Gå till innehåll

Battle of the Planets - SnG Leaderboard hos PokerStars!


PokerStars_Martin

Recommended Posts

Hej!

 

Söndagen den 6:e april, 12 AM (ET), det vill säga 06.00 svensk tid, lanserar PokerStars en leaderboard för SnG-spelare. Varje månad har vi över $50,000 att dela ut, och vår leaderboard är särskilt designad för att kunna erbjuda ett värde oavsett hur mycket, eller på vilken nivå, man spelar.

 

För mer detaljer, besök:

 

http://www.pokerstars.com/sv/poker/promotions/battle/

 

Läs också vår FAQ:

 

http://www.pokerstars.com/sv/poker/promotions/battle/faq/

 

Har ni några frågor besvarar vi gärna dem i den här tråden.

 

Med vänliga hälsningar,

 

Martin K

PokerStars Support Team

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Söndagen den 6:e april, 12 AM (ET), det vill säga 18.00 svensk tid, lanserar PokerStars en leaderboard för SnG-spelare. Varje månad har vi över $50,000 att dela ut, och vår leaderboard är särskilt designad för att kunna erbjuda ett värde oavsett hur mycket, eller på vilken nivå, man spelar.

 

För mer detaljer, besök:

 

http://www.pokerstars.com/sv/poker/promotions/battle/

 

Har ni några frågor besvarar vi gärna dem i den här tråden.

 

Med vänliga hälsningar,

 

Martin K

PokerStars Support Team

 

Tja!

 

Är det något skillnad mellan turbo och vanliga sng?

 

Sen så tycker jag att ni kan fixa vinsterna lite bättre, de flesta grindar $16-$220, så jag antar att ni tjänar mer på rake på $27 än vad ni tjänar på $300+, tycker att ni borde göra prissumman lite större på lägre nivåer.

 

Men bra idé, kommer nog gå tillbaka och grinda sng på stars lite igen, men finns det nån chans att byta nick?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Räknas alla poäng en vecka från 18:00 på söndagen till samma tid nästa söndag och sen börjar det om?

 

Kommer man kunna söka på sitt namn å se sin aktuella poäng å placering?

 

Om jag spelar exakt 100 turneringar, räknas jag då med i ett 100 block eller i fem 20 block?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Räknas alla poäng en vecka från 18:00 på söndagen till samma tid nästa söndag och sen börjar det om?

 

Kommer man kunna söka på sitt namn å se sin aktuella poäng å placering?

 

Om jag spelar exakt 100 turneringar, räknas jag då med i ett 100 block eller i fem 20 block?

 

Poängen räknas från 00:00 ET på söndagen, till 23:59:59 ET nästkommande lördag, d.v.s. från söndag 06:00 till nästa söndag 05:59:59 svensk tid.

 

Poäng för rankingen kan ses i klienten, under 'Requests' i huvudlobbyn.

 

Spelar man 100 turneringar eller fler, så deltar man i både låg och hög bana.

 

För en FAQ, se här:

 

http://www.pokerstars.com/sv/poker/promotions/battle/faq/

 

Tja!

 

Är det något skillnad mellan turbo och vanliga sng?

 

Sen så tycker jag att ni kan fixa vinsterna lite bättre, de flesta grindar $16-$220, så jag antar att ni tjänar mer på rake på $27 än vad ni tjänar på $300+, tycker att ni borde göra prissumman lite större på lägre nivåer.

 

Men bra idé, kommer nog gå tillbaka och grinda sng på stars lite igen, men finns det nån chans att byta nick?

 

Det är ingen skillnad mellan turbo och vanliga. Tyvärr är det inte tillåtet att byta nick.

 

Din feedback om prissumman har vidarebefordrats. :)

 

Hälsningar,

 

Martin K

PokerStars Support Team

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag letar efter särskilda battle of the planets sit n goes?

 

De är inte särskilt markerade, utan alla SnG's som inte är heads up, play money eller satelliter, räknas för vår leaderboard.

 

SnG's med fler än 40 deltagare räknas till vår MTT leaderboard.

 

Hälsningar,

 

Martin K

PokerStars Support Team

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej RIK_123,

 

Det är svårt att säga. Men du kan gå in och se hur mycke poäng de nuvarande ledarna har i respektive division genom att gå i lobby menyn och välja "Begäran" -> "Sit & Go ranking".. -> och den division som du nu vill se leader boarden för.

 

Med vänlig hälsning,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...