Gå till innehåll

Grinders i sthlm som ska lira i sommar


Recommended Posts

Tjena

 

Jag söker seriösa pokerspelare som är sugna på att lira poker i sommar. Jag pluggar i vanliga fall men är ledig nästan hela sommaren och tänkte lira poker istället för att jobba på vanligt jobb. Jag är själv 22 år och har tillgång till ett hus som vi kan vara i.

 

Det finns inga krav på limits utan tanken är att vi ska hjälpa varandra att bli bättre samt att de e mycket roligare att lira flera.

 

Själv brukar jag lira 5-8 bord upp till NL50.

 

Låter de intressant eller har ni några andra förslag så skicka pm eller skriv här i tråden.

 

Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte ge alla en liten uppdatering. De har varit ett mycket större intresse än vad jag hade väntat mig så dom som är intresserade är välkomna att skicka sin mail adress i ett pm till mig så kommer jag skriva ihop info i helgen och skicka ut till samtliga.

 

De ser ut som att vi kan komma bli ett mycket större gäng än vad jag hade tänkt mig men de är bara positivt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var i Stockholm, starten av sommaren eller dyl osv?

Jag är en relativ nybörjare men om möjlighet ges så kommer jag gärna dit och tittar på, måste vara lärorikt i någon form?

 

Inget är som sagt bestämt än. Återkom i maj så vet jag mer. Angående komma och kolla så beror de helt på vad dom andra som ska spela tycker.

 

Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...