PokerStars_Martin Postad 5 April , 2008 Rapport Postad 5 April , 2008 Hej! Söndagen den 6:e april, 12 AM (ET), det vill säga 06.00 svensk tid, lanserar PokerStars en leaderboard för SnG-spelare. Varje månad har vi över $50,000 att dela ut, och vår leaderboard är särskilt designad för att kunna erbjuda ett värde oavsett hur mycket, eller på vilken nivå, man spelar. För mer detaljer, besök: http://www.pokerstars.com/sv/poker/promotions/battle/ Läs också vår FAQ: http://www.pokerstars.com/sv/poker/promotions/battle/faq/ Har ni några frågor besvarar vi gärna dem i den här tråden. Med vänliga hälsningar, Martin K PokerStars Support Team Citera
Kenan83 Postad 5 April , 2008 Rapport Postad 5 April , 2008 Hej! Söndagen den 6:e april, 12 AM (ET), det vill säga 18.00 svensk tid, lanserar PokerStars en leaderboard för SnG-spelare. Varje månad har vi över $50,000 att dela ut, och vår leaderboard är särskilt designad för att kunna erbjuda ett värde oavsett hur mycket, eller på vilken nivå, man spelar. För mer detaljer, besök: http://www.pokerstars.com/sv/poker/promotions/battle/ Har ni några frågor besvarar vi gärna dem i den här tråden. Med vänliga hälsningar, Martin K PokerStars Support Team Tja! Är det något skillnad mellan turbo och vanliga sng? Sen så tycker jag att ni kan fixa vinsterna lite bättre, de flesta grindar $16-$220, så jag antar att ni tjänar mer på rake på $27 än vad ni tjänar på $300+, tycker att ni borde göra prissumman lite större på lägre nivåer. Men bra idé, kommer nog gå tillbaka och grinda sng på stars lite igen, men finns det nån chans att byta nick? Citera
m1978 Postad 5 April , 2008 Rapport Postad 5 April , 2008 Räknas alla poäng en vecka från 18:00 på söndagen till samma tid nästa söndag och sen börjar det om? Kommer man kunna söka på sitt namn å se sin aktuella poäng å placering? Om jag spelar exakt 100 turneringar, räknas jag då med i ett 100 block eller i fem 20 block? Citera
PokerStars_Martin Postad 5 April , 2008 Författare Rapport Postad 5 April , 2008 Räknas alla poäng en vecka från 18:00 på söndagen till samma tid nästa söndag och sen börjar det om? Kommer man kunna söka på sitt namn å se sin aktuella poäng å placering? Om jag spelar exakt 100 turneringar, räknas jag då med i ett 100 block eller i fem 20 block? Poängen räknas från 00:00 ET på söndagen, till 23:59:59 ET nästkommande lördag, d.v.s. från söndag 06:00 till nästa söndag 05:59:59 svensk tid. Poäng för rankingen kan ses i klienten, under 'Requests' i huvudlobbyn. Spelar man 100 turneringar eller fler, så deltar man i både låg och hög bana. För en FAQ, se här: http://www.pokerstars.com/sv/poker/promotions/battle/faq/ Tja! Är det något skillnad mellan turbo och vanliga sng? Sen så tycker jag att ni kan fixa vinsterna lite bättre, de flesta grindar $16-$220, så jag antar att ni tjänar mer på rake på $27 än vad ni tjänar på $300+, tycker att ni borde göra prissumman lite större på lägre nivåer. Men bra idé, kommer nog gå tillbaka och grinda sng på stars lite igen, men finns det nån chans att byta nick? Det är ingen skillnad mellan turbo och vanliga. Tyvärr är det inte tillåtet att byta nick. Din feedback om prissumman har vidarebefordrats. Hälsningar, Martin K PokerStars Support Team Citera
PokerStars_Martin Postad 6 April , 2008 Författare Rapport Postad 6 April , 2008 Korrigering: Självklart är 12 AM (ET) = 06:00 svensk tid, inte 18:00 som jag skrev i första inlägget... Battle of the Planets har börjat!!! Hälsningar, Martin K PokerStars Support Team Citera
