Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

1. Om vi postflopp antar 100% random AAxx så får vi följande:

Omaha Hi Simulation

600,000 trials (Randomized)

board: 4sJhTs

Hand Pot equity Wins Ties

6s7cJs5c 51.51% 308,560 1,020

AA** 48.49% 290,420 1,020

-> Mitt spel är alltså knappt EV+ även mot 100% random AAxx (exl relativt obefintlig fold-equity). Alltså är jag favorit även utan korrekt read med antagandet att FI pottar ut alla brädor

Du behover val bara ner mot 40% for att det ska vara EV+

• Svars 2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Lite nyfiken pa hur mkt du lirade och hur manga bord nar du rejkade 1k pà ongame. Jag har aldrig kommit upp i det och det har ju blivit en del 10 timmars sessioner 9-tablandes 5 10 nar man jagar even :mrgreen:

Ska börja med att säga att jag plockade siffran från PT, stämmer ju inte alltid 100% avseende rake. Hur som helst var det nog närmare $1k den 19 november om man ser till mina affe-siffror. Nedanstående från PT:

Total rake 19 nov: $1011

3045 händer spelade på nivåer mellan PLO100 och PLO1000.

Flest händer på PLO200 (1840 st) där jag denna dag körde LAG så in i h-e. Gissar detta delvis förklarar den höga rakesiffran?

Spelade sjuka 42/25-4,1 på PLO200.....:shock: :shock:

(mer normalt på övriga nivåer... runt 32/13-3)

Totalt antal timmar: 11,4 enligt PT

(Hade max 5-6 bord uppe hela tiden så något 8-tablande var det aldrig fråga om)

Övrigt:

Netto: -$952

PTBB/100: +6,92... så går det när man skottar och torskar

..men nog hittar du väl $1k i rake med 10 timmars 9-tablande på 5/10...?

borde bli minst 5k händer och på 5/10 rakar du väl >$200/1000 även som tight?

Ratt fiskigt var forsta instinkten pa hand 1. Du har viss FE pa blank river men aldrig att han som betade foldar turn, och med en synare bakom. Du kan inte reppa mkt. Jag hade synat light pa river tror jag.

Andra handen synar jag inte ofta med, 3-betar den frekvent PF dock, bade fran CO och knappen. Jo dega floppen. Generellt har han val starka sidokort dock nar han 3-betar PF i det laget.

Tack för bra kommentarer.

Första var väl sådär som du säger, inget jag skulle köra högre upp iaf.

Angående andra. Har fortfarande inte fått in 3bettet i arsenalen på ett bra sätt. Mycket att lära där.

Du behover val bara ner mot 40% for att det ska vara EV+

Japp

"Glömde" de ca $70 som redan låg.

Ännu solklarare push när man väl hittat den tveksamma synen pre.

Postad

Här kommer en graf med allt CG sen jag gjorde comeback förra månaden med $800 efter "snusabstinens-tiltandet".

Vad säger då denna?

Jo....Minst två viktiga saker iaf;

1. Åt H-E: Jag är 110% dum i huvudet om jag spelar SH PLO1000 men för liten rulle och rädda pengar någonsin igen. MÅSTE bli slut på detta. PLO500 fullring är taket, period, punkt slut, ya está, genug! Ni behöver inte vara Einstein för att se var i grafen var skotten skedde.....

2. Bra: Har nog sprungit bättre än förväntat men verkar ändå som jag fortfarande är en vinnande spelare (exkl rb) på höga low och låga mid. Gott! (lite undrade man ju när man förlorade typ varenda jävla dag ett tag i september..)

grafsenpausenap0.jpg

By mr_tight at 2008-11-27

Sova nu ;)

Over and out

/Mr Tight

Postad
Måste man ha Poker tracker 2 för dessa program? och inte 3an

Jag har själv PTO (+PTH2 som jag sällan använder) men tror inte varken PokerEV eller Pokergrapher funkar med PT3. PT3 verkar ha egna utfallsgrafer men EV-beräkningar/grafer tror det det är sämre med.

Rätta mig om jag har fel.

Postad

Om det gäller omaha finns det väl bara som PT2, eller?

I övrigt, väldigt fin graf förutom din skottning då. Ska jobba på mitt novemberresultat sista dagarna nu, kanske slänger upp min graf efter det, kanske inte :-)

Postad
Om det gäller omaha finns det väl bara som PT2, eller?

