Gå till innehåll

Hjälp mig snälla min msn är hackad!!


NoiSoli*

Recommended Posts

Fick tillbaka mitt msn konto idag (verkligen på tiden)......

Tack för alla som försökte hjälpa till. Om det är någon som varit i kontakt med mig på msn dem senaste dagarna ni som känner mig se till att jag får veta då jag ska på polisförhör imorgon.

 

Killen lyckades iaf få över en del pengar till sitt swedbankkonto så vi får se vad som kommer hända framöver

 

Mvh NoiSoli den riktiga......

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick tillbaka mitt msn konto idag (verkligen på tiden)......

Tack för alla som försökte hjälpa till. Om det är någon som varit i kontakt med mig på msn dem senaste dagarna ni som känner mig se till att jag får veta då jag ska på polisförhör imorgon.

 

Killen lyckades iaf få över en del pengar till sitt swedbankkonto så vi får se vad som kommer hända framöver

 

Mvh NoiSoli den riktiga......

För framtida låna pengar över msn om man inte orkar ringa och kolla upp:

 

http://www.pidgin.im/

+

http://pidgin-encrypt.sourceforge.net/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Råkade ut för en snubbe som blåste mig på blocket.

Gick till svenska kassaservice o satte in 50 spänn på hans konto till, skrev Arne på mottagarens namn på insättningsblanketen.

(Ett annat tips om de inte vill säga det, kan man ofta snegla på deras skärm = Här syns kontoägarens namn)

 

 

De i kassan berätta då för mig han inte alls heter Arne, utan berättar hans riktiga namn. Det hjälpte mig väldigt mycket, e-information o eniro hjälpte mig med resten.

 

Helt klart värt ett försök då de flesta bankerna, inte ger ut person uppgifter.

Polisen lär inte göra nått förrän han snubben har fått x-antal anmälningar på sig.

 

GL

 

/Babyboi

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...