Gå till innehåll

Diskutera EPT Monte carlo


Juggler

Recommended Posts

  • Svars 187
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Man hör det överallt, att hachem skulle vara en så sympatisk kille jag tycker han verkar dryg och jävligt självgod.

 

Jag har aldrig träffat honom eller sett honom spela. Han kanske är en skitstövel, vad vet jag? Dock tycker jag att han verkar mer sympatisk än Jamie Gold i alla fall, om han nu är en måttstock på något sätt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har sett Joe spela ett flertal gånger och intrycket jag får är ganska lik någons förklaring. Trevlig när det går bra och inte så trevlig när det går dåligt.

 

Fast vem stämmer inte det in på?? Tom Negreanu blir påverkad och inte så särskilt rolig när det går dåligt för han. Av dom senaste 4 världsmästarna i poker verkar Hach'em klart roligast och är därför den jag skulle unna mest framgång. Han pratar iaf vid bordet. Några dagar innan Joe vinner 2005 har han och Dannenmann en riktigt rolig konversation före Joe lägger sin AK med färgdrag. Skulle inte se nån annan av de senaste världsmästarna kunna hålla den konversationen.

 

Hur kul e det förresten med en genomsnittlig spelare som sitter tyst och e tråkig? Är dom sympatiska då?

 

Förstår inte vad det baseras på när man påstår att Hach'em ska vara dryg. Kan du peka på nån särskild turre eller intervju? Jag har har sett honom verka otrevlig under dag 1 WSOP 2007 men då gick det ju kass för honom också.

 

Nej, Jamie Gold är verkligen ingen bra måttstock. Om du ska jämföra med honom kan du få nästan vem som helst att framstå som trevlig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

...som om en spelare antingen behöver vara tyst och tråkig eller en gnällig och otrevlig typ (som Hachem tycks vara), liksom.

 

Men självklart är det så att den tråkiga typen är att föredra av de två.

 

Jag personligen har sett Hachem kanske 3-4 gånger i tv-sänd poker där han gnällt och surat och liknande. Av etablerade "name pros" kan jag bara komma på Hellmuth som hållit på mer så vad jag sett.

Dessutom finns det ju mer än en personlig iakttagelse på 2+2 som säger samma sak.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Isaac är grym men vafan känns han inte lite menlös..Inte världens "roligaste" lineup annars heller iofs..hade gärna sett typ antonio kvar..

 

Som dom säger, han är inte lika fysisk aktiv när han spelar som till exempel Phil Laak. Vill man verkligen se sådan poker då?

Min favorit lineup med fyra spelare kvar om jag bara fick välja från FT skulle jag vilja ha Isaac, Glenn, Antonio och Luca.

 

Jag har inte tittat speciellt mycket på livesändninen men av vad jag har sett tycker jag att det har varit rätt bra pokerspel generellt sett. Inte så mycket "höj halva stacken för information och lägg dig om någon höjer".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som dom säger, han är inte lika fysisk aktiv när han spelar som till exempel Phil Laak. Vill man verkligen se sådan poker då?

Min favorit lineup med fyra spelare kvar om jag bara fick välja från FT skulle jag vilja ha Isaac, Glenn, Antonio och Luca.

 

Jag har inte tittat speciellt mycket på livesändninen men av vad jag har sett tycker jag att det har varit rätt bra pokerspel generellt sett. Inte så mycket "höj halva stacken för information och lägg dig om någon höjer".

 

1. Som du säger spelet håller hög nivå och jag tror mycket beror på att de har en sån spelvänlig struktur + skillade onlineproffs.

 

2. Man vill inte se tramspoker det har du rätt i men lite mer snack kanske, slänga ur sig en skön kommentar då och då trots allvaret.

 

har jag fel?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. Som du säger spelet håller hög nivå och jag tror mycket beror på att de har en sån spelvänlig struktur + skillade onlineproffs.

 

2. Man vill inte se tramspoker det har du rätt i men lite mer snack kanske, slänga ur sig en skön kommentar då och då trots allvaret.

 

har jag fel?

 

håller med helt klart, phil laak kan man tröttna på i längden som någon nämde i ett tidigare inlägg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...