Gå till innehåll

Partyjack - Tillbaka på kända jaktmarker.


Partyjack

Vad gäller för dig?  

62 medlemmar har röstat

  1. 1. Vad gäller för dig?

    • Det skulle vara skoj med ännu en 2,5/5-DB och jag kommer hjälpa till med kritik och analyser.
      39
    • Nej för fan, nu är det alldeles för jävla mkt dagböcker från SvS.
      23


Recommended Posts

Efter lite snabba uträkningar landar timlönen på 390:- eftersom jag inte spelade mer än 64 timmar. Skyller det lite på att jag var dålig i början av månaden och att jag nu i slutet faktiskt tappade suget litegrann.

 

Gick också över 200K-strecket för året, 208K närmare bestämt.

Just senaste halvåret har jag ju haft ett sjukt fint snitt med 5 månader över 20K, varav en på 46K, dock förstör ju Septembers 6406:- litegrann.. Men det täcker ju hyran samt en och annan skinkmacka. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 3,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Haha.. Tror nog man är lite spelberoende alltså.

Har ju inte spelat på fyra dagar nu (väääldigt lång tid för mig), slår upp med KK UTG, floppar Kxx och direkt fylls magen av varm välkänsla och jag blir bara allmänt glad.

 

Hoppas fan att man inte blir en tokbackande spelare, det kan bli dyrt om man inte kommer ifrån detta. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har fått kriga stenhårt i tre timmar för att hålla mig grön, 60/15-fiskarna har träffat stenhårt med sina jävla K4o och Q2s.

 

Här är ett skönt exempel på hur det såg ut idag:

 

***** Hand History for Game 872550265 *****

$500 NL Texas Hold'em - Monday, December 1, 10:25:55 ET 2008

Table Diana 3 (Real Money)

Seat 5 is the button

Total number of players : 5

Seat 2: Game81 ( $594.21 )

Seat 3: Partyjack ( $1196.44 )

Seat 4: ymmot ( $1249.09 )

Seat 5: Mona ( $380.43 )

Seat 1: Lajsing ( $589.78 )

Lajsing posts small blind [$2.5].

Game81 posts big blind [$5].

** Dealing down cards **

Dealt to Partyjack [ Kd As ]

Partyjack raises [$20].

ymmot calls [$20].

Mona calls [$20].

Lajsing calls [$17.5].

Game81 raises [$115].

Partyjack raises [$385].

ymmot folds.

Mona folds.

Lajsing folds.

Game81 is all-In.

Partyjack calls [$189.21].

** Dealing Flop ** [ Ts, 9s, Js ]

** Dealing Turn ** [ Jd ]

** Dealing River ** [ Tc ]

Game81 shows [ Qd, Kh ] a straight, nine to king.

Game81 wins $1233.42 from the main pot with a straight, nine to king.

 

Det finns inte liksom.

 

Slutar iaf -352:-, känns ok efter att åkt på så mkt skit som jag hann göra på tre timmar.

Hem till tjejen för lite lunch och umgås lite.. Får se om det blir mer slask i eftermiddag, lutar mot det iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur många händer trycker du in per månad typ?

 

Missade din post, det varierar väldigt mkt på hur många händer det blir.

Ligger dock alltid inom spannet 30K-50K händer varje månad, men som sagt.. Det varierar enormt, händer nog att jag gör 60K också ibland. Har ju bara haft PT sedan Augusti så har inte sett några extremt tydliga trender än så länge.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mmm antog att jag är för slö, ligger mellan 20-25K händer varje månad :/

Usch bara ta tag i sig själv :) hehe.

 

Hehe.. Gör du samma resultat som jag gjort på senare tid så borde du väl klara dig gott och väl på det du gör nu?

Tycker inte alls att man ska behöva stressa sig till att få in så mkt händer man bara kan.. Tror snarare det är bättre att se över det sociala och se till att man mår bra och är glad för att det faktiskt gör väldigt, väldigt mkt för spelet i sig. På så sätt behöver man ju heller inte spela lika mkt som om man bara sitter och nöter tills man inte orkar göra något annat.

 

Men jag förstår hur du menar, precis så brukar jag tänka när jag kikar in i tex Megakillahs dagbok mellan varven.. Han tex gör ju extremt mkt mer händer än mig (eller kanske gjorde?). Tror dock det är väldigt personligt, jag är nog mer för att spela när jag verkligen känner mig laddad och låter det mesta privata nöjen och nyttigheter gå före.