PokerStars_Karl Postad 6 April , 2008 Rapport Postad 6 April , 2008 Hej Rik_123, Vad letar du efter i lobbyn? Satelliter räknas inte. Battle of the Planets ranking räknar inte resultat från satelliter (t.ex. Steps), spel om låtsaspengar, eller heads-up Sit & Go. Mvh, Karl PokerStars Support Team Citera
RIK_123 Postad 6 April , 2008 Rapport Postad 6 April , 2008 Jag letar efter särskilda battle of the planets sit n goes? Citera
Kenan83 Postad 6 April , 2008 Rapport Postad 6 April , 2008 Jag letar efter särskilda battle of the planets sit n goes? Finns ju inga, detta gäller ALLA sng (förutom HU och stora MTT sng antar jag?) Kolla i första länken! Citera
PokerStars_Martin Postad 6 April , 2008 Författare Rapport Postad 6 April , 2008 Jag letar efter särskilda battle of the planets sit n goes? De är inte särskilt markerade, utan alla SnG's som inte är heads up, play money eller satelliter, räknas för vår leaderboard. SnG's med fler än 40 deltagare räknas till vår MTT leaderboard. Hälsningar, Martin K PokerStars Support Team Citera
Linus_SWE Postad 6 April , 2008 Rapport Postad 6 April , 2008 Finns ingenting om "SnG Leaderboards" under "Requests"? Citera
PokerStars_Karl Postad 6 April , 2008 Rapport Postad 6 April , 2008 Hej, Linus_SWE - Använder du Mac-clienten? (Den har inte fått denna menyn ännu utan får denna i nästa uppdatering). Menyn -> Requests - > Sit & Go Leader Boards (ganska högt upp i Requests listan). Mvh, Karl PokerStars Support Citera
RIK_123 Postad 7 April , 2008 Rapport Postad 7 April , 2008 Hur många poäng på ett 20 block(låg) tror du det krävs för att vinna Martin? runt 700? Citera
PokerStars_Karl Postad 7 April , 2008 Rapport Postad 7 April , 2008 Hej RIK_123, Det är svårt att säga. Men du kan gå in och se hur mycke poäng de nuvarande ledarna har i respektive division genom att gå i lobby menyn och välja "Begäran" -> "Sit & Go ranking".. -> och den division som du nu vill se leader boarden för. Med vänlig hälsning, Karl PokerStars Support Citera
Andreas81 Postad 7 April , 2008 Rapport Postad 7 April , 2008 Med 700 bör du nog absolut komma top 10. Citera
eurythmech Postad 7 April , 2008 Rapport Postad 7 April , 2008 Eh, 700 poäng på låg är rätt åt helvete för mycket. Om man lirar 9-manna så får man 900 poäng om man vinner samtliga 20. Citera
Andreas81 Postad 7 April , 2008 Rapport Postad 7 April , 2008 Eh, 700 poäng på låg är rätt åt helvete för mycket.Om man lirar 9-manna så får man 900 poäng om man vinner samtliga 20. Det var min poäng. Citera
SouthEast Postad 7 April , 2008 Rapport Postad 7 April , 2008 Ledare på de lägsta nivåerna för Low Orbit är just nu på följande poäng: Mercury ($1-$2.99): 474p Mars ($3-$4.99): 490p Venus ($5-$9.99): 486p Citera
RIK_123 Postad 8 April , 2008 Rapport Postad 8 April , 2008 Ledare på de lägsta nivåerna för Low Orbit är just nu på följande poäng: Mercury ($1-$2.99): 474p Mars ($3-$4.99): 490p Venus ($5-$9.99): 486p jag ser nu ok, ja 700 var väl lite att ta i:-) Jag har 240 efter 10 , vet inte var jag fick 700 ifrån:shock: Citera
MJ Postad 8 April , 2008 Rapport Postad 8 April , 2008 jag ser nu ok, ja 700 var väl lite att ta i:-) Jag har 240 efter 10 , vet inte var jag fick 700 ifrån:shock: Ähh, på 6-manna hade man t.om haft råd med en andraplats;-) (19-1=705p) Citera
eurythmech Postad 8 April , 2008 Rapport Postad 8 April , 2008 Jag hoppas verkligen att någon hjälte med Sharkscopeprenumeration grundligt kollar upp och utvärderar vilka typer av turrar som de olika vinnarna har lirat första veckan... Citera
Recommended Posts