Gå till innehåll

Dan Glimne (var: Mannen på bilden)


Kontextus

Recommended Posts

  • Svars 62
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

gubbar vid 50snåret med D&G brillor är lite.... skumt.

 

Dan Glimne i brillor med initialerna D&G är lite småroligt imo.

 

För övrigt tycker jag att mannen på bilden är en utav de skönaste personligheterna inom svensk poker och över huvudtaget inom svensk media de få gånger man får se eller höra honom.

 

Lyckas han inte med en alldeles förträfflig anekdot eller gammal historia så lyckas han alltid göra sig rolig på något vis (ofta ovetande).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dan Glimne i brillor med initialerna D&G är lite småroligt imo.

 

Han är väl medveten om detta. Han konstaterade sist vi träffades att jag bar hans initialer och det tog nåra sekunder innan jag greppade att jag hade ett bälte med samma märke som hans brillor ;)

 

Får börja köra Ben Sherman från topp till tå ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var så trist att han åkte i går kväll, i en av de sista händerna Dag 2. Fast det var förståeligt, vad göra när man redan är tungt inne med JJ och en låg ointressant flopp kommer? Klart motståndaren ska ha KK...

 

Min beundran för Glimne har stigit för varje år, hans bloggar från WSOP var störtsköna och bloggandet från MC i år är fantastiskt. Han borde skriva en pokerbok till, i samma stil som bloggarna (tipsen, tabellerna och pokerstrategierna kan han lämna åt Sklansky och gubbarna. Ingen av dem slår dock Glimne på fingrarna när det gäller att skriva sköna pokerstories).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Njae, upphovsman till Drakborgen är Jakob Bonds, Glimne jobbade på spelföretaget Alga som tillverkade och marknadsförde Drakborgen och står som medkonstruktör, men idén var inte hans.

 

sick..... i så fall tog han oförskämt cred för det i poker.se tv när han var med :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...