 

Som idag tex, avbröt efter typ 250 händer för att tjejen ligger hemma sjuk och ville ha hjälp med lite vardagssysslor samt sällskap antar jag.

 

Själv har jag dragit på mig en konstig och till viss grad ganska genant åkomma. Jag är ju reumatiker och har läst mig till nånstans att det är ganska vanligt förekommande för vissa sorters reumatiker, men jag har iaf en sjuujääävla öm svanskota.

I början visste jag inte alls vad det var, fick en del konstiga blickar när jag på klubben efter 7 timmar på en relativt hård stol ställde mig upp och stönade "fyy faan vad jag har ont i röven"..

 

Det är liksom ingen konstant smärta, utan det är precis när jag sätter mig och när jag ställer mig upp (typ lättar på trycket) från svanskotan som det gör så jävla ont. Får väl ta och kolla upp det om det inte släpper.

 

Är det någon som känner igen detta?

Tankarna har ju gått i att jag verkligen sitter ner nåt extremt mkt iom hur mkt poker jag spelar, har hemma en riktigt mjuk och fin ikeastol, så det ska inte vara det som gör det.. Men om någon har haft en riktigt öm svanskota relativt oförvållat så kan ni väl PMa mig? :)

 

Men som sagt är det något jag någonstans hört att det kan höra reumatism till, men eftersom jag varit relativt kry i övrigt tyckte jag det verkade konstigt.

 

Ikväll blir det SAIK borta, som vanligt en tuff match.. Brukar alltid vara sevärt, blir alltid mkt känslor då SAIK spelar en ganska emotionell hockey. Minns förra året då Lindgren tog en diving in i sargen och fick Micke Lind utvisad, samma match som Månsson och Widing tog sig över i SAIKs del av båset och började kramas med Tomas Larsson.

 

Med Wanvig i laget ser jag fram emot en ganska het historia, blir game hemma hos mig eftersom Joggy är bortrest (som vanligt).. Kostar väl en 139:- att ta hem en ppv-match men det är det nästan alltid värt.

 

Under de 250 händerna jag spelade lyckades jag ruscha upp till ett 600-plus för dagen, ska göra några timmar till nu tror jag iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo har ju pokern som enda inkomst. Men jag får lite ågren då jag spelar så lite som jag gör då jag borde se pokern mer som ett "jobb", med andra ord så borde man ta den seriöst och lägga ner lite tid på det. Det sociala livet har jag inte mkt för tillfället då man har blivit riktigt förslöad och knappt lämnar lägenheten :/ mkt tragiskt. Har nu börjat gymma iaf en 3-4ggr i veckan vilket har gett mig mkt positivt för pokern och energin i övrigt, så det är ett tips om du inte redan gör det.

Ska nog försöka göra så att jag kör in 1timma pokerteori varje dag innan spel och försöka utvärdera sitt spel och försöka utveckla sitt tänkande för man vill ju gärna klättra i nivåer.

 

Jaja aimar iaf på en 40Khänder-månad nu iaf. Och yes nickar BigDwarf på svs :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo har ju pokern som enda inkomst. Men jag får lite ågren då jag spelar så lite som jag gör då jag borde se pokern mer som ett "jobb", med andra ord så borde man ta den seriöst och lägga ner lite tid på det. Det sociala livet har jag inte mkt för tillfället då man har blivit riktigt förslöad och knappt lämnar lägenheten :/ mkt tragiskt. Har nu börjat gymma iaf en 3-4ggr i veckan vilket har gett mig mkt positivt för pokern och energin i övrigt, så det är ett tips om du inte redan gör det.

Ska nog försöka göra så att jag kör in 1timma pokerteori varje dag innan spel och försöka utvärdera sitt spel och försöka utveckla sitt tänkande för man vill ju gärna klättra i nivåer.

 

Jaja aimar iaf på en 40Khänder-månad nu iaf. Och yes nickar BigDwarf på svs :)

 

Mmm, ligger något i det där om fysiken.

Nej, jag är helt enkelt för svag som människa för att kunna hålla i och gymma på egen hand.

Däremot har jag fått förslag om att börja i ett nystartat div7lag nästa säsong (fotboll), så det är inte omöjligt att jag kommer igång och tränar lite där iaf.

Dock har min doktor varit väldigt tydlig med att lagsporter är strängt förbjudna, då andras påverkan på min inställning till hur mkt min kropp "orkar" kan vara väldigt farlig tydligen.

Men då motion för mig varit samma sak som lagsporter av olika slag så finns det egentligen inte något annat.. Vi får se.

 

Dagens sista pass blev iaf platt pannkaka, spelade väl rätt slafsigt också men sprang på en del riktiga pungsparkar som sig bör när man är riktigt spelsugen.

 

***** Hand History for Game 872654670 *****

$500 NL Texas Hold'em - Monday, December 1, 13:30:07 ET 2008

Table Diana 40 (Real Money)

Seat 4 is the button

Total number of players : 5

Seat 1: Matsi ( $333.39 )

Seat 2: maggan06 ( $757.72 )

Seat 4: um3 ( $473.68 )

Seat 5: Partyjack ( $976.19 )

Seat 3: TANDKRAM ( $827.99 )

Partyjack posts small blind [$2.5].

Matsi posts big blind [$5].

** Dealing down cards **

Dealt to Partyjack [ Ac Kd ]

maggan06 folds.

TANDKRAM folds.

um3 calls [$5].

Partyjack raises [$22.5].

Matsi calls [$20].

um3 calls [$20].

** Dealing Flop ** [ 4d, 5c, Ah ]

Partyjack bets [$60].

Matsi folds.

um3 calls [$60].

** Dealing Turn ** [ Ts ]

Partyjack bets [$125].

um3 calls [$125].

** Dealing River ** [ 2s ]

Partyjack bets [$333.75].

um3 is all-In.

um3 shows [ 3c, 7c ] a straight, ace to five.

Partyjack shows [ Ac, Kd ] a pair of aces.

Partyjack wins $70.07 from side pot#1 with a pair of aces.

um3 wins $957.36 from the main pot with a straight, ace to five.

 

Börjar mer och mer förstå att oddsen är till för donks och det gäller att bara spela när man inte är inprisad för att då jävlar sitter stegarna och färgerna som spön i backen.

 

Tappade iaf ner på rött igen -346:- efter 5 timmar av December avverkade, känns väl sådär.. Man vet ju att det kommer såna här dagar, bara att ta nya tag imorgon. Nu ska jag coola ner mig lite och invänta Kapten Wigert inför hockeyn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har bra medrigg nu :( trodde doomswitchen skulle släppa nu när det är ny månad.

 

***** Hand History for Game 872772561 *****

$500 NL Texas Hold'em - Monday, December 1, 17:03:35 ET 2008

Table Diana 21 (Real Money)

Seat 5 is the button

Total number of players : 5

Seat 2: ceja ( $215.26 )

Seat 4: BigDwarf ( $1087.23 )

Seat 1: softbrake ( $1276.91 )

Seat 3: Emir_B ( $666.43 )

Seat 5: MrsJenny ( $852.39 )

ceja posts small blind [$2.5].

Emir_B posts big blind [$5].

** Dealing down cards **

Dealt to BigDwarf [ :2d::2s: ]

BigDwarf raises [$14.37].

MrsJenny folds.

softbrake raises [$50.61].

ceja folds.

Emir_B folds.

BigDwarf calls [$36.24].

** Dealing Flop ** [ :Ac:, :2c:, :7d: ]

BigDwarf checks.

softbrake checks.

** Dealing Turn ** [ :9d: ]

BigDwarf bets [$108.72].

softbrake raises [$252.44].

BigDwarf raises [$387.44].

softbrake is all-In [$973.86]

BigDwarf is all-In [$540.46]

** Dealing River ** [ :7s: ]

softbrake shows [ :Ah:, :Ad: ] a full house, aces full of sevens.

softbrake wins $189.68 from side pot#1 with a full house, aces full of sevens.

softbrake wins $2166.96 from the main pot with a full house, aces full of sevens.

 

 

***** Hand History for Game 872798991 *****

$500 NL Texas Hold'em - Monday, December 1, 17:30:29 ET 2008

Table Diana 2 (Real Money)

Seat 4 is the button

Total number of players : 5

Seat 1: TheCop ( $977.5 )

Seat 2: jonazz ( $258.37 )

Seat 4: BigDwarf ( $1148.53 )

Seat 3: draz ( $1130.21 )

Seat 5: 123TarK ( $392.47 )

draz posts small blind [$2.5].