I övrigt, väldigt fin graf förutom din skottning då. Ska jobba på mitt novemberresultat sista dagarna nu, kanske slänger upp min graf efter det, kanske inte :-)

Yes PT2 i PTO-version är det väl som gäller, iaf vad jag vet ;)

Upp med graf sen!

Du spelar väl på mina bord va?

Blev lite spel idag och ännu en gång frågar jag mig varför jag nästan alltid måste börja med att insta-backa 3-5 inköp? Visst, hade väl inte megaflyt direkt men spelade också rätt skit första 30 min, för spelhungrig eller?

Som nedan såg det ut idag. Det superpositiva var att jag INTE alls var tiltad/panikslagen/kallsvettig efter runt 350 händer. För ett halvår sen hade jag nog varit det..... Mental bättring/mognad kanske? Insikt att varians är naturligt? Klockrent om så är fallet ;)

Märktes att det är helg efter löning om man uttrycker sig milt, som ni säkert gissar från kurvan nedan var jag knappast befriad från CP-suckouts, haha (men gnäller absolut inte! Har nog haft flyt senaste månaden, Mr Goodrun? ;))

fredaggrafbo5.jpg

By mr_tight at 2008-11-28

fredagevca0.jpg

By mr_tight at 2008-11-28

I övrigt har jag fattat en moget beslut idag också. Blir till att verkligen försöka lära mig omaha framöver så efter tentan 6:e december kommer jag börja köra Cardrunners. Hoppas på tätning av många luckor :D

Over and out

/Mr Tight

Postad

Låter som ett väldigt klokt beslut, Cardrunners filmerna har hjälp mig enormt med diverse läckor i mitt annars perfekta spel *host* :-) . Har börjat med Dagbok jag också nu, så om du är sugen på och prata om lite specifica HH's eller annat så feel free to PM 8-)

Postad
Låter som ett väldigt klokt beslut, Cardrunners filmerna har hjälp mig enormt med diverse läckor i mitt annars perfekta spel *host* :-) . Har börjat med Dagbok jag också nu, så om du är sugen på och prata om lite specifica HH's eller annat så feel free to PM 8-)

Will do, keep it up, lovar att posta ;)

Har lirat även idag och tar en paus nu...."lite" småtufft ;)

Precis som igår och förrgår så började det hela med att jag backade rakt ut. Precis som innan vände jag dock sen men det är lite tufft nu som sagt...

Motriggen från igår fortsätter men värdet är grymt BRA just nu, försöker glädja mig åt det iaf. Har varken tiltat/eller backat speciellt mycket trots detta:

evdt8.jpg

By mr_tight at 2008-11-29

Bara att bita ihop och vara stolt över att jag spelar dugligt trots att potterna glider åt fel håll! :mrgreen: :mrgreen:

Mer info senare

Over and out

/Mr Tight

Postad

Tror jag överskattar min egen "immunitet" mot tilt en del.

$1k under EV tär trots allt en del på instabila jävlar som jag, haha ;)

Skäms faktiskt för mycket (just nu iaf) för att visa hur jag spelade en hand idag men resultatet var detta:

SHOWDOWN

Cafe No Se shows [ 8 of Diamonds,10 of Diamonds,7 of Clubs,5 of Clubs ]

nowhere 2 go shows [ Ace of Diamonds,3 of Spades,Ace of Clubs,Queen of Diamonds ]

nowhere 2 go wins $944.50,

Cafe No Se collects $176.25, net $-433.75

Jaja, utöver ovanstående så har jag nog räddats en del av värdet idag verkar det som (även om det nog är "värdet" som fått mig på tilt också.... haha igen).

Här kommer en hand från idag som jag tycker är smått intressant.

Råkar nog ut för lägen som detta varje dag sen jag blev mer aggressiv preflopp.

FI i handen nedan är en sjukt vild jättefisk, typ 80/50 och grislös postflopp.

Ps: Min range idag har varit mer än AAxx när det gäller både 3- och 4bet på de flesta bord. Vad gör vi på floppen?

