Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Tror det finns en egen avd. för PT.

Men iallafall, du skickar ett mail till supporten och beskriver ditt problem... Där får du utan problem ut en ny registrering, har dock för mej att du kan använda din första på 2 datorer, kanske onödigt att slösa en dock.

HH:s tar du ju bara över från den gamla och lägger in i den nya...

Postad
Tror det finns en egen avd. för PT.

Men iallafall, du skickar ett mail till supporten och beskriver ditt problem... Där får du utan problem ut en ny registrering, har dock för mej att du kan använda din första på 2 datorer, kanske onödigt att slösa en dock.

HH:s tar du ju bara över från den gamla och lägger in i den nya...

Den vägen har jag redan gått. Har skickat ett mail och då länkade dom mig till hur man en sida där dom beskriver hur det skall gå till, men eftersom jag inte är särskilt haj på det här med datorer i allmänhet eller PT i synnerhet vållar det ändå vissa problem. Hade förhoppningar om att det skulle vara så enkelt att jag bara laddar hem det på den nya och att dom ger mig en ny kod, men så lätt fick det naturligtvis inte vara :)

Postad
Men orka läs igenom kl 03:00 på natten, om ingen hjälpt dej tills imorrn så kan jag göra ett försök när jag vaknar...

Nejfan, det förstår jag. Lika bra att lägga upp det direkt dock, annars glömmer man väl bort det. Känns ingen skyldighet. Sjysst bara!