BigDwarf posts big blind [$5].

** Dealing down cards **

Dealt to BigDwarf [ :Ah::Ad: ]

123TarK raises [$20].

TheCop calls [$20].

jonazz folds.

draz folds.

BigDwarf raises [$85].

123TarK is all-In [$372.47]

TheCop folds.

BigDwarf calls [$302.47].

** Dealing Flop ** [ :5d:, :Jh:, :Qs: ]

** Dealing Turn ** [ :Qd: ]

** Dealing River ** [ :6h: ]

123TarK shows [ :Jc:, :Js: ] a full house, jacks full of queens.

123TarK wins $792.44 from the main pot with a full house, jacks full of queens.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, beats känner man ju igen onekligen.. :)

 

Blev lite högljutt här under andra perioden, vi satt undrande hur en schweizisk domare, två svenska linjedomare och sveriges just nusämsta domare (Vinnerborg) inte lyckas räkna till sex.

 

Situationen uppstod när Dixon fick en klubba i ansiktet, Lindbäck åker av isen, in kommer en brynäsare extra, när sedan Dixon får pucken på sig och sparkar till den blåser han och tar ut för "too many players on ice".

I några minuter står sedan de fyra idioterna likt fyra norrmän med en glödlampa och försöker diskutera saken.. Skulle väldigt gärna höra vad Czarnecki och Janne Larsson hade att säga, såg ut att vara några väl valda.

 

Sen blir ju nästa reflektion, vad säger en domare i en sån situation?

 

Verkligen alla måste ju förstått vad det vad som hände..

 

Spelar man dum då eller vad är det frågan om?

 

Blivit en hel del konstiga domslut också, men för att inte fokusera på det måste man väl säga att SAIK varit bättre de första 15 i båda perioderna medan Brynäs kommit starkt på slutet.. Vi är rörande överens om att 2-2 just nu känns som en stöld, men Brynäs har gjort riktigt starka sista perioder de senaste matcherna så tror nog att det kan snos tre poäng ikväll också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska väl strax kliva på grinden hade jag tänkt, ska bara glo igenom hockeykväll från igår också måste jag så klart skriva av mig lite från matchen.

 

Kapten Wigert kom ju då över hit igår och hade som vanligt en timmes effektiv tid i berättelser som alltid får en att dubbelvika sig i skratt.. Igår var ämnet dubbelmackor på fack-kurser. Mkt underhållande!

 

Matchen då, Brynäs stal en poäng framför ögonen på alla galna skoterraggare som inte verkade kunna reglerna.

Det var ju lite roligt att domarna inte lyckades komma överens om att man får ha en extra spelare på isen när man tar ut målvakten för avvaktande utvisning..

 

Lite andra roliga grejer var ju tex när Månsson, kändes precis lika nonchalant som han gjorde i intervjuerna i Gävle.. Faktiskt rätt skönt att vi blev av med honom, han lämnade ju plats åt tex Granström som igår inte var mer än en decimeter från att sätta en sån där fjantig zorro-grej, bara det att han inte stod still bakom mål som alla andra har gjort här i Sverige.. Han kommer och bryter in bakom mål och i full fart får han upp den nån decimeter från krysset.

Hade varit bra sjukt om den satt.

 

Månsson ja; Han sa i intervjun något om att det var fjantigt, inga närkamper sa han. Efter 40 sek eller så i sista perioden åker han så in och crosscheckar Hietanen och in kommer Granström och tar över, får två crosscheckar han också innan en rak höger landar på Månsson så blodvite uppstår.

Här tycker jag nog att Vinnerborg kan ta tummen ur arslet och kvitta när Månsson så uppenbart var ute för att provocera.

 

Min teori till att Granström då får 10 min pers för "misconduct", är att han fick lite skit för att han tog 10 min misconduct i andra ronden på Skrbek efter att han och Wanvig boxats lite.. Men när Skrbek släpper handskarna slutar Wanvig och Vinnerborg tar 10 min misconduct, fast det väl egentligen ska vara match penalty när handskarna åker.. Eller?

