Jennez Postad 21 September , 2008 Rapport Postad 21 September , 2008 Låg 17/165 i canadian 50 när alla bord lägger ner. Kallt! /SK Jag sitter jätteshort... sjukt lägligt med ett breakdown... Edit: Sitter nu i kö till deras support-chat. Citera
SoderKrippa Postad 21 September , 2008 Rapport Postad 21 September , 2008 Jag sitter jätteshort... sjukt lägligt med ett breakdown... Edit: Sitter nu i kö till deras support-chat. Congrats. Håll oss informerade om du kommer fram plz. /SK Citera
Mullemeck Postad 21 September , 2008 Rapport Postad 21 September , 2008 Blir säkert en refund av cashgamepengarna inom 24 timmar igen, kan de sluta krascha för i *blip*! Citera
Jennez Postad 21 September , 2008 Rapport Postad 21 September , 2008 Blir säkert en refund av cashgamepengarna inom 24 timmar igen, kan de sluta krascha för i *blip*! Av cashgamepengarna? Who cares? Jag vill ha turrepengar! Sitter på sjätte plats i kön till supporten atm. Citera
Jennez Postad 21 September , 2008 Rapport Postad 21 September , 2008 "Tyvärr upplever vi tekniska problem med vår poker server just nu. Vi ber om ursäkt för detta. Våra tekniker jobbar på detta just nu, vi har dock ingen information när tjänsten ska vara uppe igen. Alla pengar kommer att krediteras tillbaka till ditt konto, så fort problemet är löst." Satans illa att man får springa konkurrenternas ärenden... Vänta lite... sitter jag på en stol till nu?? Edit: Klonk ändå att man fick sina pengar tillbaka, hade varit ute två händer senare typ. Citera
Vasabo Postad 22 September , 2008 Rapport Postad 22 September , 2008 Min erfarenhet är att det brukar ta några timmar innan dom reder upp problemen! Citera
dlinder Postad 22 September , 2008 Rapport Postad 22 September , 2008 Min polare sitter med deras live chat nu ang att $50-dollars SnG tubro inte startas upp. Det lustiga är att supporten inte har en aning om vad som försigår, och heller inte klarar av att se efter vad som faktiskt är igång ("I can see tables running"). Citera
calloway Postad 22 September , 2008 Rapport Postad 22 September , 2008 Obs!Håll koll på era pp.Har fortfarande inte fått krediterat för alla sng jag lirade färdigt i går kväll. Citera
dlinder Postad 22 September , 2008 Rapport Postad 22 September , 2008 Tydligen verkar Betssons support ha samma problem som ongames nätchatt: De kan inte skilja mellan olika SnG-typer. Helt otroligt också att supporten inte är medveten om problemet! EDIT: Fattar ingenting, de insisterar på att de är igång. Någon annan som kan spela $50 NL Turbo SnG (ej Double)? Citera
Recommended Posts