valborg Postad 10 April , 2008 Rapport Postad 10 April , 2008 Är det fler än mig som inte kommer in på B2B ikväll? Var inne för 2h sedan och slängdes ut och har inte kommit in sedan dess. Citera
PJ1985 Postad 10 April , 2008 Rapport Postad 10 April , 2008 jepp samma här har strulat för mig i 4 dagar nu Citera
mr_telefon Postad 10 April , 2008 Rapport Postad 10 April , 2008 xxxxx säger: krångel på b2b ikväll? Manager Pokerpanthers säger: vår tekniska avdelning håller på för fullt med att lösa dessa problem och krångel. Det skall vara löst snart hoppas jag Citera
bengan_m Postad 10 April , 2008 Rapport Postad 10 April , 2008 Blev också utsläng för drygt 1,5h sedan och kommer inte heller in. Vad händer med de potter som inte hann spelas färdigt? Citera
valborg Postad 10 April , 2008 Författare Rapport Postad 10 April , 2008 Rumpa! Hoppas snart innebär illa kvickt! Var mitt uppe i en turnering och är reggad för några till kring 21 snåret. Blä på B2B! Citera
Masken81 Postad 10 April , 2008 Rapport Postad 10 April , 2008 xxxxx säger:krångel på b2b ikväll? Manager Pokerpanthers säger: vår tekniska avdelning håller på för fullt med att lösa dessa problem och krångel. Det skall vara löst snart hoppas jag Nu pratar ju han garanterat för entractions räkning??? Men men dom jobbar väl på så gott dom kan. Citera
High5ActionSupport Postad 10 April , 2008 Rapport Postad 10 April , 2008 Nu pratar ju han garanterat för entractions räkning??? Men men dom jobbar väl på så gott dom kan. Exakt, felet ligger inte hos oss enskilda skin i Entractionnätverket. Det är något strul hos nätverket som de senaste dagarna börjat kring 19:00 och hållit på i en halvtimme, fast idag verkar det värre än vanligt. Ni som är reggade i turneringar och liknande: All compensations claims from your players can be forwarded to Partner Support for swift handling säger Entraction själva, så det borde inte bli några godag-yxskaft svar. Lagpokern fungerar dock utmärkt / Chris Citera
Kattdamen Postad 10 April , 2008 Rapport Postad 10 April , 2008 Läste häromdagen att Martin De Knijf fått avslag på överklagan kring skattetvist och nu är skyldig att betala 10 miljoner för gammal pokervinst. Martin har ju Martins Poker på B2B - kanske har dom stängt av hans sajt pga detta..? Citera
valborg Postad 10 April , 2008 Författare Rapport Postad 10 April , 2008 Jaha, då var man inne och turneringen man hade en bra stack i innan är pausad med ett fåtal spelare kvar, men inte mig inte. Suck.. Citera
TTOIA Postad 10 April , 2008 Rapport Postad 10 April , 2008 Läste häromdagen att Martin De Knijf fåttavslag på överklagan kring skattetvist och nu är skyldig att betala 10 miljoner för gammal pokervinst. Martin har ju Martins Poker på B2B - kanske har dom stängt av hans sajt pga detta..? Citera
valborg Postad 10 April , 2008 Författare Rapport Postad 10 April , 2008 Jaha, då var de roliga slut. Citera
cruizer131 Postad 10 April , 2008 Rapport Postad 10 April , 2008 Flera turneringar har crashat och ett flertal pausats. kan detta ha o göra med en horig cup som jag vänmtat pfgames håller inne min utbetalning på 15 tusen kronor som stått på pending i snart 1,5 vecka :S: Citera
Recommended Posts