Staash Postad 26 April , 2008 Rapport Postad 26 April , 2008 Hej! Skaffade alldeles nyligen PT, men skaffade bara ett par veckor senare en ny dator. Min enkla fråga är: - Hur gör man för att ta med sig PT till den nya? Citera
Black_Jim Postad 27 April , 2008 Rapport Postad 27 April , 2008 Tror det finns en egen avd. för PT. Men iallafall, du skickar ett mail till supporten och beskriver ditt problem... Där får du utan problem ut en ny registrering, har dock för mej att du kan använda din första på 2 datorer, kanske onödigt att slösa en dock. HH:s tar du ju bara över från den gamla och lägger in i den nya... Citera
Staash Postad 27 April , 2008 Författare Rapport Postad 27 April , 2008 Tror det finns en egen avd. för PT. Men iallafall, du skickar ett mail till supporten och beskriver ditt problem... Där får du utan problem ut en ny registrering, har dock för mej att du kan använda din första på 2 datorer, kanske onödigt att slösa en dock. HH:s tar du ju bara över från den gamla och lägger in i den nya... Den vägen har jag redan gått. Har skickat ett mail och då länkade dom mig till hur man en sida där dom beskriver hur det skall gå till, men eftersom jag inte är särskilt haj på det här med datorer i allmänhet eller PT i synnerhet vållar det ändå vissa problem. Hade förhoppningar om att det skulle vara så enkelt att jag bara laddar hem det på den nya och att dom ger mig en ny kod, men så lätt fick det naturligtvis inte vara Citera
Staash Postad 27 April , 2008 Författare Rapport Postad 27 April , 2008 Här är länken jag nämnde. Om någon kan förenkla det hela vore det till stor nytta och all hjälp tas tacksamt emot. http://www.pokertracker.com/forums/viewtopic.php?f=30&t=1369 Citera
Black_Jim Postad 27 April , 2008 Rapport Postad 27 April , 2008 Men orka läs igenom kl 03:00 på natten, om ingen hjälpt dej tills imorrn så kan jag göra ett försök när jag vaknar... Citera
Staash Postad 27 April , 2008 Författare Rapport Postad 27 April , 2008 Men orka läs igenom kl 03:00 på natten, om ingen hjälpt dej tills imorrn så kan jag göra ett försök när jag vaknar... Nejfan, det förstår jag. Lika bra att lägga upp det direkt dock, annars glömmer man väl bort det. Känns ingen skyldighet. Sjysst bara! Citera
Recommended Posts