Omaha Hi $200

Seat 1: cy666 ($177.60 in chips)

Seat 2: XXXX ($348.20 in chips)

Seat 4: w1ddlewabb1t ($459.30 in chips)

Seat 5: brasdepoulet ($327.50 in chips)

Seat 6: Cafe No Se [ Ace of Clubs,8 of Clubs,4 of Diamonds,Ace of Diamonds ] ($275.20 in chips)

ANTES/BLINDS

cy666 posts blind ($2), XXXX posts blind ($2).

PRE-FLOP

w1ddlewabb1t folds, brasdepoulet folds, Cafe No Se bets $8, cy666 bets $18, XXXX calls $18, Cafe No Se bets $72, cy666 folds, XXXX calls $60.

FLOP [board cards King of Spades,7 of Hearts,10 of Clubs ]

XXXX bets $180, Cafe No Se??

bets $195.20 and is all-in, XXXX calls $15.20.

TURN King of Spades,7 of Hearts,10 of Clubs,Jack of Hearts

RIVER King of Spades,7 of Hearts,10 of Clubs,Jack of Hearts,5 of Hearts

SHOWDOWN

Cafe No Se shows [ Ace of Clubs,8 of Clubs,4 of Diamonds,Ace of Diamonds ]

XXXX shows [ Queen of Clubs,8 of Spades,Ace of Spades,10 of Spades ]

XXXX wins $567.40.

Rätt eller fel spel rent generellt? No-brainer oavsett bräda?

(I exemplet ovan var han nästan så tom som jag hoppats på flopp. Jag hade 55% och behöver väl inte mycket mer än 35% för att spelet ska vara EV+)

I övrigt så har jag iaf fått mycket gratispengar på värdebets idag och detta har räddat rullen från minus trots tilt och beats. Gott :)

Over and out

/Mr Tight

Postad

SÅJA!!

Man nöter vidare med spelet trots en del motgångar sista 24h, ingen tilt, relativt stabilt spel.... och pang så träffar man det mesta och får betalt under 20-25 minuter. Allt fick i princip stå också :D

Mycket värde idag också, gissar det har med löningen att göra. Här kommer ett exempel, bara att tacka:

OMAHA_HI PLO $200

Seat 1: cy666 ($200.50 in chips)

Seat 3: cavolissimo ($387.10 in chips)

Seat 4: brasdepoulet ($181.90 in chips)

Seat 7: XXXX ($144.35 in chips)

Seat 9: Cafe No Se ($395 in chips) [ Ace of Hearts,Jack of Hearts,Ace of Clubs,Queen of Diamonds ]

ANTES/BLINDS

cy666 posts small blind ($2), cavolissimo posts big blind ($2).

PRE-FLOP

brasdepoulet calls $2, XXXX calls $2, Cafe No Se bets $12, cy666 calls $10, cavolissimo folds, brasdepoulet folds, XXXX calls $10.

FLOP [board cards: 10 of Diamonds,9 of Spades,6 of Hearts ]

cy666 checks, XXXX checks, Cafe No Se checks.

TURN [board cards: 10 of Diamonds,9 of Spades,6 of Hearts,8 of Hearts ]

cy666 checks, XXXX bets $12, Cafe No Se bets $76, cy666 folds, XXXX bets $120.35 and is all-in, Cafe No Se calls $56.35.

RIVER [board cards: 10 of Diamonds,9 of Spades,6 of Hearts,8 of Hearts,4 of Clubs ]

SHOWDOWN

XXXX shows [ Queen of Spades,8 of Spades,7 of Hearts,7 of Diamonds ]

Cafe No Se shows [ Ace of Hearts,Jack of Hearts,Ace of Clubs,Queen of Diamonds ]

Cafe No Se wins $301.70.

Inte svårspelat denna gång direkt... ett väldresserat marsvin hade kunnat ställa på turn med nöt-återdrag. Att man sen får ett ställ av killen utan outs för vinst gör ju bara det hela ännu bättre, sick ;)

Och här kommer det nya kurvor, rushen syns minst sagt bra. Pokergrapher för idag enbart. PokerEV för igår och idag. Nästan allt "tappat värde" hämtades upp sista 20-30 minuterna när alla mina träffar och händer fick stå, gott!! Medriggad månad? :D :D

graflr29novfb8.jpg

evfredlrem6.jpg

I övrigt så var det en kille som blev 100% galen i chatten idag också.

