brainslicer Postad 15 April , 2008 Rapport Postad 15 April , 2008 Någon som vet om det kommer att TV-sändas via webben som senaste EPT´n gjordes? Om ja - när börjar de sända? http://www.eptlive.com/ EPT MONTE CARLO BROADCAST TIMES April 16, 1PM, CET - TV TABLE April 17, 2PM, CET - FINAL TABLE Citera
MikeTime Postad 15 April , 2008 Rapport Postad 15 April , 2008 Vad blir det svensk tid? Samma. http://sv.wikipedia.org/wiki/CET Citera
highbury90 Postad 15 April , 2008 Rapport Postad 15 April , 2008 "Boris Becker har gått till finalbord i en €500 sidoturnering med återinköp. Hela 338 spelare deltog och Becker åkte nyss ut som nionde man. Ändå en fin prestation av tennislegenden att ta sig till final i en så pass stor turnering. Vi vet inte vad han fick i pris men åttan får iallafall €8900 i prispengar. Grattis Boris, vad ska du göra för pengarna?" http://www.pokermagazine.se humor! Citera
highbury90 Postad 15 April , 2008 Rapport Postad 15 April , 2008 Hade ju varit väldigt kul att se Brolin på TV-bord imorgon! Citera
vuns187 Postad 16 April , 2008 Rapport Postad 16 April , 2008 det är en svensk från hbg som ligger 7:a, han vann expekt kryssningen och fick förrutom pris pengarna oxå inköpet till monte carolo, snacka om klonk! han har 495k inför dag 3 Citera
Rooney Postad 16 April , 2008 Rapport Postad 16 April , 2008 Glimne är ju verkligen en sorglig pokerspelare... Mår dåligt Citera
SouthEast Postad 16 April , 2008 Rapport Postad 16 April , 2008 Från Aftonbladet: Vinnaren av pokerutmaningen hade sjuk otur..... ”Jag hade sjuk otur” XX är ute ur PokerStar EPT Monte Carlo Grand Final. – Kort sagt hade jag sjuk otur samtidigt som motståndaren gjorde en dålig syn, säger han. XX satt med två sexor på hand, motståndaren – hade ess och kung. När X lastade in sina chips i potten följde mannen oväntat med, trots att han inte hade några vidare kort. Citera
SoderKrippa Postad 16 April , 2008 Rapport Postad 16 April , 2008 Från Aftonbladet:Vinnaren av pokerutmaningen hade sjuk otur..... ”Jag hade sjuk otur” XX är ute ur PokerStar EPT Monte Carlo Grand Final. – Kort sagt hade jag sjuk otur samtidigt som motståndaren gjorde en dålig syn, säger han. XX satt med två sexor på hand, motståndaren – hade ess och kung. När X lastade in sina chips i potten följde mannen oväntat med, trots att han inte hade några vidare kort. Haha, dagens skratt /SK Citera
gdaily Postad 16 April , 2008 Rapport Postad 16 April , 2008 Ja det beror ju på när pengarna åkte in. Åkte de in på turn så hade AK inga vidare kort, men samtidigt så kan man ju inte anse att 66 är annat än en bluff med en massa överkort på brädan. Skickligt att få in "sjuk otur" tre gånger på 5 meningar i texten, dock. Det om något är sjuk otur. Citera
MJ Postad 16 April , 2008 Rapport Postad 16 April , 2008 Från Aftonbladet:Vinnaren av pokerutmaningen hade sjuk otur..... ”Jag hade sjuk otur” XX är ute ur PokerStar EPT Monte Carlo Grand Final. – Kort sagt hade jag sjuk otur samtidigt som motståndaren gjorde en dålig syn, säger han. XX satt med två sexor på hand, motståndaren – hade ess och kung. När X lastade in sina chips i potten följde mannen oväntat med, trots att han inte hade några vidare kort. Den gången lillpojken råkar ut för en riktig utdragning då kommer tårarna att komma. LOL@AB! Citera
