brainslicer Postad 19 April , 2008 Rapport Postad 19 April , 2008 Kan nån annan logga in på Sportingbet/paradise nu? Jag kan varken logga in på sidan eller pokern? Citera
ParadiseEric Postad 19 April , 2008 Rapport Postad 19 April , 2008 Kan nån annan logga in på Sportingbet/paradise nu? Jag kan varken logga in på sidan eller pokern? Det stämmer, vi har tekniska problem för tillfället. Vi undersöker och hopppas att det är åtgärdat så snart som möjligt. Mvh ParadiseEric Citera
brainslicer Postad 19 April , 2008 Författare Rapport Postad 19 April , 2008 Det stämmer, vi har tekniska problem för tillfället. Vi undersöker och hopppas att det är åtgärdat så snart som möjligt. Mvh ParadiseEric Ok tackar, nu verkar det fungera, man blev ju lite orolig och fick nästan morron kaffet i halsen Citera
ParadiseEric Postad 19 April , 2008 Rapport Postad 19 April , 2008 Ok tackar, nu verkar det fungera, man blev ju lite orolig och fick nästan morron kaffet i halsen Samma här du Men nu tar jag en kopp till och njuter av ditt bländade spel då! Mvh ParadiseEric Citera
brainslicer Postad 19 April , 2008 Författare Rapport Postad 19 April , 2008 Samma här du Men nu tar jag en kopp till och njuter av ditt bländade spel då! Mvh ParadiseEric bah.. ut ur sng:en i första handen #¤&¤#%/#¤&/, kunde väl gott o väl vart nere en stund till...lol Citera
Recommended Posts