Allt skulle han göra med mig, min familj, min flickvän etc. etc.. På svenska skrev han, ingen aning om vem det var men sket för en gångs skull helt i att svara. Aldrig sett han innan och han verkade inte må bra, sket därför helt i de vanliga provocerande svaren som jag ofta kör mot 1-2 av regsen som alltid försöker provocera (utan lycka, har själv nog aldrig startat ett bråk men svarar däremot en del idioter med all ironi som går).

Anyway, det FI blev galen över var att jag bluffade och klonkade river, se nedan. Låter illa? Var det absolut inte, kolla handen, skulle ni mordhotat mig för denna? Är fan vidrigt hur folk tycker de kan uppträda hur jävla illa som helst på nätet. Denna gång utan anledning också..... Sämst spel i handen stod FI för så det sjunger om det.

(jag försöker alltså bluffa/köpa den på turn när alla verkar svaga.... när jag sen träffar triss på river är det ju lika bra att ställa för värde och hoppas på syn från AAxx).

OMAHA_HI PLO $100

Seat 2: vitunrapu ($561.80 in chips)

Seat 4: dotore74 ($113.85 in chips)

Seat 5: Cafe No Se ($100 in chips) [ 10 of Diamonds,6 of Diamonds,9 of Hearts,7 of Diamonds ]

Seat 6: XXXX ($84.10 in chips)

Seat 8: ericatiamo ($156.60 in chips)

ANTES/BLINDS

ericatiamo posts small blind ($1), vitunrapu posts big blind ($1), Cafe No Se posts blind ($1).

PRE-FLOP

dotore74 folds, Cafe No Se checks, XXXX calls $1, ericatiamo bets $4, vitunrapu folds, Cafe No Se calls $4, XXXX bets $20, ericatiamo calls $16, Cafe No Se calls $16.

FLOP [board cards: King of Spades,Queen of Diamonds,6 of Hearts ]

ericatiamo checks, Cafe No Se checks, XXXX checks.

TURN [board cards: King of Spades,Queen of Diamonds,6 of Hearts,King of Diamonds ]

ericatiamo checks, Cafe No Se bets $32, XXXX calls $32, ericatiamo folds.

XXXX [board cards: King of Spades,Queen of Diamonds,6 of Hearts,King of Diamonds,6 of Spades ]

Cafe No Se bets $47 and is all-in, XXXX calls $31.10 and is all-in.

SHOWDOWN

Cafe No Se shows [ 10 of Diamonds,6 of Diamonds,9 of Hearts,7 of Diamonds ]

XXXX shows [ 5 of Clubs,8 of Diamonds,Ace of Clubs,Ace of Diamonds ]

Cafe No Se wins $15.90, Cafe No Se wins $187.20.

Nog spelat idag, skönt det gick bra.... ;)

Iväg för kvällen nu men återkommer med siffror för senaste veckan imorgon. Har gått riktigt bra sen jag sist tiltade till (i Malaga). Ännu en bra månad om jag inte sumpar det imorn (och det tänker jag absolut inte göra) :)

Over and out

/Mr Tight

Postad

Najs att det rullar p, har varit och värmt upp med lite LAG Omaha på klubben i årsta, (där vi f.ö var när du ringde i lördags), limpade med dubbelsuit AA eftersom mr överaggro/LAG:aste i hela j@vla världen satt efter mig, han pottar naturligtvis, jag repottar och får 2 syner, är i princip allin eftersom det bara är att dega på turn(ca 5K i potten) så jag ber till gudarna att ge omahafisken(mig själv alltså) en träff en gång i livet!

Flopp: A 2 8 triss och dessutom nnörfärgdraget...sweeeet!! drar in färgen på river och en kille sitter på nästnöten he he

-----

Ett tag senare A A K 8 enkelsuit

samma spel preflopp som förra gången, uppe mot samma killar som förra gången.

flopp

K 10 2(med färgdrag)

Turn

8 (här sitter färgdraget, som tydligen överaggrot sitter på, samt att jag får två par)

River KAchiiing!

8 (kåååk)

Showdown - aggrot visar som sagt färg, den andra killen har kåk, 8:or fulla av 10:or!!! jag visar upp 8:or fulla av kungar!!

Han som satt med nästnöten i första potten är samma kille som får in den sämre kåken i den andra...behöver jag säga att han var helknäckt.

Andra potten på ett par laxar också...=D.

gjorde en del fiskiga spel som jag måste fråga er omaha hajjar om, hur man spelar ett wrappis drag utan färgdraget på flopp tex..

ska bli kul på tisdag, känner mig i riktigt bra suckout form...

höres!

