Metaddict Postad 8 Maj , 2014 Författare Rapport Share Postad 8 Maj , 2014 Wööö. En mille.Skulle vara intressant att veta hur mycket (gissar på rätt lite) den miljonen klick har varit värd för ägarna på forumet. Tycker dom åtminstone borde bjussa på en biobiljett för prestationen. Och tre till token för att vara konsekvent. Hahaha jag tänkte faktiskt själv nyss att jag förtjänade en biobiljett Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nolfie Postad 8 Maj , 2014 Rapport Share Postad 8 Maj , 2014 Jag har för dålig koll tyvärr. Fick liten snabbguide av tsigalko igår bara Jag är ett Eaglesfan själv och är väl överens med konsensus om att ett defensivt val är på sin plats Själv? Hehe ja jag har ingen stenkoll själv. Håller på Packers och hoppas väl att dom ska kunna knyta till sig några riktigt vassa offensiva spelare. Nån bra WR och nån RB hade varit suveränt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 9 Maj , 2014 Författare Rapport Share Postad 9 Maj , 2014 Hehe ja jag har ingen stenkoll själv. Håller på Packers och hoppas väl att dom ska kunna knyta till sig några riktigt vassa offensiva spelare. Nån bra WR och nån RB hade varit suveränt! Lite antiklimax som Eaglesfan. Kändes som Packers snodde vårt klara förstaval Ha Ha! En man med det namnet vill man ju ha i sitt lag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nolfie Postad 9 Maj , 2014 Rapport Share Postad 9 Maj , 2014 Lite antiklimax som Eaglesfan. Kändes som Packers snodde vårt klara förstaval Ha Ha! En man med det namnet vill man ju ha i sitt lag Ja jag förstår det, blev ett bra förstaval för oss! Fantastiskt namn! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 10 Maj , 2014 Författare Rapport Share Postad 10 Maj , 2014 Gjorde egna burgare på mald högrev idag. Mediumstekta. Magiskt gott. Betyder det att jag också är cool nu?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 10 Maj , 2014 Rapport Share Postad 10 Maj , 2014 Gjorde egna burgare på mald högrev idag. Mediumstekta. Magiskt gott. Betyder det att jag också är cool nu?? Det beror på. Gjorde du dom till grabbgänget inför mello? Bär du fjäderboa? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gorillai Postad 10 Maj , 2014 Rapport Share Postad 10 Maj , 2014 Gjorde egna burgare på mald högrev idag. Mediumstekta. Magiskt gott. Betyder det att jag också är cool nu?? pics or didn't happend.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 11 Maj , 2014 Författare Rapport Share Postad 11 Maj , 2014 (pic imorrn om det insisteras) Sprang in i 1 och 1/10-PF-legend på Cardan inatt. Räddade upp en i övrigt trist kväll litegrann. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
medini89 Postad 11 Maj , 2014 Rapport Share Postad 11 Maj , 2014 haha, vi satte lågoddsaren, mvh, HH & Meddan (kom precis hem) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 11 Maj , 2014 Författare Rapport Share Postad 11 Maj , 2014 haha, vi satte lågoddsaren, mvh, HH & Meddan (kom precis hem) Det där kan tolkas på lite olika sätt men jag väljer att inte skriva ner mina spekulationer öppet här Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 11 Maj , 2014 Rapport Share Postad 11 Maj , 2014 Syn på att meddan ens kan klassas som 1/10. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 11 Maj , 2014 Författare Rapport Share Postad 11 Maj , 2014 Syn på att meddan ens kan klassas som 1/10. Fold. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 16 Maj , 2014 Författare Rapport Share Postad 16 Maj , 2014 Hahah guld Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 17 Maj , 2014 Rapport Share Postad 17 Maj , 2014 Vad gjorde du för att fira dagbokens 6års dag meta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 17 Maj , 2014 Författare Rapport Share Postad 17 Maj , 2014 Stort grattis till Atletico! Stört imponerande säsong må jag säga. Då hoppas vi Hull kan skrälla dem med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gooner Postad 17 Maj , 2014 Rapport Share Postad 17 Maj , 2014 Håller med om Atletico. Sjukt stort. Hoppas de tar en dubbel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 17 Maj , 2014 Författare Rapport Share Postad 17 Maj , 2014 Grattis! 10 år utan en titel hade varit lite väl saftigt Även om man självklart hatar Arsenal som Unitedfan är det svårt att inte respektera Wenger. Var tvungen att kolla förra årets La Liga. Atletico 24 poäng efter Barca Riktigt sjuk utveckling! ps http://eaglesthatlooklikearsenewenger.tumblr.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 17 Maj , 2014 Författare Rapport Share Postad 17 Maj , 2014 Hahahahahahhaha :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 17 Maj , 2014 Författare Rapport Share Postad 17 Maj , 2014 äh nvm ingen fattar ironi här ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 23 Maj , 2014 Författare Rapport Share Postad 23 Maj , 2014 FADFIojadkfjadofjiadjfoiadjiojfadnnnnnnarghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh HUR FAN KAN FOLK VARA SÅ JÄVLA DUMMA ATT DEM TRODDE WILL FERRELL SPELADE PÅ RIKTIGTTTTTTTTTTTT :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: Råtilt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 23 Maj , 2014 Rapport Share Postad 23 Maj , 2014 FADFIojadkfjadofjiadjfoiadjiojfadnnnnnnarghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh HUR FAN KAN FOLK VARA SÅ JÄVLA DUMMA ATT DEM TRODDE WILL FERRELL SPELADE PÅ RIKTIGTTTTTTTTTTTT :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: Råtilt Come again? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 23 Maj , 2014 Rapport Share Postad 23 Maj , 2014 Come again? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 23 Maj , 2014 Rapport Share Postad 23 Maj , 2014 Haha, ahaa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 26 Maj , 2014 Rapport Share Postad 26 Maj , 2014 Utifall du ine redan sett den Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 26 Maj , 2014 Författare Rapport Share Postad 26 Maj , 2014 Utifall du ine redan sett den Hade jag inte. Cool, ty Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts