goldfever66 Postad 13 April , 2008 Rapport Postad 13 April , 2008 Jag tycker att där är för bra traffic på pokerstars i turneringarna är där hur många deltagare som helst obegränsat....vad tycker ni ? Citera
PokerStars_Martin Postad 13 April , 2008 Rapport Postad 13 April , 2008 Hej goldfever66, Vi har flera turneringar med ett maxtak på antal deltagare, t.ex. 4000, 5000, eller 15000 spelare. Detta är förstås också en hög siffra, men det finns även turneringar med t.ex. max 128 eller 360 deltagare. Detta står antingen i respektive turneringslobby, eller redan i huvudlobbyn tillsammans med turneringens namn. Vi har även särskilda SnG's med 180 platser, dessa hittar du under Sit & Go -> MultiTable. Hälsningar, Martin K PokerStars Support Team Citera
nuttii Postad 14 April , 2008 Rapport Postad 14 April , 2008 därför spelar man inte mtts på stars!!!! ss prima ipoker fTw!! Citera
rooy Postad 14 April , 2008 Rapport Postad 14 April , 2008 Jag tycker att problemet är att Stars kör för få vanliga turneringar. De som körs blir överfulla. Men jag antar att Stars tjänar sjukt mycket mer på att få folk att spela CG och SNGs istället för MTTs. Citera
Bodinarn Postad 14 April , 2008 Rapport Postad 14 April , 2008 Kollar man runt lite hittar man nog turneringar som passar.. finns ett par stycken. Citera
Recommended Posts