Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

hahahahah vilken jävla grej att skriva....

 

no offence... annars jävligt skön dagbok :shock:

 

Var inte sa allvarligt menat ;)

tack!

 

Droppa lite fler bilder :)

 

För övrigt trevlig läsning

 

Tackar :)

 

Lustigt nog sa hotellet har pa koh chang att de inte har Internet. Kollade med min iPhone o sitter nu pa deras tradlosa? Skumt, men jag klagar inte :) Bilder kommer nog men nu ska vi testa jacuzzin pa rummet efter dagens oljemassage. Sweeeeet :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FYFAN SÅ JÄVLA GOTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

 

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

 

 

 

 

GIGGS: Din usla säsong är förlåten; JAG ÄLSKAR DIG!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tankar om riverspelet?

 

Prima Network No-Limit Hold'em, $3.00 BB (6 handed) Hand History converter Courtesy of PokerZion.com

 

CO ($362.52)

Button ($298.90)

SB ($243.60)

BB ($229.72)

UTG ($743.02)

Hero ($333.00)

 

Preflop: Hero is MP with 8[:spade:], T[:spade:].

1 fold, Hero raises to $9, 1 fold, Button calls $9, SB calls $7.50, BB calls $6.

 

Flop: ($36) T[:heart:], 8[:heart:], Q[:diamond:] (4 players)

SB checks, BB checks, Hero bets $29, Button folds, SB calls $29, BB calls $29.

 

Turn: ($123) Q[:heart:] (3 players)

SB checks, BB checks, Hero checks.

 

River: ($123) J[:heart:] (3 players)

SB checks, BB checks, Hero bets $79

 

Final Pot: $123

 

Don't like it.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tankar om riverspelet?

 

Prima Network No-Limit Hold'em, $3.00 BB (6 handed) Hand History converter Courtesy of PokerZion.com

 

CO ($362.52)

Button ($298.90)

SB ($243.60)

BB ($229.72)

UTG ($743.02)

Hero ($333.00)

 

Preflop: Hero is MP with 8[:spade:], T[:spade:].

1 fold, Hero raises to $9, 1 fold, Button calls $9, SB calls $7.50, BB calls $6.

 

Flop: ($36) T[:heart:], 8[:heart:], Q[:diamond:] (4 players)

SB checks, BB checks, Hero bets $29, Button folds, SB calls $29, BB calls $29.

 

Turn: ($123) Q[:heart:] (3 players)

SB checks, BB checks, Hero checks.

 

River: ($123) J[:heart:] (3 players)

SB checks, BB checks, Hero bets $79

 

Final Pot: $123

 

Fi får 2,5-1 i potodds, och det känns inte som att båda Fi viker tillräckligt ofta för att det ska va lönsamt.

 

KT-handen hade jag synat river. Det är SB vs BB, du har TPgK och spelat det väldigt passivt. Synar du turn där så lär inte river ändra läget mkt. Tycker inte din hand är face-up. Du reppar väl typ 9a här med tanke på CC flop.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var på Thailands nationalstadion idag och kollade på Manchester City Super Match. Riktigt maffig arena! City mötte Thailand All Stars. Man skulle tro att det bara kunde sluta på ett sätt va? FEL! All Stars vann med 3-1! :D Hahaha fyfan :mrgreen: City var så pinsamt dåliga att man skämdes. Sjukt resultat.

 

Fast det var nog fan ännu sjukare att man återigen hör "tjena Metaddict" när man står och handlar lite mat på arenan. Då har fan Gilbuert lyckats pricka in mig en gång till. Nu snackar vi riktigt sjukt 8-)

 

 

Taxichaffisarna är roliga i det här landet förresten. Jag bad personalen här i byggnaden fixa taxi när jag skulle till matchen. Klockan var 15.10 ungefär. Taxi kommer direkt, jag kliver in och sätter mig och säger Khao San Road (skulle hämta mina polare där). Chaffisen svarar, på extremt dålig engelska, att han inte kan för att han slutar klockan 16. Så varför i HELVETE kör idioten in hela vägen till vår byggnad då?!?! :roll: Det var inte ens som att han försökte hustla mig eller nåt heller. Riktigt korkat. Dessutom är det asnära till KhaoSan så jag fattade noll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...