Postad
Omaha-framgångar m.m.

Snyggt, då lär ju omaha-självförtrondet vara på topp ;)

Blir ballt tisdag, vi är en gubbe kort just nu men 5 funkar ju också rätt bra om vi inte hittar nån passande imorn.

Spelade lite idag på kvällen, skulle jag egentligen inte gjort, spelade pissilla till och från. Om någon av er såg mig så förstår ni nu hur det ibland kan "glida ifrån mig". Bluffade vilt utan ett skit några gånger (typ: ähhh, FI lär ju vara tom ju, jag raisar...), ställde med halvdana färgdrag etc. Sådär IQ-befriat respektlöst igen.... Som tur är backade jag inte trots detta, hade flyt. Får inte spela såhär framöver, då kan jag glömma det där med stor rulle och midstakes-reg etc.

Anyway, (tur)månaden är slut nu och den blev nästan lika bra som förra (+$9k)

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Strax under 20k händer och ca +$5k + $2k (rakeback) = +$7k 75 timmars spel

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Mest spel på PLO200 men även på PLO100, PLO500 och PLO1000 (blir dock inget mer av den varan på ett tag, skärpning!)

Det enda negativa (förutom lite hybris/otålighet och skottningen på PLO1000 som ej kommer upprepas i år) är väl egentligen att jag bara inte kan vinna en showdown i MTT...men det känns inte som det spelar så stor roll när man plussar fint i CG dock. Ska prova lite mer MTT framöver, får se om det förhoppningsvis lossnar och jag hittar tillbaka till gamla tighta/tålmodiga spelet igen....

Tänkt om det alltid vore så enkelt......

Har nog haft extremt lite oflyt och även en del flyt.

INGEN jävla hybris framöver nu! Solid omaha och ingen idiotisk övertro till den egna förmågan bara för att man sprungit bra!

Fokus på solid omaha och sen också Cardrunners efter tentan på lördag, nu jävlar ska spelet utvecklas/stabiliseras ;)

Här nedan kommer den vanliga uppställningen med siffror sen jag rapporterade sist vilket var en vecka sen nu:

Resultat ongame sen sist (exkl rakeback, inkl MTT/SnG): +3 700 usd

Rulle ökning ongame (exkl rakeback) sen 2008-02-15: +19 850 usd

Total utbetald rakeback/bonus sen 2008-02-15: +20 500 usd

MTT-resultat sedan 2008-07-21: +1 045 usd (104 st spelade, 17 st ITM varav 9 st finalbord)

SnG-resultat sedan 2008-07-28: +133 usd

(Nivå 10-50 usd, 7 st spelade, 2 st vinster, 1 st 2:a plats, 1 st 3:e plats, 1st 4:e plats, 1 st 5-10:e plats)

Saldo ongame: +8 200 usd

(rulle totalt ca: +$11k)

Spelade timmar sen sist: 15 h

Spelade timmar totalt sen 2008-02-15: 887 h

Senaste idiotskottning (>=PLO1000) från min sida: 2008-05-19 (12 dagar sen)

Liveresultat sen senast: +0 kr (0 timmar)

Liveresultat totalt sen 2008-02-15: +14 100 kr (90 timmar)

Over and out

/Mr Tight

Postad
Snyggt, då lär ju omaha-självförtrondet vara på topp ;)

QUOTE]

Tro mig, Omaha fisken i mig är mer än levande, hade en del riktigt fiskiga spel bla så synade jag pre med typ 4 5 6 8, wrap på flop, men utan färgdraget(som låg ute)...detta hände två gånger, jag satt som ett frågetecken..."va fan gör jag nu", första checksynade jag floppen och check foldade turnen...den andra foldade jag diretk på floppen...absolut ingen aning vad som är rätt, visst har jag många outs för stegen, men utan färgdraget känns det rätt värdelöst...eller??

5 pers är ändå ok tycker jag, då kan det bli rätt kreativt om man säger så...=)

syns!

Postad
5 är perfekt imo

Ok, jobbar inte ihjäl mig för att hitta en till då :)

.........visst har jag många outs för stegen, men utan färgdraget känns det rätt värdelöst...eller??

