Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Klonk på er!

Efterslysning:

Alltså, skulle man inte kunna ha ett forum där man kan söka pokerkompisar, uppdelat på regioner/orter eller nåt sånt?

Jag själv t.ex. har knappt någon i vänkretsen som spelar...

Vore kul att vara några stycken som kan lira lite live, spela lagpoker på nätet, pusha varandra till att bli bättre osv.

Finns det redan ett forum för detta så har jag missat det. Tipsa mig i så fall!

Jag skickar härmed ut en första efterlysning till er som finns i Jönköping/Huskvarna

Dessutom har jag ont om golfkompisar som vill spela Pay&Play...

/Hasse

Postad

Finns några trådar om poker i Jönköping redan fast jag vet inte om det blev något med det där. Jag skickade ett PM till dig i alla fall Swipper. Fast det där med golfen är nog inte min grej ;-)

Postad

Har sett liknade trådar förut... Är ni som undrar grinders? Orsaken till att jag frågar det är ju får att man blir ju typ kompis med de man grindar med flera timmar per dag o sen så byter man msn o på den vägen brukar det vara.

Postad
Klonk på er!

Efterslysning:

Alltså, skulle man inte kunna ha ett forum där man kan söka pokerkompisar, uppdelat på regioner/orter eller nåt sånt?

Jag själv t.ex. har knappt någon i vänkretsen som spelar...

Vore kul att vara några stycken som kan lira lite live, spela lagpoker på nätet, pusha varandra till att bli bättre osv.

Finns det redan ett forum för detta så har jag missat det. Tipsa mig i så fall!

Jag skickar härmed ut en första efterlysning till er som finns i Jönköping/Huskvarna

Dessutom har jag ont om golfkompisar som vill spela Pay&Play...

/Hasse

Startade en anmälningssida ang poker i jkpg. Men det blev inte så mycket med det fär vi skulle ha en anmälningstråd här på PF ist tykte någon, vilket gick sådär och allt rann ut i sanden.

Har anmält mej till golfkurs och ska börja spela golf om ett par veckor så kanske kan bli någon runda om ett par månader?!?!

EDIT: http://jkpgpoker.blogspot.com/

Vi är 5 st anmälda på sidan och alla bor i trakterna runt jkpg ...blir det 10+ st kanske man kunde göra ngt !

Postad
HAHAHA.... vi får ligga på han om den :-D

Angrykoreanman har iofs aldrig stått för ngt han skrivit eller sagt så hoppas inte för mkt.

Någon gång skall ju vara den första!

Skulle ju vara riktigt roligt.

Var bor du koreaman?