gEeWhiZm8 Postad 15 April , 2008 Rapport Share Postad 15 April , 2008 Här är ett utdrag från min mailkonversation med Betfair. Nu är det så att jag vill deposita pengar till mitt poker konto med neteller men det går inte för att tidigare har min far satt in pengar på kontot en gång med sitt neteller konto och nu kan jag bara sätta in från det kontot. Kan ni ändra detta? Här kommer svaret Jeg er ikke sikker på at jeg forstå dig korrekt. Jeg kan se at du har en neteller konto på din Betfair konto. Den kan du bruge til at indbetalt penge med. Hvis du ønsker at bruge deres fars neteller konto på Betfair, så kan dette ikke lad sig gøre. Da det kun er muligt at have én neteller konto på sin Betfair konto. Og den skal være i samme navn som indhaverne af Betfair kontoen. __________________________________________________ __________ Är det olagligt att min far har satt in pengar på mitt konto en gång tidigare?(poker kontot är i mitt namn) Borde jag förklara ordentligt för dem och be dem ändra på detta? Har haft detta problem på pokerstars också och då löste allt sig, dem spärra bara pappas konto från att sätta in nå mer pengar på siten i framtiden och jag fick sätta in från mitt konto. Men hur tror ni Betfair kommer reagera? Jag är över 18 btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_the_Rose Postad 15 April , 2008 Rapport Share Postad 15 April , 2008 Enligt Betfairs representant här på forumet så är det helt ok att ha fler än ett konto på Betfair...om han inte pratar i nattmössan så kan du ju bara regga ett nytt med dina uppgifter och ditt NETeller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 16 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 16 April , 2008 Är du seriös eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts