Gå till innehåll

Vad framkallar mest aggressioner hos er?


håll.i.hatten

När blir ni som mest förbannad och borde hållas inlåst med tvångströja?  

101 medlemmar har röstat

  1. 1. När blir ni som mest förbannad och borde hållas inlåst med tvångströja?

    • Altenativ 1 i texten nedanför!!!11
      50
    • Altenativ 2 i texten nedanför!11!1
      51


Recommended Posts

Altenativ 1: När ni gör en riktigt usel syn på river och förlorar hela inköpet mot nån idiot som mobbat hela bordet senaste timmen, och man vet att han njuter av det. Alltså; ditt fel.

 

Altenativ 2: När ni väntat på en bra hand länge och äntligen får den, spelar perfekt, men så drar fiskjäveln ut på river och du förlorar hela inköpet, sen lämnar han och dina pengar bordet direkt efter handen.... &%¤#&"!/". Alltså; fiskens fel.

 

Som sagt, vilket altenativ gör er mest förbannad? :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Egentligen skulle jag vilja rösta på alternativ 3. Personer som inte tar bort luddet ur torktumlarfiltret. Borde vara dödsstraff på dom lata djävlarna.

 

Haha. Bittert.

 

Alternativ 1. Är ju bara att vänta in nästa tillfälle annars. Brukar oftast sluta bra mot fiskar..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alternativ 1 är ju marginellt värre på just det viset att det är något man själv kan påverka.

 

2:an, att förlora en hand som man spelat korrekt mot en fisk så är det ju bara att rycka på axlarna. Jävligt störigt om han drar från bordet med en gång dock.

 

Då får man ta hans nick and "STALK THE MOTHERFUCKER DOWN":twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efterblivna vänstermuppar som stjäl av mig, slår sig själva för bröstet och inte ens lever som de lär. :evil:

 

Röstade på alt. 2, men ser det som sajtens fel, inte spelarens fel. Jag har aldrig blivit lack på en spelare som köper ut mig. Det är ju inte de som slänger fram det "perfekta" riverkortet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det enda jag inte klarar av i pokersammanhang är när jag själv gör misstag, och vet om det.

 

Enda som kan få mig på tilt överhuvudtaget. Kortdödhet och utdrag rör mig inte i ryggen. En dags utdrag får mig visserligen irriterad men inte i närheten av att jag måste sluta spela.

 

avundsjuuuuuuuuuk

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När man gular hela sin bankrulle 21567:- på 2h 16min spel.

 

Börjar med några vanliga potter typ KK vs AA, QQ vs AK, AKvs1010. Så hade man förlorat ca:8000kr.

Sen tiltar man, går upp i nivå och efter 2 händer får man AA:

NL1000.

 

Raise $80 blir re-raisad 250, jag går all in, han callar, han täcker mig. hade ca; 1200 dollar. Floppen A34 turn 9 river 5, han har 22 i handen.

 

Paff 7000kr till borta!

 

Ca: 7000kr kvar i rullen, hmm ett till NL1000 bord.

 

Spela spela spela, plussa ca; 1500, men spelar sjukt fiskigt och dåligt, klonkar en del.

 

Får AA på SB raise 80, re raisad av BB 280, jag raisar 800, han all in jag callar. Han hade ca 4000 dollar så han täcker mig. FLOPP 276K6

HAN VISAR A6 :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

 

HELA RULLEN GULAD PÅ CA 2h :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

 

 

NU ÄR JAG AGGRESSIV!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Egentligen skulle jag vilja rösta på alternativ 3. Personer som inte tar bort luddet ur torktumlarfiltret. Borde vara dödsstraff på dom lata djävlarna.

 

Ja ett alternativ 3 måste in.

 

[x] 3. Har lyckats hålla mig lugn genom 3 st alternativ 2 och ett alternativ 1...

... och så kommer frugan...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det mest irriterande är när allting hela tiden går precis tvärtemot mot vad det skag göra. Händer då och då att jag har sådana sessioner och ibland blir det nästana komiskt!

 

T.ex. varje gång du CB:ar med skräp får du syn eller blir raisad, när du gör det med en bra hand lägger sig alla. Eller om du 3bettar 67s blir du 4bettad, men gör du det istället med AA så instafoldar alla bara.

Eller du höjer med JJ/QQ och VARJE gång kommer ett A eller K på floppen.

Sånt här kan knäcka även den bästa om det håller på nog länge :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ps. long time, bossbaver. Varit i exil?

 

LOL, ja nästan:-D Naerå, mycket runt i kring just nu bara. (köpt hus, ska sälja lägenhet + tjejens lya, turbo-renoverar lyan inför försäljning, håller på att skaffa bågekort, ska sälja min bil "och lite såna småsaker" = lite tid för poker == ännu mindre tid för PF) ;) typ så...

 

sorry för OT, but i had to...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alt. 1 om jag sitter pa en site där pokerEV funkar, da är jag helt kolugn inför utdragningar. Det är ju expected grafen som räknas da.

Alt. 2 om jag sitter pa en site där pokerEV inte funkar, da känns det som jag blir utdragen hela tiden (den dagen pokerEV funkar pa Crypto kommer mitt liv att bli sa mycket bättre, men det lär ju inte hända detta artionde).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...