 

Hur som helst, busvisselkonsert, och Vinnerborg började så klart bli lite nervös.. Det är inte mer än människor tyvärr.

 

Sjuuukt starkt att hålla igen även fast försvarsspelet kändes mkt virrigare än på länge.

Kul också att se WDW-kedjan, som etablerade tryck i SAIK-zonen i 9 av 10 byten och det skapades i stort sett bara från den linan också..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Två timmar avverkade, känns inte bra alls just nu.

Jag tar en hel del konstiga beslut, kanske lite iom att jag hamnar i väldigt konstiga situationer hela tiden..

Vet inte om det är för att jag sovit lite halvrisigt under några nätter, men något är det som inte riktigt är som det ska hur som helst.

 

Dessutom blir jag ganska hårt bestraffad de flesta ggr, vinner verkligen ingenting mot de klassiska shortstacks-pusharna. Det är AA mot KJ, QQ mot JT osv osv osv.. Visst vad gör det 100-150 kr åt gången, men när det är totalt stendött på den avdelningen, och det är jäävligt mkt shortstackar så rinner det på ganska snabbt.

 

Längesen jag postade lite konstruktiva händer här, vore kul med lite respons.. Blir lätt att man bara postar de allra grövsta beatsen annars:

 

Har lite drygt 400 händer på fi, han spelar väldigt aggressivt och jag har sett honom göra en hel del semimoves tidigare.

Men ärligt talat, när jag får instasyn på turn-pushen (som också är katastrof från mig) så kan jag ju hälsa hem 9 av 10 ggr.

 

Tanken var att jag satte honom på AA-QQ med ett hjärter. Därav halvpott på turn, jag tror inte han har T9 och vill få in pengarna helt enkelt.

 

***** Hand History for Game 873566374 *****

$500 NL Texas Hold'em - Tuesday, December 2, 09:18:04 ET 2008

Table Diana Turbo 5 (Real Money)

Seat 5 is the button

Total number of players : 5

Seat 3: Partyjack ( $961.08 )

Seat 5: indiz79 ( $275.7 )

Seat 2: KarlKalkyl ( $952.5 )

Seat 1: MackaMjolk ( $541.15 )

Seat 4: Dazium ( $401.7 )

KarlKalkyl posts small blind [$2.5].

Partyjack posts big blind [$5].

** Dealing down cards **

Dealt to Partyjack [ 7c 8c ]

Dazium folds.

indiz79 folds.

MackaMjolk folds.

KarlKalkyl raises [$17.5].

Partyjack calls [$15].

** Dealing Flop ** [ 8h, 2h, 7h ]

KarlKalkyl bets [$30].

Partyjack raises [$130].

KarlKalkyl calls [$100].

** Dealing Turn ** [ Jd ]

KarlKalkyl checks.

Partyjack bets [$150].

KarlKalkyl raises [$450].

Partyjack is all-In.

KarlKalkyl is all-In.

** Dealing River ** [ 9d ]

Partyjack shows [ 7c, 8c ] two pairs, eights and sevens.

Partyjack wins $8 from side pot#1 with two pairs, eights and sevens.

Partyjack wins $1890 from the main pot with two pairs, eights and sevens.

Game#873566643 starts.

#Game No : 873566643

 

Ännu en lurig 87s, denne fi är riktigt slaskig spelar 47/17/2 tror jag. Känns väääldigt väldigt borderline på river här, när jag synar checkgayraise på turn vill jag ju så gärna ta syn river också. Men när den parar så åker väl denna i mucken vid alla tillfällen?

 

***** Hand History for Game 873568572 *****

$500 NL Texas Hold'em - Tuesday, December 2, 09:24:11 ET 2008

Table Diana Turbo 7 (Real Money)

Seat 2 is the button

Total number of players : 4

Seat 2: Partyjack ( $1517.91 )

Seat 3: latranka ( $1473.16 )

Seat 4: keef_50 ( $839.87 )

Seat 5: t-bird ( $87.5 )

latranka posts small blind [$2.5].

keef_50 posts big blind [$5].

** Dealing down cards **

Dealt to Partyjack [ 8h 7h ]

t-bird calls [$5].

Partyjack raises [$25].

latranka calls [$22.5].

keef_50 folds.

t-bird calls [$20].

** Dealing Flop ** [ Kd, 6h, 9h ]

latranka checks.

t-bird checks.

