Gå till innehåll

Två snabba frågor


BjornL1491910513

Recommended Posts

Ska på CC i sthlm en helg tänkte jag och undrar vars man ska ut någonstans för en kille på 20 bast? Helst hyfsat mycket folk där det finns både dansgolv och ställe där man kan prata på(utan massa dunka dunka).

 

Har köpt en ny skärm på 28 tum från Viewsonic och kan inte ha ljusare skärm än jag har nu på inställningarna på skärmen. Går det att gå runt detta på något sätt? Vars annars kan jag ändra detta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. Stureplan har ju överlägset bäst klubbar mtp dansgolv, musik och klubbkänsla. Det är dock oftast dålig med "samtalszoner".

 

Klubbarna är mer åt pub hållet. Mindre dans, mindre ös, mindre välklätt, lungnare och samtalsvänligare.

 

Att ge tips på specifika klubbar är svårt utan mer bakgrundsfakta, vad du prioriterar mest.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. Stureplan har ju överlägset bäst klubbar mtp dansgolv, musik och klubbkänsla. Det är dock oftast dålig med "samtalszoner".

 

Klubbarna är mer åt pub hållet. Mindre dans, mindre ös, mindre välklätt, lungnare och samtalsvänligare.

 

Att ge tips på specifika klubbar är svårt utan mer bakgrundsfakta, vad du prioriterar mest.

 

Ursäkta att jag frågar, men är det inte nästan bara idioter kring Stureplan på nätterna? Typ brats och Paris Hilton-wannabes?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...