olalun Postad 13 April , 2008 Rapport Postad 13 April , 2008 Som rubriken säger så undrar jag hur eran Livechatt fungerar och hur man gör för att använda den? Eller är det som med Summitpoints-shoppen att även chatten är ett luftslott? Lallare... Citera
fozzilman88 Postad 13 April , 2008 Rapport Postad 13 April , 2008 Som rubriken säger så undrar jag hur eran Livechatt fungerar och hur man gör för att använda den? Eller är det som med Summitpoints-shoppen att även chatten är ett luftslott? Lallare... skojar du? har dom verkligen livechatt? den har jag aldrig hittat:shock: Citera
EverestPoker Postad 14 April , 2008 Rapport Postad 14 April , 2008 Klicka dig fram till supporten via klienten när du är inloggad så får du möjlighet att välja chattsupport. Citera
Sladdafan Postad 21 April , 2008 Rapport Postad 21 April , 2008 Klicka dig fram till supporten via klienten när du är inloggad så får du möjlighet att välja chattsupport. Kalla mig blind men hittar de inte Citera
bpc009 Postad 21 April , 2008 Rapport Postad 21 April , 2008 clicka på "Help" -> Player Support -> Längst ner på Everest sidan ser du "Chat available" Citera
Recommended Posts