippa, please? Citera
Rebonius Postad 25 Juli , 2008 Rapport Postad 25 Juli , 2008 Durrr måste va den drygaste jag nånsin sett och hört i ett pokerprogram (möjligen efter viktor ramdin), bara hur han pratar gör mig illamående "i like that riveeeer".. låt mig slippa, please? Täpp till hans trut genom att spela mot honom Citera
OsantVassSpelare Postad 25 Juli , 2008 Rapport Postad 25 Juli , 2008 Efterlängtat som fan, hoppas få se mer onlinelirare som Durrr, Townsend och även Nebuchad. Citera
Emilio Postad 25 Juli , 2008 Rapport Postad 25 Juli , 2008 inte bara jag som stör mig på durrr ser jag. sjuka fjanten.. Citera
Partyjack Postad 25 Juli , 2008 Rapport Postad 25 Juli , 2008 Alltså, extremt löst rykte. Polaren bodde på venetian under wsop och han hörde över bordet att de just då spelade in HSP på venetian, därför var det också fullsmockat av pokerkändisar. Som sagt extremt löst, eftersom det verkar konstigt att skjuta HSP mitt under WSOP. Men måste ju bidra med det lilla skvaller man får höra. Citera
Ekenstar Postad 25 Juli , 2008 Rapport Postad 25 Juli , 2008 Alltså, extremt löst rykte. Polaren bodde på venetian under wsop och han hörde över bordet att de just då spelade in HSP på venetian, därför var det också fullsmockat av pokerkändisar. Som sagt extremt löst, eftersom det verkar konstigt att skjuta HSP mitt under WSOP. Men måste ju bidra med det lilla skvaller man får höra. Tror jag inte ett dugg på det ryktet, för om så var fallet så skulle det ha skrivits väldigt mycket om den händelsen. Men då det var på The Venetian kanske det hade något att göra med The Real Deal? Citera
K_MaN Postad 25 Juli , 2008 Rapport Postad 25 Juli , 2008 Durrr måste va den drygaste jag nånsin sett... bara hur han pratar gör mig illamående... Håller med till 100%! Sån jobbig röst killen har.... dock kul att se han spela. Citera
HenkeCFC Postad 25 Juli , 2008 Rapport Postad 25 Juli , 2008 Håller med till 100%! Sån jobbig röst killen har.... dock kul att se han spela. . Citera
Partyjack Postad 25 Juli , 2008 Rapport Postad 25 Juli , 2008 Men då det var på The Venetian kanske det hade något att göra med The Real Deal? Kan mkt väl stämma, polaren nämnde Doyle, Negreanu och Laak som några av de som hade varit där för inspelningar. Citera
bananuz Postad 26 Juli , 2008 Rapport Postad 26 Juli , 2008 Alltså, extremt löst rykte. Polaren bodde på venetian under wsop och han hörde över bordet att de just då spelade in HSP på venetian, därför var det också fullsmockat av pokerkändisar. Som sagt extremt löst, eftersom det verkar konstigt att skjuta HSP mitt under WSOP. Men måste ju bidra med det lilla skvaller man får höra. Vad var ryktet? Citera
bananuz Postad 26 Juli , 2008 Rapport Postad 26 Juli , 2008 Må du bli flejmad efter detta uttalande. Hur kan man ogilla att titta på Hellmuth spela cashgame? Finns inget mer underhållande i världen imo.Han är patetiskt dålig, han skryter oavbrutet, han beter sig som en 6-åring och gnäller på allt och alla hela tiden när det egentligen är han själv som spelar uruselt, han ser ut som en idiot i sin hockeytröja/keps/solbrillor-utstyrsel och han har extremt irriterande nasal röst. Bland annat alltså. Citera
Joson_ Postad 26 Juli , 2008 Rapport Postad 26 Juli , 2008 Han är patetiskt dålig, han skryter oavbrutet, han beter sig som en 6-åring och gnäller på allt och alla hela tiden när det egentligen är han själv som spelar uruselt, han ser ut som en idiot i sin hockeytröja/keps/solbrillor-utstyrsel och han har extremt irriterande nasal röst. Bland annat alltså. Precis, varför skulle man inte vilja se det? Citera
OzzzaJa Postad 26 Juli , 2008 Rapport Postad 26 Juli , 2008 Jag vet ju inte om ja skulle vilja hålla med om att Phil Hellmuth är "patetiskt dålig" dock... Citera
Luckbox Postad 29 Juli , 2008 Rapport Postad 29 Juli , 2008 Härligt härligt! Synd att man måste vänta så länge bara på nästa säsong. Well, antar att GSN vill krydda till startfältet med tex. Hellmuth men skulle inte ha något emot om de uteblev. Orka höra på en massa gnäll, finns nog andra som kan upprätthålla dialogen (samtidigt som de bjuder på intressant spel). Citera
swalle Postad 29 Juli , 2008 Rapport Postad 29 Juli , 2008 Han är patetiskt dålig, han skryter oavbrutet, han beter sig som en 6-åring och gnäller på allt och alla hela tiden när det egentligen är han själv som spelar uruselt, han ser ut som en idiot i sin hockeytröja/keps/solbrillor-utstyrsel och han har extremt irriterande nasal röst. Bland annat alltså. Det är ju det som är nöten med honom. Jag håller med om att han ser lite löjlig ut när han sitter och skryter i nästan varenda program man ser honom i. Hade han kunnat hålla det på en rimlig nivå så hade man kanske kunnat respektera honom ännu mer, för hans tidigare prestationer är faktiskt något utöver det vanliga. Sen tycker jag du överdriver när du nämner patetiskt dålig, och även pekar på hur han klär sig/pratar osv. Citera
Weedobooty Postad 30 Juli , 2008 Rapport Postad 30 Juli , 2008 Han är patetiskt dålig, han skryter oavbrutet, han beter sig som en 6-åring och gnäller på allt och alla hela tiden när det egentligen är han själv som spelar uruselt, han ser ut som en idiot i sin hockeytröja/keps/solbrillor-utstyrsel och han har extremt irriterande nasal röst. Bland annat alltså. Instämmer. Och den där vårtan ... Han får vilket pokerprogram som helst att se ut som en dokusåpa från förskolan. Citera
Matteprof Postad 30 Juli , 2008 Rapport Postad 30 Juli , 2008 Instämmer. Och den där vårtan ... och Doyle med sitt skrynkliga anlete och Antonius med sin hemska engelska och durrr med sin fjantiga leende och Ivey med sitt babyface bla bla bla Hellmuth gör ju bra show det måste man ju ge honom cred för. Det är ju alltid mycket roligare att se honom är att se ett tråkbord utan profiler. Citera
padrinosftw Postad 30 Juli , 2008 Rapport Postad 30 Juli , 2008 och Doyle med sitt skrynkliga anleteoch Antonius med sin hemska engelska och durrr med sin fjantiga leende och Ivey med sitt babyface bla bla bla Hellmuth gör ju bra show det måste man ju ge honom cred för. Det är ju alltid mycket roligare att se honom är att se ett tråkbord utan profiler. No offence, men det känns som att den enda gången du skriver är för att försvara/hylla Hellmuth. Citera
Recommended Posts