Partyjack bets [$60].

latranka calls [$60].

t-bird folds.

** Dealing Turn ** [ 4h ]

latranka checks.

Partyjack bets [$140].

latranka raises [$280].

Partyjack calls [$140].

** Dealing River ** [ 9s ]

latranka bets [$380].

Partyjack folds.

latranka does not show cards.

latranka wins $1125

 

Avslutade starkt med några set och hittar ett LITET plus, står på -230:- för månaden nu.. Kände att ja behövde lufta mig lite så det blir lunchhandlning och sen på ett igen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jodå, det är en tia om man tar av sig en eller båda handskarna MEN det är MP om man startar ett slagsmål :)

 

I see.. Jag är väldigt förtjust över att ha någon som har så bra koll som läser här, sluta aldrig med det - det kommer garanterat bli mer förundringar närmare våren! :)

 

Kul att se att du satsar på heltid, kör hårt!

 

Förresten, hur är statusen på den planerade luciafyllan? Kan nu bekräfta att vi blir minst 4 st överförfriskade djurgårdare i min trånga etta.

 

Fyllan ser ut att bli av värsta sorten, jag vet nog inte hur det blir personligen med fylla förrän typ matchdagen.. Jag har haft jävligt mycket strul med magen, speciellt efter jag har druckit starka saker.. Så jag kanske får stå över, men det är ju ett tag dit så det ska nog fixa till sig! :)

Biljetterna ligger och vilar stadigt i mittkonsolen på min bil, löste ni platser på bortastå eller?

Jag var ju så seg att få tummen ur så vi åkte på bajsplatser på tredje raden bakom ena målet.. Känns inte så bra, kommer nog satsa på att vara så pass packad att jag inte minns hur lite jag såg av spelet. :)

 

Mjo, det ska bli spännande att köra helt på heltid.. Kommer ju säkert göra något extrapass på konsum for the fun in it typ. Men det ska bli spännande att se hur spelet påverkas (om det påverkas) av att det inte finns någon som helst ekonomisk säkerhet.. Förrutom en jättedjup bankrulle.

 

Har ju tidigare inte behövt den ekonomiska biten från konsum heller, men det har ändå givit psykologiskt lugn på något sätt.

 

Blev iaf några timmar hemma hos tjejen så hann aldrig lira några fler timmar.. Blir nu en eftermiddagskörare istället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul att se att du satsar på heltid, kör hårt!

 

Förresten, hur är statusen på den planerade luciafyllan? Kan nu bekräfta att vi blir minst 4 st överförfriskade djurgårdare i min trånga etta.

 

 

 

Är inte så mycket för Djurgårdare men möjligt att ni är välkommna till min stora trea innan match ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade fisk-kuk i röven hela tretimmarspasset.

 

Slutar ca 3K back och en mkt usel start på månaden.

Rent psykiskt var detta bland de tyngre passen på väldigt länge, började totalt kortdöd och floppade torrt som sällan skådat.

När jag sen började floppa lite set, turna lite stegar och rivra ett par vackra rr-färger osv.. Då var jag översettad, överfärgad och nötstegad VARJE gång.

 

Värdet var helt sjukt, hade massvis med 200BB-fiskar runt mig men de klonkade, klonkade, klonkade livet ur sig.

 

-3000-nånting..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade en liknande session nu, tydligen 67/3/0,5 som är optimalt på SvS atm....man blir så less.

 

Mjo, just sista dagarna i november fram till nu har jag verkligen hört ovanligt mkt gnäll från de flesta grinders på nivån.

Verkar som att det är någon slags kollektivrusch för fiskarna just nu.

 

Idag var så illa att sista 5 minuterna på passet gick jag på tilten ordentligt, jag tiltar verkligen extremt sällan nu för tiden så märkte ganska snabbt att det var så. Trebettade en 87s på knappen (gör sällan det standard) och turnade stegen mot KQ som också turnade en stege..

 

Nej det får bli nya tag imorgon istället, ska inte försöka fastna i tänket kring resultatet så mkt som jag gjorde i september när det började riktigt illa.. Ska se till att hålla mig till mitt spel och bara få det att släppa så fort som möjligt.

 

Ikväll blir det dock en tv-kväll med bla Dr House hemma hos tjejen.. Blir säkert ett skönt avbräck i tilten..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...