Gå till innehåll

Neteller insättnings problem - olika konton


gEeWhiZm8

Recommended Posts

Här är ett utdrag från min mailkonversation med Betfair.

 

Nu är det så att jag vill deposita pengar till mitt poker konto med neteller men det går inte för att tidigare har min far satt in pengar på kontot en gång med sitt neteller konto och nu kan jag bara sätta in från det kontot. Kan ni ändra detta?

 

Här kommer svaret

 

Jeg er ikke sikker på at jeg forstå dig korrekt. Jeg kan se at du har en neteller konto på din Betfair konto. Den kan du bruge til at indbetalt penge med.

 

Hvis du ønsker at bruge deres fars neteller konto på Betfair, så kan dette ikke lad sig gøre. Da det kun er muligt at have én neteller konto på sin Betfair konto. Og den skal være i samme navn som indhaverne af Betfair kontoen.

__________________________________________________ __________

 

Är det olagligt att min far har satt in pengar på mitt konto en gång tidigare?(poker kontot är i mitt namn) Borde jag förklara ordentligt för dem och be dem ändra på detta? Har haft detta problem på pokerstars också och då löste allt sig, dem spärra bara pappas konto från att sätta in nå mer pengar på siten i framtiden och jag fick sätta in från mitt konto. Men hur tror ni Betfair kommer reagera?

Jag är över 18 btw.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...