DiBiagio Postad 22 April , 2008 Rapport Postad 22 April , 2008 Hellu alla forumiter, Bemöda mig inte att titta efter om det redan finns en tråd med samma ämne, har iaf inte hittat nåt den lilla stunden jag letade runt... Så...: Vilken sida tycker ni att de spelar flest fiskar(dåliga spelare) på? Självklart förstår jag att åsikterna blir väldigt subjektiva, men om vi säger det "generella intrycket" av de som har erfarenhet av flera olika pokerrum. Personligen tycker jag att Svs är ganska fiskigt. Ongame-nätverket är relativt bra, tycker att spelarna på I-poker och Prima håller lägre klass. Frågan gäller både Sng och CG. (där nivåskillnaderna bör beaktas och klassificeras separat!) Citera
Dionysos Postad 22 April , 2008 Rapport Postad 22 April , 2008 alla är asbra på ipoker. pacific är fiskigast. Citera
håll.i.hatten Postad 22 April , 2008 Rapport Postad 22 April , 2008 Jag kan tänka mig att SvS är en klass för sig, grymt fiskigt dag/kvällstid på dom låga nivåerna. På Full Tilt däremot sitter det ju TAG abc-grinders som spelar 8 bord överallt på 0.10-0.25/0.25-50. Börjar bli riktigt tråkigt Pokerheaven.com som är inblandade i Pokerchannel Europe är jäkligt fiskigt också, iaf när jag provade för ett år sedan. Så fiskigt att jag inte orkade med utdragningarna, och lämnade sidan lol. Annars är ju PKR fiskigt, men det kanske inte är så smidigt i längden. Citera
QuantumSatis Postad 22 April , 2008 Rapport Postad 22 April , 2008 worldpx.com <-- sjukt fiskigt Tidigare har jag bara hört motsatsen men det kanske har ändrat sig? Citera
animalplanet Postad 22 April , 2008 Rapport Postad 22 April , 2008 Pokerheaven.com som är inblandade i Pokerchannel Europe är jäkligt fiskigt också, iaf när jag provade för ett år sedan. Så fiskigt att jag inte orkade med utdragningarna, och lämnade sidan lol. LOL! ( haha, skrattar än.) Tack, helt underbart pokerforum.nu har blivit. haha Citera
KristenKnarkare Postad 22 April , 2008 Rapport Postad 22 April , 2008 Tidigare har jag bara hört motsatsen men det kanske har ändrat sig? Det finns obv. mycket tighta grinders på WorldPX, men frågan är om inte dem är största inkomstkällan för en duktig pokrare. Sjukt lättspelade. Så är fallet för mig iallafall. Citera
håll.i.hatten Postad 22 April , 2008 Rapport Postad 22 April , 2008 LOL! ( haha, skrattar än.) Tack, helt underbart pokerforum.nu har blivit. haha Vet inte 100% vad du menar, men hoppas att du förstod att det fanns lite ironi i mitt inlägg också... Citera
mr-flow Postad 22 April , 2008 Rapport Postad 22 April , 2008 Det finns obv. mycket tighta grinders på WorldPX, men frågan är om inte dem är största inkomstkällan för en duktig pokrare. Sjukt lättspelade. Så är fallet för mig iallafall. Min gissning är att heltok ville driva med killen. Citera
Pedroboy Postad 22 April , 2008 Rapport Postad 22 April , 2008 Hellu alla forumiter, Bemöda mig inte att titta efter om det redan finns en tråd med samma ämne, har iaf inte hittat nåt den lilla stunden jag letade runt... Så...: Vilken sida tycker ni att de spelar flest fiskar(dåliga spelare) på? Självklart förstår jag att åsikterna blir väldigt subjektiva, men om vi säger det "generella intrycket" av de som har erfarenhet av flera olika pokerrum. Personligen tycker jag att Svs är ganska fiskigt. Ongame-nätverket är relativt bra, tycker att spelarna på I-poker och Prima håller lägre klass. Frågan gäller både Sng och CG. (där nivåskillnaderna bör beaktas och klassificeras separat!) glömde du inte nått? Att säga att en site överhuvudtaget är fiskig eller inte är alltid helt ointressant utan att ange nivå. Citera
KristenKnarkare Postad 22 April , 2008 Rapport Postad 22 April , 2008 Min gissning är att heltok ville driva med killen. Ok Jag driver inte iaf. Har iofs inte spelat på PX då jag vill hålla mig till "säkra" sidor, men jag gillar faktiskt tajtnissar. Citera
Joeduck Postad 22 April , 2008 Rapport Postad 22 April , 2008 Det finns inga fiskiga pokerrum, bra/dåliga spelare finns Citera
LuckyStar5.1 Postad 22 April , 2008 Rapport Postad 22 April , 2008 Det finns inga fiskiga pokerrum, bra/dåliga spelare finns Det skiljer en hel del mellan nätverken. Kolla skillnaden på spelade floppar och oms / bord på ex. Pacific och B2B så är det ganska stor skillnad. Iaf mellan 0.5/1 nlh - 2/4 nlh. Citera
Joeduck Postad 22 April , 2008 Rapport Postad 22 April , 2008 Det skiljer en hel del mellan nätverken.Kolla skillnaden på spelade floppar och oms / bord på ex. Pacific och B2B så är det ganska stor skillnad. Iaf mellan 0.5/1 nlh - 2/4 nlh. Jo men det är inte själva nätverket/sajten som är fiskig. Citera
QuantumSatis Postad 22 April , 2008 Rapport Postad 22 April , 2008 Jo men det är inte själva nätverket/sajten som är fiskig. suck Citera
LuckyStar5.1 Postad 22 April , 2008 Rapport Postad 22 April , 2008 Jo men det är inte själva nätverket/sajten som är fiskig. Citera
Joeduck Postad 22 April , 2008 Rapport Postad 22 April , 2008 Det finns ju ingen fisk/insättningsrigg. Trodde alla visste det Citera
QuantumSatis Postad 22 April , 2008 Rapport Postad 22 April , 2008 Det finns ju ingen fisk/insättningsrigg. Trodde alla visste det Fiskig site = fisktät site. En site där det finns mycket fisk. Ungefär som "bra restaurang" = restaurang med bra mat... Hajar du? Citera
speede Postad 12 December , 2008 Rapport Postad 12 December , 2008 Pokerheaven.com som är inblandade i Pokerchannel Europe är jäkligt fiskigt också, iaf när jag provade för ett år sedan. Håller med föregående talare. Gjorde riktigt snabba pengar när jag var där sist. Ett ställe som numera blivit FÖR fiskigt är iaf microgaming, så pass att jag stängt av mina konton där, blev för mycket helt enkelt. Citera
Mr.Lajban Postad 12 December , 2008 Rapport Postad 12 December , 2008 Letar man fisk så är det väl bara att välja lägsta nivåerna på vilken site som helst . Där finns alla de som inte har full koll på spelet ännu. Citera
wallie999 Postad 12 December , 2008 Rapport Postad 12 December , 2008 Ett ställe som numera blivit FÖR fiskigt är iaf microgaming, så pass att jag stängt av mina konton där, blev för mycket helt enkelt. Ja, för mycket pengar är aldrig bra Citera
Recommended Posts