SouthEast Postad 16 April , 2008 Rapport Postad 16 April , 2008 Ja det beror ju på när pengarna åkte in. Åkte de in på turn så hade AK inga vidare kort, men samtidigt så kan man ju inte anse att 66 är annat än en bluff med en massa överkort på brädan. Skickligt att få in "sjuk otur" tre gånger på 5 meningar i texten, dock. Det om något är sjuk otur. Liiiite otydligt när pengarna åkte in. "Men lyckan stod mannen i gul tröja bi. För de bland de fem korten på bordet fanns par i tior och par i nior, vilket gjorde Calles hand svagare – mannen fick två par med ess mot Calles två par med sexa." Citera
eurythmech Postad 16 April , 2008 Rapport Postad 16 April , 2008 Underligt att inte Calle spelar tior och nior. Vad är det för stråtrövare som skriver det där? Citera
gdaily Postad 16 April , 2008 Rapport Postad 16 April , 2008 Underligt att inte Calle spelar tior och nior. Vad är det för stråtrövare som skriver det där? Det stämmer väl. Sexa = singular, troligen var brädan TT992 och sjukoturskalle hade då TT996 Citera
gdaily Postad 16 April , 2008 Rapport Postad 16 April , 2008 Men sjuk otur att inte tre par slår två par Citera
eurythmech Postad 16 April , 2008 Rapport Postad 16 April , 2008 Herregud, jag ska nog inte skriva spydigheter innan morgonkaffet - det märker jag nu. Citera
Herveao Postad 16 April , 2008 Rapport Postad 16 April , 2008 Du verkar inte vidare begåvad oavsett vilken tid på dygnet du skriver Eurythmech, kaffe eller ej. Som jag förstod handen Calle åkte ut på kom floppen typ 994, AK bettar och Calle går allin för typ 3-4 ggr AKs bet.. Och så hittar AK synen och drar ut med springande tior. Citera
MJ Postad 16 April , 2008 Rapport Postad 16 April , 2008 Du verkar inte vidare begåvad oavsett vilken tid på dygnet du skriver Eurythmech, kaffe eller ej. Som jag förstod handen Calle åkte ut på kom floppen typ 994, AK bettar och Calle går allin för typ 3-4 ggr AKs bet.. Och så hittar AK synen och drar ut med springande tior. Förklarar "den sjuka oturen". AK synar alltså med cirka 25% chans att dra ut. Citera
Hakflem Postad 16 April , 2008 Rapport Postad 16 April , 2008 Sicket vackert feature table nu; Hachem, Pagano och Deeb. Citera
berrabb Postad 16 April , 2008 Rapport Postad 16 April , 2008 någon som har nån annan länk till feature tabel? Eptlive bara buffrar hela tiden.. Citera
brainslicer Postad 16 April , 2008 Rapport Postad 16 April , 2008 någon som har nån annan länk till feature tabel? Eptlive bara buffrar hela tiden.. endast low(256k) verkar funka än så länge in da browser: http://www.eptlive.com/low_en.html same in da player: http://tinopolis-PokerStarLive-Eng-256k.wm.llnwd.net/tinopolis_PokerStarLive_Eng_256k Citera
eurythmech Postad 16 April , 2008 Rapport Postad 16 April , 2008 Jag kör via pokerroad.com (av nån anledning) och det funkar utmärkt. Utgår ifrån att det är samma stream? Citera
devalanteriel Postad 16 April , 2008 Rapport Postad 16 April , 2008 Om det är som under de senaste turneringarna har Stars problem med bandbredd så att det är svårt att ladda feederna för en del. När de väl är igång borde de flyta fint dock. Citera
Jakelamotta Postad 16 April , 2008 Rapport Postad 16 April , 2008 Ser via pokertube o fungerar perfekt. Citera
Recommended Posts