Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Ector

Du kan väl posta hand historyn från Paradise, den handen du åkte ut från. Pysslade med annat, och såg bara showdown (tror du hade QTo), och i chatten stod det att den lede fi hade royal flush.

Glömde notera handnumret, men det vore intressant att se handen.

Synar en lös spelares raise med QTs och floppar toptvå på bord med 3 spader. han bettar jag slår om, han synar. Turn blank han checkar jag går all in. Han har AJ spader, floppad flush och rivrar royal. Svårt att lägga mot en lös spelare man inte mött tidigare.

• Svars 54
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Postad

Sitter och tittar samtidigt som egen turnering.

Såg en härlig hand dör du hade 99 mot JJ, slutade med split efter att rivern gett din motståndare samma stege du hade på turn...humöret måste ha gått rätt upp och ner under flopp, turn, river där.

Snygg stegträff sen.

Postad
Ligger halvrisigt till på både party och stars.... förhoppningsvis lyckas man dubbla upp sig snart. Då är jag med i matchen rejält.

Med J2 tex ;)

J2 är fin :-)

Postad
Ute på stars.... men jag kommer faktiskt inte ihåg hur det gick till.... ligger ok till på party.

Du gick allin med Ax efter att en shortstack gått in före dig och fick syn av AA. Sen hade du bara 900 kvar och åkte med 33 vs 66 vs AT.

*hästminne* :)

Postad
Om finalbordet spelas live senare, vad gör man då om man är rejält shortstack, låt säga 1.5BB eller nåt, går det o ringa ner o säga att man ställer in mörkt då?

Då ställer man in tills man är ute ur matchen eller när man ej längre är shortstacked.

Åker man ut så är det ju plajan som gäller...

Postad

Ute på party också... ställde in med AK mot TT och hade inget flyt. Synd... hade legat riktigt bra till. Nu är det läggdags, så blir det nog nya tag nästa söndag.

Postad

Torskade lite marker, men det var inte så mycket å göra.

Synar en preflop raise 3ggr bb med AK, hoppas på träff. Floppen kommer Jxx. Han går all in med ca 70% av potten. Jag måste folda.

Han visar upp QQ.