Grundinställning när det gäller wrappisar om färgdrag ligger ute är väl att det knappast är en stark hand.... "Never draw to a straight in omaha when there is a flush draw out there"..... men situationsberoende undantag finns ju självklart.

Fold känns ändå nästan alltid rätt tycker jag men mina åsikter är ofta tightare än mitt spel :)

Ps: Imorn kommer jag troligen aldrig lägga en wrappis mot er t.ex. .... med tanke på bluff-frekevensen hos morgonsdagens spelare så lär ju en suckerstege vara meganöt även på parade brädor med färg ute :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Postad

Månaden startar verkligen skit som fan.

Till stor del eget fel, för vild och respektlös...

När jag väl gett bort en massa $ börjar det hemska:

En och samma kille sitter och synar och drar ut så vidrigt sjukt, det värsta jag sett i år. 3 stora potter mot mig och det avslutades med att att han drog på 7-hög färg (jag färdig hand och K-högt färgdrag) och drar in runner-runner staight flush.

Mår illa men får skylla mig själv antar jag, har spelat för löst/vilt nu i slutet.

Sjuuukt illa men har iaf inte skottat....

Over and out

/Mt Tight

Postad
Graf november

Spelat enbart $1/2 i november, inte särskilt många händer jämfört med många andra, men har ju heltidsjobb också :-) spelar enbart FTP för tillfället, där håller väl du inte till (hoppas jag).

;)

Sjuuuk rush i början där. Var det HU eller?

Nej, FTP lirar jag inte på alls. Har blivit löjligt hemmavan på ongame, hyfsad deal, allt funkar smidigt med uttag och support, notes på alla etc. etc... Så länge fisken kommer och går stannar jag nog där.

Fortsätt posta i DB, kul med fler spelare i ens egen liga ;)

Jaha, så var det officiellt då, jag är helt dum i huvet ;)

Började dagen med att vakna av ett SMS från ludvvig som var sjuk och inte kunde komma och lira live idag.Som grädde på moset var min egen feber+halsont värre också... Blev till att ställa in vilket nog var lika bra eftersom den största fisken inte kunde komma :mrgreen: :mrgreen:

För att återgå till varför jag är dum i huvudet så sammanfattar jag det såhär:

Satte mig idag direkt på det enda PLO500-bord som fanns uppe. Till höger sitter en av supervildarna, mina notes säger att han inte har nån fold-knapp. Andra handen raisar han upp och jag synar med en tveksam hand. Flopp: 987 med färgdrag, jag har T966 typ, nästnöt, borde vara massor värd mot denna kille. Han pottar ut, jag raisar utan direkt tanke med spelet... han synar.

Turn parar bordet och han ställer in i mig. Jaha...? Om han hade haft kåk hade han rimligen checkat här och väntat till river. Alltså sätter jag honom på missat färgdrag och synar. Rätt hade jag, han hade färgdrag........ men.... han hade visst nötstege också. Kul, snacka om att jag övervärderade en medioker träff bara för att FI var lite vild. Rakt i i monstret sprang jag och började dagen med att donera bort $500.

Efter detta dog bordet helt och det enda som fanns uppe nu nvar PLO100 och PLO200. Lika bra, mindre risk... Nu gick det MYCKET bättre och efter 1,5 timme satt jag med 7 resp 4 inköp på 2 av borden. Med flyt och bra spel kan det gå undan ;) Hämtade ikapp allt rätt snabbt och hade till slut plussat en del också, schysst!

...eller för att illustrera det grafiskt:

tisfj2.jpg

By mr_tight at 2008-12-02

Fortfarande lite back för månaden dock... känns ändå inte så hemskt :D

Paus nu.... mer info sen :)

Over and out

/Mr Tight

Postad
Ok, jobbar inte ihjäl mig för att hitta en till då :)

Ps: Imorn kommer jag troligen aldrig lägga en wrappis mot er t.ex. .... med tanke på bluff-frekevensen hos morgonsdagens spelare så lär ju en suckerstege vara meganöt även på parade brädor med färg ute :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

LOL, ja vi får ju aldrig vet, men gör ett nytt försök att få ihop gänget, det skulle vara kul att bluffa dig i omaha eller syna och dra in en runner runner suckout, nu är det rejäl tilt på att det blev inställt, hade laddat som sagt, nu får det bli en 1600:- freezout på casinot istället.

krya på er!!