Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

hej hej

Jag är en som faktiskt gillar Dan Glimne...verkar ju som många ser han som en tomte inom "Sveriges poker-elit". Tycker han har bidragit till att pokern har blivit så populär i Sverige. Tycker han är skön karaktär..lite som pokerns Björn Hellberg.

Jag läste nu hans rapport från EPT eller vad det nu var...tycker han skriver bra...men grejen jag tänkte på är:

Spelar han inte jääävligt tight..verkar ju aldrig bluffa! Eller så tar han inte med dom i sina HH.

(nu kom jag på hur meningslös denna post var men jag postar ändå...håna om ni vill!)

Postad
Han har en tight men aggresiv spelstil.

Han är även kapabel till att använda sina grymma rutin för att göra läggningar som ingen annan i världen skulle klara av att göra.

Som t ex esshög kåk av rädsla för fyrtal :-D

Postad
Som t ex esshög kåk av rädsla för fyrtal :-D

han hade ju rätt i quoute "efter jag foldade faceup med min kåk så fick jag på gentlemanna vis se hans QQ för fyrtal."

Så läggningen var rätt eftersom hans read var spot on... hur kan ni motargumentera det????? D&G brillor också... han e ju självaste antonius.

Postad
Var det nån som förstod detta?

Han försökte göra sig lustig över Quantums inlägg, men hade missuppfattat det?

Edit: Utan att veta så mycket om Glimne tycker jag iofs inte hans inlägg var så dåligt, om jag nu inte missuppfattade hans syfte...

Postad
Han försökte göra sig lustig över Quantums inlägg, men hade missuppfattat det?

Edit: Utan att veta så mycket om Glimne tycker jag iofs inte hans inlägg var så dåligt, om jag nu inte missuppfattade hans syfte...

Så mycket förstod jag. Jag behöver nog jobba lite på pokerslang. Är nog inte tillräckligt pokernörd för att hänga med alltid.